Cand auzisem cuvintele "prieten" si "te rog" ramasesem masca.Nu ma asteptam ca un conducator sa vorbeasca asa,sa se poarte asa,ba chiar cand mi-a deschis usa sa intru credeam ca voi fi inchisa.Nu pot sa cred ca vrea sa-i spun doar Aiden,fara "domnule" sau mai stiu eu ce.Mai ales,nu pot sa cred ca el a zis ca e noul prieten al meu...Niciodata nu am avut prieteni decat pe mama,care venea acasa de 4 ori pe saptamana,din cauza lor ,iar eu a trebuit sa ma descurc singura de la 14 ani...Si in toti astia 14 ani am trait un chin..De la 7 ani ne bateau daca nu faceam ce voiau ei..Nu invatasem nimic acolo inafara de a tace si a avea ura fata de toti,noaptea daca vorbeam,iarasi eram batuti...Mancam doar o data pe zi...
O lacrima mi se prelungea pe obraz cand imi aminteam de acele momente.Aiden ma vazu si mi-o sterge imediat.
-Katy,ce-ai patit?
-Eu...Nimic!am spus incercand sa-mi stapanesc lacrimile.
-Ma duc sa-ti aduc un pahar de apa,bine?
-...Bine..Aiden iesi din camera...dupa 2 minute auzisem niste pasi apasatori pe holul principal,imi trasesem repede un scaun si ma suisem pe el si ma prefaceam ca stergeam praful,ma prefaceam pentru ca nu era praf...Usa scartai si pe ea intra Miller Robinson...se uita in camera si eu incercam sa nu ma uit in ochii lui pentru ca stiam ca uraste asta...
-Unde e Aiden?
-Nu stiu,domnule.Normal ca stiam,dar daca spuneam unde e stia ca am vorbit cu el si asta nu aducea prea multa fericire.Miller iesise,se pare ca planul meu a fost corect...Pe hol auzisem niste voci,erau Miller si Aiden...
-Ce faci cu paharul ala cu apa?
-Ma apucasem sa citesc si mi se uscase gura.spune el fara nicio teama in glas
-De ce nu ai trimis servitoarea aia?
-Si sa ne umble aiurea prin bucatarie?
Miller nu mai spune nimic si pleaca.Dupa aceea intra Aiden si eu inca "stergeam" praful,nu auzisem usa,nici macar pasii.Lasa paharul pe masa si imi zice:
-Nu prea ai ce sterge acolo sus.spuse el razandEu ma speriasem foarte tare, "Normal ca te-ai speriat,doar e fiul lui Miller Robinson" Imi spune constiinta mea.Cu toate ca e fiul lui el nu e nici pe jumatate ca Miller.El e dragut,tandru si grijuliu. "Hello!Planeta catre Katy!El e un conducator!" Oo,ar trebui sa mai taca constiinta mea.
Nu apuc sa fac nimic ca scaunul se darama,iar eu inchisesem ochii si era gata sa fac impactul cu pamantul.Aud zgomotul scaunului,dar eu nu mai cad odata...Deschid ochii incet si il vad pe Aiden in fata mea..El..ma prinse si ma cam salvase de la venirea unui cucui sau a sangelui.Ne-am uitat unul la celalalt cam 3 minute.Are niste ochi asa frumosi si deloc ca ai tatalui sau.*Aiden Povesteste*
Ea...E asa frumoasa...Cum poate cineva atat de frumos sa duca un trai atat de jegos creat de tatal si unchiul meu.Eu..Eu nu sunt ca ei,eu urasc sa chinui oamenii...Cum poate o fata asa frumoasa sa traiasca prin chinurile astea zilnic iar privirea sa sa nu arate durere?E asa usoara si are o privire care-ti lasa sperante in orice situatie ai fi...
-Scu...Scuze..imi zice ea cu o privire nevinovata
-Scuze pentru ce?ii zic eu
-...Nu apuca sa zica ceva pentru ca un gardian ma striga,iar eu trebuia sa-i dau drumul lui Katy,din camera
-Domnule Aiden?
-Da?spun eu nervos
-Domnul Miller mi-a spus ca servitoarei care va face curat in camera trebuie sa plece cu celelalte servitoare.Cand am auzit cuvantul "servitoare" mai aveam putin si il luam la bataie
-Imediat!strig
-Mi-a parut bine ca te-am cunoscut.spune Katy
-...
CITEȘTI
Un Imperiu De Cenusa
Kurgu Olmayan"Mama imi zicea ca inainte lumea nu era asa rece si fara mila,era totul colorat si frumos,lumea se putea imbraca cum voia,nu erau oameni saraci pe strada,toti se intelegeau bine intre ei si erau toti prieteni...Iar apoi au venit ei!Au luat toata fer...