Berna: Güneş neyin var ağlamış gibisin.
Güneş: Önemli bişey değil boşver.
Bernada bizim odamızda kalıyo. Onunla çok yakınız. O sonradan aramıza geldi. Ailesi bi trafik kazasında öldüler. Bernada o sırada akşam arkadaşlarıyla geziyomuş. Birden bi telefon gelmiş. O telefonun gelmesiyle berna nın hayatı alt üst olmustu. Hala buraya alışabilmiş değil. Her gece ağlıyo.
Buket: Hadi artik yatalim yarın okul var.
Güneş: Aynen iyi geceler.
Odada 4 kişi kalıyoruz. Buket ben berna vede cansu. Cansuda buket gibi daha bebekken bi evin kapısına bırakılmış. Onuda cok seviyorum ama beni deli ediyor. Çok havalı deli bi kız. Erkeklerle fazla samimi oluyo. Geceleri yurttan kaçıyo felan hep başına bela açıyo.
Güneş: Kızlar bi dakika cansu nerede?
Buket: Cidden cansu yok.
Berna: Ben biraz hava alıcam deyip çıkmıştı hala gelmedi.
Güneş: Off gene nerde bu aptal.
Buket: Safiye ablaya mı haber versek merak ettim ben saat 00.30 ve hala yok.
Güneş: Olmaz safiye ablaya söylesek çok kızar cansuya kendimiz halletmeliyiz.
Safiye abla bu yurdun hizmetlilerindendir. Annem olarak gorurum onu geldigimden beri burada. Her isi o yapar. Yemekleri, temizligi... O bizim herşeyimiz.
Berna: Kızlar napıcaz ya!
Buket: Güneş telefonunu versene arıyalım bi.
Güneş: Dur ben ararım.
Buket: Tamam hadii!
Güneş: Hah çalıyoo! Alo. Cansu nerdesin saatten haberin yok mu çabuk yurda geri dön.
Cansu: Geliyorum güneş off insana bi rahat verin ya hava almaya çıkmıştım o kadar kapının önündeyim zaten.
Buket: Nerdeymiş
Güneş: Tamam kızlar kapinin önündeymiş hava almaya cıkmis geliyo simdi.
Berna: Iyi bari korktum valla ya. Neyse kızlar ben yatiyorum hadi iyi geceler.
Güneş: Iyi geceler.
Buket: Sizede
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetimhanedeki Yanlız Kalpler
RandomNeler daha ağırdır sırtımızda , acılarımız ya da anılarımız mı ?