Yine Olmadı

44 4 0
                                    

Akşam takmamıştım ama babamın akşamki konuşması beni çok etkiledi Oğuz'un yanına gittim yanında en yakın arkadaşları Mert'le Murat vardı.Onları kaldırmak 5 dakikamı aldı.Onlar kalktı ama sıra yine bana gelmedi.Oğuz yeni sevgili yapmış kızın adıda Eda benim kavgalı olduğum kız.Kendini çok üstün görüyo hanımefendi bende dayanamadım gittim saçını başını yoldum 2 hafta önce.Oğuz benle çıkarken sinir oluyordu bu kıza şimdi nolduda sevgili oldular.Banamı yalan söylüyodu sinir oluyorum diye yoksa şimdi beni sinir etmek içinmi yapıyo.Oğuz'un tam yanına oturcaktım Eda beni arkamdan itti kendi geçip oturdu Oğuz'uda yanağından öyle bir öpüşü var ki.Tabi ben rahat dururmuyum kavga çıkardım hemen.Herkes başımıza toplandı.Benim kavgalı olduğum diğer kızlar gidip hocaya söylemişler.Hoca geldi benim ailemi çağıracağını söyledi.Ben hemen devreye girdim madem benim başım yancak o zaman Eda'nınkide yansın dedim içimden."Hocam Eda beni arkadan itti bende kendimi tutamadım onunda ailesini çağırın" dedim.Hoca "bunu söylediğin iyi oldu madem Eda seni itti büyük suç onun" dedi.Eda bana orda bi bakış attı.Bu bakışı biliyodum çıkışta arka bahçeye gel bakışıydı.Hocaya çaktırmadan başımı sallayarak "tamam" dedim.Yine kavga,yine olay,yine kişisel aile görüşmesi ve en önemliside yine Oğuz'la konuşamadım.Eda saolsun salak kız.

Yeni Başladı HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin