Şımarık

81 18 3
                                    

Güneş: Selinler bu sefer ne diyecekler cidden merak ediyorum.

Buket: Her sabah bunları çekiyoruz bide pis şımarıklar.

Selin: Heyy arkadaşlar ezikler geliyo bakın!

Merve: Ahahaha tiplere bak kedi yavruları gibiler gene.

Güneş: Kızım uğraşmayın bizle. Defolun gidin kendinize başka oyuncaklar bulun sizi çekemem sabah sabah.

Selin: Senden iyi oyuncak mı olur güzelim.

Buket: Güneş ben şimdi bu kızın saçını başını yolucam yaa.

Güneş: Okuldan atılmak istemiyosak umursamıycaz buket hadi yürü!

Selin okulun en şımarıklarından biridir bide o yanındaki aptal arkadaşları. Biz kardeşimle burslu okuyoruz. Burası istanbul'un en iyi özel okullarından birisi. O yüzden bu kadar çok şımarık insan var. Uzun bi yaz tatilden sonra Selinin sesini duymak gerçekten igrenç bi moral oldu benim için.

Güney: Ooo güneş nasılsın güzelim. Özlemişim seni yaa. Uzun bi tatilden sonra seni görmek ne kadarda güzel.

Güneş: Güney git başımdan! Zaten sinirlerim tepemde bide senin salak saçma konuşmalarınla uğraşamam.

Güneyde Selin gibi okulun en zenginlerinden ve en popülerlerinden birisi. Benimle çok fazla uğraşıyo nedenini bilmiyorum. Ama ondan nefret ediyorum.

Buket: Bi bu eksikti görmediğimiz.

Güneş: Abi tüm manyaklar bizi buluyo yaa.

Buket: Neyse kardeşim hadi sınıfa gidelim.

Güneş: Tamam.

Yetimhanedeki Yanlız KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin