Epilogas

111 12 2
                                    

/Maia/

Prabudau, nes pajaučiau, kad Liam šalia nebėra.

Pasitrynusi pramerkiau aksi. Ir mane apėmė isterija, prieš mane kabėjo Liam. Greit stvėriau tą peilį kuris guli ant grindų užlipau ant kėdės, ir nupjoviau virvę. Liam sukrito ant grindų. Greit nušokau pas jį. Jo kaklas buvo pamėlęs ir likusios žymės nuo virvės, o oda šalta tarsi ledas.

- Tavęs nebėra. - verkdama tyliai pasakiau.

Tada pastebėjau laiškelį ant stalo. Paėmiau ir pradėjau skaityti verkdama.

Mano Maia,

Nežinau ką tau pasakyti. Niekada nemokėjau išreikšti savo jausmų todėl atleisk, kad ir čia man neišeina.Myliu tave Maia ir nieks to nepakeis. Tai ką padariau tai tik dėl tavo gerovės, ta tamsa nebūtų nustojusi. Privalėjau ją sustabdyti. Prisimink kaip aš tave karštai myliu ir tik tu padarei mano gyvenimą geresniu. Tikiuosi  atleisi man.

Amžinai tavo Liam.

Mano akys sruva ašaromis. Negaliu patikėti, kad jis tai padarė! Jis mane paliko. Jis nusižudė, negalėjo viskas taip baigtis.

Sėdėjau gal gerą valandą stebėdama sustingusį Liam kūną. Mano galvoje sukosi begalios minčių. Ir tik dabar suvokiau ką turiu padaryti.

Paėmiau peilį į rankas.

- Amžinai Liam. - ištariau ir susivariau peilį į širdį.

Pajaučiau tik momentinį skausmą, o tada atsijungiau.

Po penkių mėnesių.

/Tony/

Atidariau duris ir išvydau du pareigūnus.

- Ko reik?

- Ar jūs Liam Payne globėjas?

- Taip, o kas?

- Mums labai gaila, bet prieš kelias valandas buvo rastas Liam ir jo merginos Maios palaikai.

- Juos ką nužudė?

- Na.. Liam pasikorė, o mergina susivarė peilį. Tai buvo savižudybė. Ir tik jie žino kodėl tai padarė. 

- O dieve!

- Mums labai gaila. - tada jie apsisuko ir išėjo.

Užtrenkiau duris.

Tas šiknius išėjo į kitą pasaulį, bet tikrai ne į dangų! Už motinos  nužudymą dievas neatleidžia!

Na štai ir baigėsi mano trumpa istorija. Ji niekad ir nebuvo happy, Liam visad turėjo tą dalele tamsos savyje, jis nebegalėjo kovoti, o Maia negalėjo gyventi be jo. Nežinau ar visi supratot šią istorija, bet tikiuosi, kad taip.

Monster In Me Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon