-1-

500 21 1
                                    




Deel 1:

"Opstaan Yasminah!" hoorde ik mn moeder roepen door m'n kamer,terwijl ze de roluiken naar boven trekt.

Ik wrijf in m'n ogen en kijk op m'n gsm hoe laat het is.

12u57;"Sh*ttt! Ik had afgesproken met Sanae om 12u30 aan het station" riep ik terwijl ik m'n deken van me weghaal.

Ik en m'n nicht Sanae zouden vandaag wat gaan shoppen in het stad.

Ik liep snel naar de badkamer,waste m'n gezicht en kamde m'n haren. Ik liep naar m'n kamer en zag dat m'n moeder er niet meer was. Ik nam snel een zwart hemdje,een lichtgrijs gescheurde broek. Ik kleedde me haastig om,deed m'n sokken en mn zwarte vest aan. Snel deed ik wat mascara en blush op en liep naar beneden. Ik stak vlug wat brood ik mijn mond en deed m'n zwart/witte adidassen aan. Snel nam ik nog een lichtgrijze tas.

"Mamaaaa! Ik ben weg!" Riep ik in de hoop m'n moeder me zou horen.

En sloeg de deur achter me toe tot ik een mannenlichaam voor me zag.

Ik keek naar boven en zag mn broer Faissal. "Waar ga je zo gehaast naartoe?" Vroeg hij met gefronste wenkbrauwen.

"Naar Sanae" antwoorde ik en liep door.

Ik haalde mn mobiel naar boven en zag 11 gemiste oproepen van ... Ja je kan al raden van wie.

Ahjaa,het station is 10 min. Van me dus ging ik te voet.

Ik belde Sanae en zette m'n gsm op luidspreker.

S: "Hallo? Bitch waar zit je?! Ben al meer dan een halfuur op je aan het wachten!"

Y: "Ja,weet ik. Sorry had me overslapen,ben nu onderweg dus even geduld!"

S: "Haast je dan, ik hebben geen zin om langer te wachten"

Ik hing gewoon op,had geen zin om verder te praten en stak m'n gsm in mijn tas.

Blauw geslagen,zwart voor m'n ogen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu