Güneş: Keşke aynı sınıfta olsaydık.
Buket: Aynen ya. Neyse tenefuste gelirim yanina görüşürüz.
Güneş: Tamam.
Seyfi hoca: Güneş neden geç kaldın kızım. Zilin çaldığını duymadın mı?
Güneş: Özür dilerim hocam. Hemen oturuyorum.
Oturcak boş sıra göremiyordum. Bi tek güneyin yanı boştu. En son oturmak istediğim kişi.
Seyfi hoca: Güneyin yanı boş kızım oraya geç.
Güneş: Off lanet olsun.
Güney: Noldu beğenemedin mi?
Güneş: Beğenemedim bebişim.
Seyfi hoca: Tamam gençler yeter artık susun derse başlıyoruz.
Seyfi hoca tarih öğretmenimiz. Dersi çok güzel anlatır ama biraz sinirlidir. Ve gıcık yani tamam dersine bisi diyemem ama cidden bazen sinirlerimi bozuyo kalkıp ağız burun girişesim geliyoda yemiyo iste.
Seyfi hoca: Bugün takım çalışması yapıcaz. Herkese yanındaki arkadaşıyla yapıcağı bi ödev vericem.
Yanındaki arkadaşıyla mı neeee bi bu eksikti yaa. Güneyle takım ödevi yapmak ölüm olmalı.
Seyfi hoca: Evet arkadaşlar bu dağıttığım kağıtlardan birisini seçip yanınızdakiyle yapıp haftaya getiriyosunuz.
Zil çaldı ve buketin yanına gitmek için aşağı indim.
Buket: Dersiniz neydi ?
Güneş: Seyfi hoca gene yapacağını yaptı ve takım çalışmasi ödevi verdi.
Buket: Eee bunda ne var ne guzel iste notlarini yukseltirsin
Güneş: Yaa ne demessin. Bil bakalım yanımda kim oturuyo
Buket: Güney deme sakın!
Güneş: Malesef ki güney.
Buket: Neyse kardeşim sıkma canını kantine gidelim hadi.
Güneş: Şu gün artık bitse iyi olucak şimdiden sıkıldım okuldan
Buket: Aynen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetimhanedeki Yanlız Kalpler
RandomNeler daha ağırdır sırtımızda , acılarımız ya da anılarımız mı ?