pov liam
langzaam gaat de deur van het witte huis open. een meisje van ongeveer 14 stapt de deur uit en zwaait naar haar moeder die voor het raam naar haar dochter staat te zwaaien. het meisje zwaait lachend terug en stapt dan de schoolbus in. ik kijk de jongens teleurgesteld aan en schud dan mijn hoofd. we staan op uit de bosjes als de moeder wegloopt van het raam en als de bus ook uit het zicht is. we zouden als het lisa niet was een school op gaan bezoeken. we stappen in de auto en rijden naar een school hier in de buurt.
na tien minuten staan we voor een school. we lopen naar binnen en gaan naar de receptie. 'hallo mag ik misschien iets vragen?' vraag ik beleefd aan de vrouw. 'ja tuurlijk wat is er' vraag de vrouw glimlachend terug. 'we zijn op zoek naar een lisa, kent u misschien een lisa?' waur best vaag er zijn er zoveel. 'ehhm ja we hebben er op deze school aardig veel zitten we kunnen ze wel even opzoeken.' zegt de vrouw bedenkelijk. 'dat zou heel fijn zijn.' de vrouw schrijft een aantal klassen op en ook een paar lokalen op. 'we kunnen wel langs de lokalen lopen en dan naar binnen kijken via het raam, misschien herkent u haar al van een afstand. ik knik en we lopen naar de eerste lokalen en kijken naar binnen maar iedere keer zie ik niet iemand die het zo kunnen zijn. 'dit is de laatste klas ik hoop dat dit de lisa is die je zoekt.' zegt de vrouw. ik knik en kijk de jongens teleurgesteld aan. we hebben op deze school op een persoon na alle lisa gehad en anders moeten we verder zoeken. fingers crosst. ik kijk door het raampje en kijk de hele klas door. ik kijk teleurgesteld naar de jongens en schut mijn hoofd.'bedankt voor de hulp maar helaas hebben we niet de lisa gevonden die we zochten.' zegt louis als hij mijn gezicht ziet. 'het spijt me' zegt de vrouw met medelijden. we lopen weer naar de auto en louis rijd naar ons huis. verveeld kijk ik uit het raam. ik hoop zo dat ik vandaag nog een brief krijg of morgen ik kan anders echt een schuldgevoel oplopen dat ik haar niet opdat heb gevonden. thuis stap ik uit en doe de post uit het postbakje halen(weet niet hoe het heet)en kijk gelijk door de post heen als ik naar binnen loop. rekening rekening rekening boete van louis ahh een brief voor.. oh niall. ik leg alles op tafel en loop dan naar de woonkamer waar ik op de xbox ga even mijn gevoelens wegspelen. ik ben al een halfuur aan het spelen als ik de deurbel gaat. ik zucht en zet het spel op pauze. ik loop naar de deur waar ik de pizza's aanpak niall waarschijnlijk weer. ik betaal en gooi de pizza op de keuken tafel. 'NIALL JE PIZAA IS ER'schreeuw ik door het huis. wat gevolgt wordt door iemand die de trap afdendert. ik zucht en rol mijn ogen. niall en zijn liefde eten. ik loop weer naar de woonkamer en ga weer verder met gta. na een half uur ben ik klaar met de xbox en loop dan door naar boven omte douchen en dan te slapen het was een uitputtende dag en hoop dat er morgen een brief is en dat er meer informatie zie staan in de brief. ik sluit mijn ogen zodra ik in mijn bed lig maar in een rustige slaap val ik niet.
vanaf nu probeer ik op maandag woensdag en vrijdag te publiceren. ik zie jullie dan vrijdag weer toedels
Littlehoranbeing
JE LEEST
Letters to liam..
Fanfictionlisa 14 jaar wordt al een lange tijd gepest. ze is bang voor de toekomst, en gaat brieven schrijven naar de liam payne met de rede om dan haar gevoelens uit te schrijven. maar wat ze dan te horen krijgt is dat ze geadopteerd is. dat liam haar aan he...