/Liam/
- Tai kokia tavo gyvenimo istorija? - ar ne per daug ji domisi? Išvis ko jai reik iš manęs?
-Aš tokios neturiu. - nenoriu jai nieko pasakoti.
-Žinoma turi. Aš taip pat turiu. Susitariam tu papasakosi man, o tada aš tau savo. Tinka? - bijau, kad ji neatstos nuo manęs.
- O kas sakė, kad man įdomi tavo gyvenimo istorija?
- Žinoma įdomi. - ji menkai šyptelėjo. Tik dabar pastebėjau kokia ji graži. Ir prisiminiau ją, ji lankė tą pačią mokyklą kaip ir aš, bet ją išmetė iš jos. Daugiau nieko nežinau.
- Tai nėra paprasta..
- Nieks ir nesako, kad paprasta. Žinai jai nori galiu pirma papasakoti savo istorija.
Nežinau ar aš noriu. Bet gal man palengvės su kuo nors pakalbėjus. Gal bus geriau kam nors išsipasakojus?
Aš menkai linktelėjau jai. Ir iškart nusukau akis nuo jos. Nežinau, kodėl, bet man sunku į ją žiūrėti ir baisu su ja kalbėt, man baisu apskritai su kuom nors kalbėti. Aš pratęs būt vienas.
- Na tai gerai. Nuo ko man čia pradėjus. Mano tėvai narkomanai.. tad normalios vaikystės kaip ir neturėjau. Tada dar ta mokykla, kai namie yra tokie tėvai nelabai lieka daug laiko mokslams. Tad mane išmetė iš mokyklos 12 klasėje ir taip ilgai išbuvau ar ne. Kai mane išmetė tėvai mane išvarė iš namų. Man reikėjo pinigų maistui ir pastogės po galva. Tada mane surado vienas žmogus vardu Menis. Jis man pasiūlė darbą,aišku tai ne svajonių darbas, bet alga yra, tad man teko sutikti. Aš tapau striptizo šokėja. Taip gyvenu iki dabar, o šen Menis pareiškė, kad nori, kad miegočiau su klientais. Bet aš nesutikau, nes aš ne kalė. Tai va kaip matai nieko ypatingo. O dabar tavo eilė.
Pas ją taip pat sunkus gyvenimas. O gal ji man tik meluoja? Nee koks kvailys tai meluotu man? Juk aš tuščia vieta...
- Mano tėvas mane ir mama paliko dar prieš man gimstant. Tada kai man buvo ketveri mama ištekėjo už tokio vyro Tony, jis aišku taip tapo mano patėviu. Viskas buvo nuostabu, mes buvome normali šeima, bent jau aš taip manau... O tada... - neužbaigiau sakinio. Tiesiog negaliu, nes aš pats nežinau visos tiesios, o dar aš juk jos visai nepažįstu.
- Viskas gerai. Nereikia savo skausmo slėpti savyje. Tu gali man išsipasakoti.
- O tada.. kai man buvo šešeri mano mama.. mirė, ji mirė. O blogiausia tai, kad aš mačiau kaip ir kas ją nužudė, bet aš nieko neprisimenu tarsi manęs ten tuo momentu nebuvo, bet žinau kad buvau. Tame nėra logikos. O patėvis man pasakė, kad mano gyvenimas bus pragaras ir jis tai tesi, jis tesi savo pažadą.
-Tai tu nuo to laiko gyveni su Tony?
- Taip. - nežinau kam aš jai tai pasakoju, bet kalbant man palengvėja tik nežinia ar ilgam.
- Ar.. ar jis tave muša ar kaip nors kitaip išnaudoja? - mergina nedrąsiai paklausė.
Ar sakyt jai tiesa? Ar pasakyt jai visą tiesą apie Tony?
- Na jis žadėjo, kad mano gyvenimas bus pragaras, tad jis tai tesi. Nuo tos lemtingos dienos mano gyvenimas pasikeitė visam laikui. Taip jis mane muša, talžo. Elgiasi su manim kaip nori. Todėl man tiesiog nebe skauda aš pripratau prie skausmo, tai mano gyvenimo dalis.
- Žinau, kad sunku. Bet gyvenimas ne rožėm klotas ir tu tai puikiai supranti.
Tada ji nusuko savo rudas akis. Ir žiūri tiesiai į nieką. Ką ji mato toje tolumoje, tuštumoje? Ką ji dabar masto.
Nežinau kodėl, bet būnant šalia jos mano vidinis demonas aprimsta,tarsi trumpam užmigsta.
Nežinau kiek laiko mes čia sėdim tiesiog tylumoje. Ši tyla nėra nejauki, ji tiesiog paprasta.
Man iš galvos iš krito mokykla, juk aš negaliu jos praleisti.
Paėmiau telefoną. Jau 8 - ta pamokos prasidėjo. Aš pirmą kartą vėluoju ar išvis neinu į mokyklą.
- Liam?
- Taip?
- Aš jau turiu eiti... Bet mes dar pasimatysim. - tai pasakius ji atsikėlė nuo žemės ir išėjo.
YOU ARE READING
Monster In Me
Short StoryTa tamsa kuri tyko manyje nori išsiveržt ir bijau, kad jai pavyks. *********** Manot, kad vidiniai demonai neegzistuoja? Manot, kad tai tik pasakos vaikams? *********** Liam, tai vaikinas kuris negalėjo kontroliuot savo likimo. Istorija su Liam Payn...