23. Časť

8.9K 493 4
                                    

Sebastián

Ráno som sa zobudil na pocit,že na mne niekto leží.
Otvoril som oči a uvidel som to najdokonalejšie stvorenie na tomto svete. No po tom som si spomenul čo sa včera stalo. 

Keď som ju večer uvidel myslel som si že som mŕtvy a ona je môj anjel pretože aj tak vyzerala. V mojom zasranom živote som nevidel nič krajšie a teraz som sa bál že to stratím.

Jemne som ju pohladil po líci,jemnučko aby som ju nezobudil. Spomínal som na jej bozky,jemnú pokožku a slastné vzdychy.  Bola chyba sa s ňou vyspať,hlavne teraz a k tomu všetkému bola aj pripitá. Neviem si predstaviť,že zmizne z môjho života. 

Milujem ju.Odkedy som si to priznal,stal som sa na nej závislí. A včerajšia noc....

Včera sa to pokazilo. Nemal som sa s ňou vyspať,kurva. Ale strašne som po nej túžil. Vždy som po nej túžil ale podarilo sa mi to ovládať. Ale včera, alkohol a to ako vyzerala,tie jej krátke šaty, proste nedalo sa  a stalo sa to. 

Z môjho premýšľania ma vyrušil telefón. Lukas. Rýchlo som sa preň nahol aby nezobudil môjho anjelika. Ale keď som sa na ňu pozrel stále sladko spinkala. 

,,Dúfam,že máš dobrý dôvod prečo mi voláš." Ozval som sa do telefónu.
,,Buď si istý,že to je smrteľný dôvod,inak by som si ťa nedovolil zobudiť. "
,,Tak o čo ide?"
,,Musíš sem okamžite prísť."
,,Teraz? To nejde,nemôžem odisť."
,,Je mi to ľúto ale musíš,teda ak ti záleží na Briane."
,,O čom to kurva hovoríš?!"
,,Príď ku mne a všetko ti poviem,nemôžem hovoriť do telefónu." Povedal a zložil.

Čo to má dopekla znamenať ? Nemôžem je teraz nechať samú. 

Ešte chvíľu som tam šťavnato nadával až som sa nakoniec rozhodol,že najlepšie bude predsa len ísť za Lukom. Rýchlo som sa obliekol a ešte raz sa pozrel na moju spiacu princeznú. Mal som nutkanie zostať ale Luk sa zdal byť dosť vážny a myslím si že si srandu nerobil. Len čo to môže mať spoločné s Brii ? 

Vyšiel som z domu a zobral som si taxíka keďže moje auto je stále pred barom. Povedal som adresu a o chvíľu som bol pred Lukasovím domom. 

Na nič som nečakal a rovno som vošiel dnu kde som našiel Luka. ,,Tak o čo dopekla ide?! Celkom nevhod si ma sem zavolal."
 Všimol som si ako nervózne postáva a keď spustil moje srdce zamrelo. 

,,Harry chce..." 

Briana. 

Zobudila som sa na to,že mám v izbe až príliš svetla. Otvorila som oči no chvíľu mi trvalo kým som si na to svetlo zvykla. No keď to už bolo lepšie spomenula som si čo sa v noci stalo. No keď som sa otočila na druhú stranu postele,bola prázdna. Bol to len sen ?  

Keďže som bola nahá a cítila som miernu bolesť tam dole sen to určite nebol. 
Ale kde potom je Seb?  Neverím,že by po tom čo sa medzi nami stalo len tak odišiel. 

Obmotala som si okolo seba plachtu a zišla som dole. 

Nebol v kuchyni,v kúpeľni nebol proste nikde.

 Odišiel. 

Len tak bez slova po tom čo sme sa včera milovali.

Milovali? Bola to vlastne pravda ? 

Bože musím sa upokojiť. Pomyslela som si keď som zacítila na svojich lícach slzy. Určite mu niečo naliehavé prišlo a nechcel ma budiť. Nebudem hneď myslieť na najhoršie. On taký nieje. Už nie. Zmenil sa. Miluje ma. 

Radšej som sa odišla obliecť. Nebudem sa tým viac zaoberať. Keď príde určite mi to vysvetlí.

Obliekla som si voľné tričko a legíny. Je sobota a ja nemienim nikam ísť.

Zamierila som si to do kuchyne lebo som bola aj celkom hladná.
Spravila som si pár toustov a sadla som si do obývačku pred telku. Prepínala som kanály ale nikde som nič nemohla nájsť. Bože je sobota a nič tam neni. No môj problém vyriešil zvonček pri dverách. 

Postavila som sa a šla som otvoriť. No keď som uvidela osobu pred dverami ničomu som nechápala. Stál tam Harry a milo sa na mňa usmieval. No potom mu úsmev zmizol a tváril sa smutne. ,,Ahoj."
,,A-ahoj."
,,Môžem ísť ďalej ? Musím ti niečo povedať."
Len som prikývla a zaviedla som ho do obývačky. Mysľou mi zatiaľ kolovalo milión otázok čo také mi musí povedať. Pokiaľ viem,mi dvaja sa priveľmi nemusíme,vlastne sa spolu vôbec nebavíme. 

