Mezarlık

34 13 2
                                    

Yeni bir güne daha başlıyoruz. Yurt gene soğuk.

Berna: Kızlar ben bugün okula geç gidicem. Siz beni beklemeyin gidin.

Buket: Neden?

Berna: Mezarlığa gidicem. Annemi babamı görmeye. Çok özledim onları.

Güneş: Eğer istiyosan bizde geliriz.

Cansu: Ben sevgilimle buluşucam gelemem kusura bakmayin.

Güneş: Ne sevgiliymiş anasını satıyım.

Berna: Yok kızlar ben tek gidiyim daha iyi olur.

Buket: Sen bilirsin dikkat et ama.

Biz okula bernada mezarlığa gitmek icin yurttan çıktık. Cansuda sevgilisine gitmek için.

Cansu: Kızlar ben Ömer ile buluşup gelicem okula siz devam edin hadi öptüm.

Güneş: Geç kalma!

Cansunun sevgilisi 10/F de ki ömer. Yakisikli cocuk aslinda esmer bisi boyle. Tatli yani.  Ama ben pek guvenemiyorum yavsak biraz.

Berna'nın ağzından

Annecim babacım... Sizi çok özledim. Sizsizlik çok zor. Yurt çok soğuk anne... Evde üşüyünce size bağırırdım neden ev soğuk diye? Bana para vermeyince senden nefret ettiğimi söylerdim baba... Istedigim seyleri almayinca size kızar bağırır ağlardım. Ama şimdi çok pismanim anne keske size oyle davranmasaydim. Simdi sadece sizi istiyorum. Para kiyafet ev araba telefon hic bisey onemli degil. Sizin sevginizi istiyorum ben. Hatırlıyo musun anne? Selinin benden daha iyi telefonu var benimki neden eski diye sana bağırmıştım. Sen ise durumumuzun bu ara iyi olmadigini şirkette işlerin iyi gitmediğini söylemiştin. Ben ise beceriksizsiniz siz bir isi yurutmeyi bile beceremiyosunuz. Selin simdi telefonumla dalga geciyo sizin yuzunuzden. Nefret ediyorum sizden demistim. Sen dayanamayip aglamistin. Ozur dilerim annecim... Ben cok kotu bi evlat oldum size sizin degerinizi bilemedim ama sizi cok seviyorum. Bu hayatta en cok sizi sevdim hepte oyle olucak. Siz bana cok iyi baktiniz hep benim iyiligimi dusundunuz. Bende sizin gibi bir aile olucagim. Sizi oylesine ozluyorum ki... Her gece aglamaktan gozumde yaş kalmadi. O kazanın olduğu gun o telefon geldiginde dunya basima yıkıldı. Keşke o arabanin icinde olsaydim. Hayatta tek kalmasaydim. Sizin yaninizda olsaydim simdi. Neden o arabanin icinde degildim. O sürtük selinle gezicem diye sizinle gelmedin nedeeen? O senin hic sevmedigin takılma o kizla dediginde benim sana karışma bana diye bagirdigim o kiz varya anne. Ben yetim, fakir oldum diye beni sattı. Benden nefret etmeye basladi. Bende onun nasil bir kiz oldugunu gordum anne. Onceden seni dinleseydim keske. Babacım senin bana aldigin o kolyeyi boynumdan hic cikartmiyorum. Senden kalan tek hatıra o benim icin. Sizi cok seviyorum. Kendinize iyi bakın annem babammm....

Dersteyken kapı çaldı ve berna geldi.

Berna: Geç kaldığım için özür dilerim hocam.

Hoca: Neden geç kaldım bernacım?

Selin hemen burnunu soktu. Her seye karistigi gibi gene dayanamadi gıcık şey.

Selin: Niye olsun hocam. Sevgilisiyle buluşmuştur.

Güneş: Ne saçmalıyosun kızım sen? Mezarliga gitti annesini babasini gormeye. O kız sen değil sevgilisiyle buluscam diye derse gec kalmaz. Bunu aklına sok. Pardon olmayan aklına sokamazsin dimi?

Selin: Uf sus ya aptal!

Güneş: Gerçekler ağır mı geldi bebişim!

Hoca: Yeter artik gencler! Berna sende otur kızım.

Berna otururken selinin cantasina bilerek carpip yere dusurdu.

Berna: Pardon canım elim carpti.

Selin: Ezik! Dikkat et biraz kör gibi yürüme!

Bugünde sıkıcı bir gündü. Bugun güney okula gelmedi. Acaba babası cok mu kizmisti ona biseymi olmustuda gelmedi? Merak ettim ve guneye nasilsin diye mesaj gonderdim. Ve mesaj geldi.

Güneyden mesaj: Oo prenses bana mesaj atarmiş

Güneşten mesaj: Hemen gevseme lan iyiki bi mesaj attik.

Guneyden mesaj: Tamam tamam iyiyim sen nasilsin. Ya dur ben seni ariyim sesini ozledim.

Güney aradı ve telefonu açtım.

Güney: Evet simdi soyle guzellik?

Güneş: Duzgun konus lan.

Güney: Sanada iltifat edilmiyo ya

Güneş: Evet istemiyorum etme. Niye gelmedigini sorcaktim merak ettim biseymi oldu diye?

Güney: Ahahaha beni merak mı ettin sen? Hastaydim ondan gelmedim.

Güneş: Ha tamam hadi iyi geceler.

Güney: Hemen kapama ya sesini duyuyum biraz daha.

Güneş: Güney başka kızlarla konuş!

Güney: Ben seni istiyorum ama.

Güneş: Neden ben yaa? O kadar kiz varken?

Güney: Ee seviyoz be kızım napalım?

Iyi geceler deyip telefonu yuzune kapattim. Guney beni seviyodu demekki. Kendimi tuhaf hissettim. Aslında bana deger verip ilgi gostermesi hoş biseydi. Ayh nediyorum ben ya güneyle ben asla olamayız. Selin rahat vermez bidefa. Hem ben sinir oluyorum ona ukalanin teki.

Yetimhanedeki Yanlız KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin