1

350 16 0
                                    

Skausmas krūtinėje.

 Ir vėl pašokau rėkdamas iš miegų.Toks jausmas, kad tamsa nori mane pasiglemžti, bet aš kovoju tik nežinau ar ilgam.

Ir vėl visi prisiminimai, man šeši mama viena akimirka juokiasi, šypsosi, o kitą guli ant grindų negyva kraujo klane. O aš stoviu šalia ir tiesiog žiūriu manyčiau net šypsausi. Patėvis pribėga ir pradeda mane kratyti rėkdamas " tavo gyvenimas bus pragaras". Nežinau ką aš jam padariau, bet jis tesi savo žodi mano gyvenimas su juo tikras pragaras jis amžinai girtas ir apsvaigęs, amžinas mušimas, aišku per tiek metų pripratau prie skausmo ir mėlynių.

Apsidairiau aplink, tamsa. Kuri tave gludina ir nepalieka ramybėje. Pakeliu telefoną nuo grindų ir pažiūriu į laiką, jau 5 ryto keista, kad tiek išmiegojau. 

Iškėliau savo apsunkusias kojas iš lovos ir atsistojau. Mano koją perskrodė nežmoniškas skausmas, kuris man visai nerūpėjo, nušlubavau iki vonios nusirengiau ir įlipau į ją. Pasileidau vėsų vandenį ir jis pradėjo tekėti po visą mano kūną, nuleidau akis ir pamačiau kruviną vandenį. Pasižiūrėjau į savo skaudančia koją ir pamačiau gilų įpjovimą, visai pamiršau, kad vakar Tony (Tony tai Liam patėvis) man įpjovė. 

Nekreipiau dėmesio į žaizdą, tad toliau stovėjau po vandeniu. Tada staiga man vėl pradėjo skaudėti krutinę, skausmas buvo nepakeliamas atrodė, kad pati tamsa ar demonas norėtu iš ten išlįsti, bet negali, kol kas. 

Man pradėjo trūkti oro, greit iššokau iš vonios ant kelių susėmiau už gerklės ir bandžiau įkvėpti nors kiek, tačiau man nepavyksta, viskas susiliejo į vieną krutinės skausmas, oro trūkumas ir visa tamsa. Tada akyse pradėjo temti ir po truputi merktis. Mane užvaldė visiška tamsa ir nežinia. Tada aš atsijungiau.

<>

Pajaučiau spardymą į koją. Pramerkiau akis, bet taip pat greit ir užmerkiau, šviesa buvo per ryški.

- Kelkis šunie. - užriaumojo Tony ir dar smarkiau spyrė į koja. 

Pabandžiau dar karta pramerkti akis tik šį kartą lėčiau, vos pramerkęs pamačiau Tony bjauru snukį. Ir prisiminiau, juk aš visiškai nuogas guliu vonioje ant grindų.

Ir vėl spyris į koja. 

- Daugiau nekartosiu šunie. 

- Atsipraš-šau. - atsistojau ant keturių ir norėjau jau stotis kai pajaučiau dar vieną spyrį į pilvą. Suklupau ir nukritau atgal ant grindų. 

Nieko nelaukęs greit atsistojau ir susiūbavau, vos neparkritau tačiau sugebėjau dasigaut iki kambario. Greit atsidariau spintą išsitraukiau rūbus ir apsirengiau. Pasižiūrėjau kiek laiko, jau 6 ryto tad galima eit į mokykla nors pamokos prasideda 8.

Man patinka būti vienam. Tuo pačiu noriu kuo mažiau laiko praleisti namie. Mokykla man nepatinka, bet ne mokslai. Mokslą ir pamokas aš mėgstu, nes taip galiu atsipalaiduoti ir susitelkti ties vienu dalyku ir išmesti visą skausmą, tamsą ir  neapykanta iš savęs nors kuriam laukui. 

Pasiėmiau kuprinę ir tyliai išėjau pro duris pasukau link mokyklos. 


Na dalis gan trumpa, bet tik todėl, nes čia pirma dalis. Tikiuosi jums patiks ši isto. 


Monster In Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora