Mokyklos kieme yra medis nuošaliau nuo langų, žmonių. Man patinka ten sėdėti ir mąstyti, nors nelabai ką jau ir turiu mąstyti mano gyvenimas sumautas ir nežinau kas su manim bus kai man sueis 18 ir baigsiu mokyklą, o juk tai bus ne taip jau ir neužilgo.
Atėjau prie medžio ir patogiai įsitaisiau šalia atsiremdamas į jį. Ir užmerkiau akis, klausytis tylos, tai nuostabu.
- Ei myžniau. Ką čia veiki? -ir spyris į koją. Pakėliau akis tai buvo Loganas mokyklos kietuolis ir mokyklos žvaigždė.
- Jau išeinu.
- Nusprendė pasėdėti mūsų vietoje. - garsus juokas.
Kodėl jis ir jo draugai negali laikytis atokiau nuo manęs? Aš prie jų nelendu ir tuo labiau netrukdau. Be to tai mano vieta.
- Tai mano vieta. - na štai ir vėl mano tamsioji pusė leptelėjo. Man rodos ji darosi vis stipresnė ir bijau, kad ji nugalės mane ir mano siela pasiglemš tamsa iš kurios aš neišsikapstysiu.
- Tu gal juokauji?
- Bičeli geriau tu būtum patylėjęs. - pasakė trečias vaikinukas garsiai nusijuokdamas. Žinau kad mane primuš, bet man tai nė velnio nerūpi.
Tarsi ne mano kojos, jos pačios atsistojo. Dabar stoviu tiesiai prieš Logana ir jaučiu jo pagreitėjusi kvėpavimą.
- Hm.. Ką man su tavim dabar daryti? - smūgis į pilvą, bet aš stoviu. - Nepasiduoda šunsnukis. - smūgis į veidą jis pasisuko į šoną, išspjoviau dantį.
- Ooo žmogau tu jam dantį išmušei. - kažkas sukrizeno.
Vėl smūgis į pilvą į galvą, net nepastebėjau, kad aš jau guliu ant žemės. Smūgiai nesiliovė, tada nežinau kas tarsi kokia jėga pakėlė mano ranką ir smogė jam į veidą, pasigirdo trakštelėjimas.
- Tas kalės vaikas sulaužė man nosį. - surėkė jis.
Nejau aš sulaužiau jam nosį? Pakėliau akis į jį, iš jo nosies upeliu tekėjo kraujas, mano veide atsirado šypsena, nors man visai nelinksma, aš jaučiu stiprią tamsą savyje ir dabar aš negaliu jos suvaldyti, nors laikausi iš paskutiniųjų.
- Pribaikit jį. - pasakė Loganas savo pakalikams. Jie ėjo prie manęs aš gulėjau ant žemės sugniaužęs kumšį ir bandydamas tvardytis.
Smūgis į pilvą jis vėl ketino trenkti tik jį pertraukė.
- Paleiskit jį. Daugiau nekartosiu. - tai buvo merginos balsas.
- Kas gi čia? Ar gi ne kalė Maia?
/Maia/
- Aš to nedarysiu. Aišku?... Pogalais tikrai nedarysiu. - tai pasakius išėjau iš striptizo klubo. Velnias Menis nori, kad aš miegočiau su klientais.. to tikrai nebus. Aš jam sakiau, kas aš esu šokėja, bet ne kalė kuri su visais duodasi, kad ir daugiau uždirbčiau tikrai ačiū ne.
Dabar būtu ne pro šal parūkyti. Reik kokios nuošalesnės vietos dabar noriu pabūti viena.
- Ei Maia girdėjai miegosi už pinigus. Galėsiu būti pirmas?
- Pasvajok. Aš ne kalė.
- Bet Menis sakė.
- Man nusispjaut ką jis sakė, aš ne kalė. - net negalima ramiai parūkyti lauke. Reik kur nors nueiti ir pamąstyti. Kitos išeities nėra, nes Menis yra tikras šlikštynė.
Pasukau link savo pamėgtos vietelės tai netoli mokyklos iš kurios mane išmetė, kad ir kaip nekenčiu mokyklos, ta vieta man ypatinga.
Einu žiūrėdama į žemę, nežinau kodėl. Va štai ir gatvė ją perėjus mano ramybės kampelis.
- Pribaikit jį. - išgirdau riksmą kitapus gatvės. Pakėliau akis ir pamačiau Logana su sulaužyta nosimi ir savo vaikinais ir vargšą vaikinuką kuris gulėjo sukultas ant žemės, jam galas jai jie jį pribaigs. Ar aš turėčiau tam patrukdyti? Juk aš ten ne prie ko tiesa? Velniai nematė einu.
Perėjau gatvę ir garsiai užrikau
- Paleiskit jį. Daugiau nekartosiu. - nekenčiu Logano.
- Kas gi čia? Ar gi ne kalė Maia? - šaipai pasakė.
- Ačiū už komplimentą. Kalė tai šuo, šuo tai gamta, gamta tai grožis. Tad ačiū.
- Koks skirtumas... valink iš čia nes antraip gulėsi šalia jo.
- Tiesiog eik. - tyliai pasake vaikinukas ant žemės.
Logano pakalikas mane puolė. Aš jau spyriau į pilvą ir regis pataikiau į saulės tašką, jis krito ant žemės raitydamasis iš skausmo.
- Dar norit? - pasiteiravau.
Puolė ir kitas. Jis man taikėsi trenkt, bet aš buvau greitesnė ir gudresnė, tad trenkiau pirmesnė. Jis krito šalia kito vaikino.
- Tai ką likom tik mudu? - vėl pasiteiravau, man tai pradeda patikti.
- Avigalviai kelkitęs ir varom iš čia. Idiotai su merga susitvarkyt negali.- tie du atsikėlė susiraukia ir išėjo paskui Logana.
Ištiesiu vaikinui renką, kad padėt atsikelti. Bet jis jos nepaėmė tik šiek tiek atsikėlė ir atsisėdęs atsirėmė į medį. Toks jausmas, lyg jam neskaudėtų lyg nieko nejaustu, lyg ką tik nieko ne įvyko, nors po tokių sumušimų turėtu skaudėti.
- Man nereikėjo tavo pagalbos.
- Žinai galėtum pasakyti tik ačiū. Ir man paktų. - jis keistas, bet man tai įdomu norėčiau apie jį sužinoti daugiau.
- Ačiū. O dabar gali eiti.
- Ne negaliu. Matai aš tave išgelbėjau ir norėčiau už tai pasėdėti savo mėgstamiausioje vietoje.
- Tai sėdėk. O mane palik ramybėje.
- Gerai. - atsisėdau šalia jo.
- Ką tu darai?- jis matosi suirzęs. Bet nieko aš jį prakalbinsiu.
- Sėdžiu savo mėgstamiausioje vietoje. - šyptelėjau.
- Tai mano vieta.
- Deja. Beto aš Maia. O tu?
- Aš.. aš Liam.
- Malonu.
Nuotraukoje Maia.
YOU ARE READING
Monster In Me
Short StoryTa tamsa kuri tyko manyje nori išsiveržt ir bijau, kad jai pavyks. *********** Manot, kad vidiniai demonai neegzistuoja? Manot, kad tai tik pasakos vaikams? *********** Liam, tai vaikinas kuris negalėjo kontroliuot savo likimo. Istorija su Liam Payn...