,,Tak o čo ide?" Opýtala som sa pretože som to už nemohla vydržať.

,,Radšej by si si mala sadnúť." 

Sadla som si teda a začínala som sa báť.

,,Nechcel som ti to povedať, ale potom som uznal za vhodné,že by si to mala vedieť. Bastián si ťa nezaslúži, len sa s tebou zahráva." 

,,Č-čo- čože?" Ničomu som nechápala. Bála som sa niečo pochopiť.

,,Ide o to,že som ho videl ako sa bozkáva s nejakou babou. Dnes ráno asi tak pred hodinou."

Pred hodinou.To tu už nebol. Urobil to? Len sa so mnou zahrával a popri tom mal inú? Vyspal sa so mnou aby ma využil a potom odkopol?  Nie,nie, nie. On taký nie je. 

,,Klameš!" 
,,Myslel som si,že mi neuveríš. Ale mala by si vidieť toto." Povedal a ukázal mi fotku v telefóne. A mne sa rozpadlo srdce na milión kúskov. Bol to Seb. Tým som si 100 % istá. Spoznám ho kdekoľvek. A bozkával nejakú blondínu. Chcela som plakať, chcela som kričať. No nemohla som. Nemala som na to žiadnu silu.

,,Asi by si mal ísť." Hlesla som.
,,Pôjdem. Len Briana, chcel som aby si to vedela. Nezaslúžiš si to. Aj keď sa nemáme radi,nezaslúžiš si trpieť,si celkom fain." Povedal a odišiel.

Keď sa za ním zatvorili dvere prepukla som v hysterický záchvat plaču.
 Prečo mi to urobil ? Myslela som si že ma miluje, a on sa so mnou len zahrával. Klamal ma zatiaľ čo si užíval s inými. Podviedol ma,hnusne ma využil. Som hlúpa, hlúpa a naivná hus. Sebastián Anthony Prize sa nikdy nezmení. 

Z môjho plaču ma vyrušilo otvorenie dverí. Pozrela som sa k ním a uvidela som tam prekvapeného Sebastiána. No povedala by som,že v jeho tvári sa zračil číri strach. Ale to sa mi len musí zdať. Pretože Bastián sa nikdy ničoho nebojí. Bastián...už ho ani nijak inak nemôžem volať. Ja milujem Seba a nie Bastiána. No Seb zobrel a už pre mňa viac neexistuje. Zostal len krutý Bastián. 

,,Čo tu chceš?"
,,Bri-"
,,Ako si mohol?" spýtala som sa.
,,O čom to hovoríš ? Čo sa stalo?"
,,Bol tu Harry."
A bol tam. Strach a číra hrôza, Bastián sa prvý krát v živote bál. 
,,Bria ja ti to vysvetlím, nie je to tak ako si myslíš, nech ti povedal čokoľvek naozaj to tak nie je. Zo začiatku áno ale teraz už nie, milujem ťa a chcel som to ukončiť no bál som sa,že ťa stratím. Že ma za to budeš nenávidieť."

,,Zo začiatku? Chcel si to ukončiť? Ako dlho si mi klamal? Ako dlho si ma podvádzal ?"
,,Podvádzal? O čom to hovoríš?" Opýtal sa zarazene. 
,,Predsa o tej blondíne s ktorou si sa dnes bozkával ty idiot."

,,Briana ja neviem o čom to hovoríš."

,,Ty nevieš ? A čo má znamenať táto fotka?" 
Strčila som mu do ruky fotku kde je s tou kurvou.

,,Bria ja-" 

,,Čo ty? Si v tom nevinne však? To ona si všetko začala a nenechala ťa na pokoji? Prosím ťa už mi neklam. Nenávidím ťa." 

,,Briana naozaj som s ňou nič nemal. Ráno som musel odísť za Lukom a keď som od neho odchádzal ona sa na mňa vrhla,kľudne sa opýtaj Luka, stál hneď pri mne, ja ťa milujem a nikdy,opakujem nikdy by som ti nebol schopný ublížiť. Som na tebe závislí tak ma už pochop konečne !" 

,,Prečo by mi potom Harry klamal?"
,,Lebo mu vadím.Chce ma dostať preč z našej skupiny a jediný spôsob ako sa mu to podarí, je že stratím teba."

,,Tak o čom si to hovoril keď si prišiel?" 

,,To teraz nerieš. Milujem ťa." 

A prisal sa mi na pery.

Táák má ma niekto chuť zabiť?
Nemám rada Harryho,pridá sa niekto ku mne ? :D
Oznamujem Váž že od teraz to začne byť naozaj zaujímavé :D 
Neviem keby bude ďalšia časť, ale hádam vydržite :)
Vaša Veroncek_Ka :)) 


I am not okay (Dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora