- Liam prašau prabusk. Tu negali mirti nuo to paršo rankų. Negali! Girdi?! Liam!?
Staiga mane kažkas čiupo už rankos ir patraukė nuo Liam kūno.
- Tu kurva! Dar drysti ateiti čia, ir man trenkti! Ooo mergyt tu lavonas.
Jis pakėlė mane už plaukų, tada pastūmė link sienos. Savo didelėmis rankomis pradėjo mane dusinti, kuo toliau tuo smarkiau spaudė. Man pradėjo trūkti, oro. Po kelių akimirkų jau negalėjau kvėpuoti, jau maniau, kad mirsiu. Tik staiga kažkas tą senį žaibišku greičiu atitraukė nuo manęs ir sviedė ant žemės.
Tai buvo Liam.
Bet jo akys buvo juodos ir tuščios, tarsi tai būtu ne jis.
- Liam? - jis net neatsisuko, net nesuregavo į savo vardą. Kas čia darosi?
Jis priėjo prie Tony ir pradėjo jį spardyti, keliskartus spyrus jam į šonkaulius pasigirdo garsas "trakšt". Tad Liam pasilenkė link senio ir pradėjo jį talžyti. Senis rėkė visa gerklę, bet Liam net nesiruošė, liautis.
Kai Tony jau nejudėjo kraujo klane Liam pradėjo jį smaugti, senio veidas pamėlo.
Negaliu jam leisti jo nužudyti. Turiu surizikuoti.. juk tai Liam juk jis manęs nenuskriaus tiesa?
- Liam baik! Liaukis! Prašau! - tačiau jis neregavo.
Pribėgau prie jo ir pradėjau traukti į save.
- Liam! - užsimojau ir iš visų jėgų trenkiau jam su kumščiu per veidą.
Jo veidas pasisuko.
Kelias minutes nejudėdamas žiurejo į tą pusę.
Aš suklupau šalia jų, sulenkiau kelius ir juos apsikabinau. Ką dabar daryti?
- Maia? Maia? - sutrikęs vaikinas atsisuko į mane. - Kas čia atsitiko? O Dieve kas atsitiko su Tony? - ji visiškai sutrikęs.
/Liam/
Pajaučiau skausmą pereinatį per veidą. Tada atmerkiau akis ir išvydau Maia. O, o Tony gulėjo kraujo klane ir nežinau ar jis gyvas. Kas čia įvyko?
- Kas čia atsitiko? O Dieve kas atsitiko su Tony? - aš visiškai nieko nesuprantu.. ir kodėl mano krumpliai kruvini?
- Liam? - į mane žvelgė išsigandusi Maia. - Tai tu jį sumušiai, tu vieną akimirką gulėjai be samonės, o kitą užsipuoliai jį kai jis bandė mane nužudyti. Liam kodė nesustojai kai prašiau, tu jo vos nenužudei?!
- Lola aš neprisimenu, kad tai dariau. Paskutinis ką prisimenu, tai kad Tony mane mušė. Aš net nežinau kaip tu čia atsiradai.
- Liam kaip tai suprast neprisimeni, kad tu jį užsipuoliai?
- Neprisimenu.. aš.. negaliu.. man persunku Maia. Manyje buvo paėmusi viršūnę tamsa. Nežinau, kiek ilgai aš ištversiu.. Lol kai tamsa valdo mane.., aš tiesiog neegzistuoju, supranti tai? - aš jaučiuosi palaužtas, jaučiu ašaras tekenčias mano žandais.. nors niekad nesu verkęs. Mane sunaikino, manęs greit neliks, liks tik Liam du, tamsioji mano pusė.
- Viskas bus gerai. Tamsa neužvaldys tavęs. - ir ji apsikabini mane.
- Kad ji jau užvaldo. Su kiekviena diena.
- Manau mums metas..
- O kaip Tony.
- Nenumirs.. gerai jau gerai.. iškviesim gretają. - ji pavartė akis.
- Gerai.
- Eik pasiimk daiktus, o aš einu iškviest greitają. - aš tik linktelėjau ir apsisukau. Nuėjau prie lovos, pakėliau krepšį ir persimečiau per perį.
YOU ARE READING
Monster In Me
Short StoryTa tamsa kuri tyko manyje nori išsiveržt ir bijau, kad jai pavyks. *********** Manot, kad vidiniai demonai neegzistuoja? Manot, kad tai tik pasakos vaikams? *********** Liam, tai vaikinas kuris negalėjo kontroliuot savo likimo. Istorija su Liam Payn...