6

91 9 2
                                    

* Pov liam

we staan voor een huis, we denken dat lisa hier woont.ja ,we niall, louis,harry en ik. ik ben bang, bang voor wat ik te zien krijg als het echt lisa blijkt te zijn.de jongens proberen me rustig te houden.maar ik ben op van de zenuwen. het liefst stap ik nu in de auto en rij weg. 'maar wat als het lisa niet is?'vtaag ik aan louis. 'dan zetten we onze zoektocht verder, we stoppen niet tot we haar hebben gevonden.'antwoord louis om mij gerust te stellen. ik knik twijfelend. 'luister liam zegt harry duidelijk als hij voor me gaat staan en mijn schouders vastpakt.'wat we nu doen is alleen maar goed. we gaan opzoek naar een persoon die gepest wordt. die zichzelf daardoor alleen maar pijn wilt doen door zichzelf te gaan snijden. haar ouders zijn er niet om haar door deze situatie te helpen zoals bij jou. lisa heeft jou hulp nodig en ook die van ons. lisa schrijft niet voor niets aldie brieven naar jou. ze vraagt jou om hulp.als dit niet de de isa blijkt te zijn die al die brieven naar jou heeft gestuurd, zoeken we verrder. iam we moeten haar redden, redden van de dood.' sluit harry zijn preek af. hij heeft gelijk ik moet haar nu helpen, helpen nu het nog niet te laat is. wij zijn de enige die haar kunnen helpen.


hahahaha cliffhanger....

wat zal er gaan gebeuren

greetz littlehoranbeing

Letters to liam..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu