Epilóg

7.9K 537 39
                                    

Drahý denníček,

Prečo je život tak komplikovaný? Prečo je v ňom toľko bolesti a smútku? Viac krát som sa snažila tú bolesť ukončiť no nikdy sa mi to nepodarilo. Hádam mi teraz odpustíš pár sĺz na tvojich stránkach ale inak to nejde, nevládzem.

Sebastían.
Moja láska,ktorú si on nezaslúžil. Kvôli nemu som bola na dne. Aspoň som si to myslela.Ale teraz viem,že to nebola len jeho chyba. Keby som sa do neho tak bezhlavo nezamilovala,všetko mohlo dopadnúť úplne inak. Tak načo sa viac trápiť tým čo bolo v minulosti?  Teraz žijem bez neho a dá sa to,aj keď mi srdce ide prasknúť zakaždým keď ho niekde zazriem ale musím sa zmieriť s tým,že sme si neboli súdení.  

Bolo aj obdobie  kedy som ho vinila z toho,že som sa chcela zabiť, vinila som ho z toho,že má na rukách moju krv,ale to som mala len slabú chvíľu pretože som ho videla s inou. 

Tak sa pýtam na čo je láska,keď sa kvôli nej človek len trápi?  Na pár krásnych chvíľ ktoré sa zakaždým zrútia ako domček z kariet?  Nemyslím. No nevadí. Poučila som sa a už sa nedám len tak ľahko oklamať.

S chalanmi som sa celkom udobrila a medzi časom sa spolu aj porozprávame. Ale nikdy nepadne jeho meno. Na to si dáva každý pozor. Niekedy mi to je až smiešne ako sa usilujú baviť o všetkom a zároveň ničom. Oni dvaja ostali mojimi kamarátmi stále. Vysvetlili mi ako vlastne vznikla tá celá stávka a nehnevám sa na nich. Pár krát aj ľutujem,že som sa rozišla so Sebom,ale skôr či neskôr by to prišlo určite.

Najväčšia sranda je že,pred pár dňami tu bol Sebastián a vykrikoval mi, že ma miluje. No ja mu neverím. Nechcem. Nech je pravda akákoľvek toto bol pre mňa koniec. Dosiahol čo chcel. Zničil moju osobu najviac ako to šlo. Nemám dôvod na to aby som si sním začínala odznovu. Nikdy sme neboli priatelia. Nič čo sa medzi nami stalo nebola realita, len hlúpa ilúzia niečoho krásneho. A teraz chcem na to zabudnúť.

Harry a Chris to je iná kapitola. Našli si nový cieľ a robia peklo zo života niekomu inému.Úprimne ich ľutujem. Tvária sa že sú niečo viac, no oni sami sú sivými myšami ktorý sa snažia len zviditeľniť. Násilím si nikto popularitu nezíska. Vybudujú si len strach z toho čo by sa im mohlo stať keby odmietli urobiť o čo ich požiadajú respektívne im prikážu. Mňa to už ale naozaj netrápi. Ja som s touto školou a ľuďmi z nej skončila.

A aby toho nebolo málo prišla som o rodinu.

Mamička mi umrela. Opustila ma a nechala ma tu samú. Keď sa vracala domov zo služobnej cesty, jej lietadlo sa zrútilo  do mora. Nik neprežil. Opustila ma a nechala ma tu na tomto krutom svete plnom faloše a klamstiev. Otca tak isto nemám no nie v takom istom zmysle ako mamu. On žije,teda len prežíva. Utápa svoj žiaľ v alkohole a mňa si nevšíma. Tvári sa ako keby som ju ja nestratila. Akoby som ja netrpela. A to ma bolí najviac. Miesto toho aby sme sa o tom porozprávali býva celé dni preč z domu a vracia sa až neskoro v noci. Nič a nikto ho nezaujíma len jeho vlastná strata. 

A preto som sa rozhodla tak ako som sa aj rozhodla. Matt o týždeň odchádza do New Yorku a ja idem s ním. Prijali ma tam na univerzitu a začnem tam nový život. Len ja,Anna,Matt a Theo ktorý ide som nou na univerzitu. 

Za tento čas sa Matt stal mojou veľkou oporou,predsa len bola to aj jeho mama. Spolu sme trúchlili a viac menej som za ten čas bývala u neho. A teraz keď sa sťahuje sa to nezmení. Idem s ním. Tu ma už nič nedrží a som dospelá. Môžem si robiť čo chcem. A momentálne chcem začať odznova. Pokúsiť sa  dať si srdce dohromady a znova si užívať si život.  

Chcem začať žiť bez Sebastiána Anthony Prizea.

Už ma nebaví na otázku či som v poriadku odpovedať áno.

Pretože to nie je pravda.
Ja nie som v poriadku.

I am not Okay.

Koniec prvej série :) 

            ......

Lásky moje neplačte, už sa pracuje na druhej sérii :) :)

I am not okay (Dokončené)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin