"Misterija razotkrivena.Zli" Part 12

44 8 0
                                    

Kada je vidjela covjeka u crnom.Uplašila se.Znala je ,kako ce ju brzo naci,ali ovo nije ocekivala..Tada,brzo se okrenu,krenu ka vratima,kada ju covjek zaustavi."Stani!Neću ti nauditi.Ovaj put neću",povika.No,Alma mu nije povjerovala,poce ponovo da trci ka izlazu,odnosno vratima."Ama,stani!",povika grubo.Tada se Alma zaustavi i okrenu."Pustite me više.Samo pokušavam normalno živjeti",viknu Alma."Znam..No,to neće biti moguće.ti nisi ista,kao i svi ostali",poviknu."Zašto...šta me razlikuje od ostali..Molim Vas ,recite mi"zamoli ona.Čovjek ustade sa stolice,približi se Almi.Podiže ruku i usmjeri ju ka njezinom srce."Tvoje srce.Imaš besmrtno srce. „rece tiho.Alma,ga samo pogleda na to ništa ne reće."Sigurno imaš puno pitanja.Mislim,kako je vrijeme da neko sazna cijelu istinu.Barem onoliko,koliko mi znamo",povika."Cekajte!Vi cete mi ju reci,ali..",zamuca."Ova prica je duga,zato molim te sjedni,jer ce dugo potrajati",zamoli ju,a zatim joj pokaza da sjedne."Ali...moji prijatelji će me tražiti,a uostalom,kada djevojke dođu ovdje vidjeti će tebe",povika."Ne brini.One ne mogu vidjeti,moju pravu prirodu.Samo ju ti možeš".Nakon te spoznaje Alma sjede,a zatim promisli,kako sve ima smisla."Dakle.Za tebe,ja sam covjek u crnom,ali da budem iskren,ja sam Šticenik1.Tako se zovem...".Tada ga Alma prekinu:"Ti..šticenik.Pa,do prije par dana,tražio si da me ubiješ..",povika glasno."Molim te,nemoj da me prekidaš.Nemam puno vremena za tebe.Zato slušaj.Prije dosta godina,postojala je,jedna osoba.Bila je dobra,svima je pomagala.Barem,smo mi tako mislili.No,kada je umrla njegova kcerka.Dobra osoba se pokvari.Neki misle,kako je to ,zbog toga,jer nije mogao spasiti kcerku,dok drugi misle,kako je shvatio da nije,toliko mocan.Kada mu je kcerka umrla,u njemu se tada pojavi pola dobrog srca,pola lošeg.No,kako jedna takva osoba,ne može imati dobro i loše srce.Ne može imati,dvije osobine.Morao se odluciti,ponovno biti dobar ili biti zao.On se odluci,da želi postati loš.No,tada nije znao,kako će tim postupkom,izgubiti veliku moc.Pola njegova srca,putuje svakih 100 godina i traži odgovarajucu djevojku.."."Stanite..oprostite,jer prekidam.A,zašto djevojku.Mislim,on je muškarac,zar ne bi,srce trebalo doći do muškarca?",zapita Alma."Da,to bi trebalo biti tako,ali...Kada mu je supruga umrla,ta mržnje se pojavila u njegovom srcu..Željeo je otici u prošlost i sprijeciti gubitak supruge,ali tada ga sestra upozori,kako će,ako ode u prošlost,izgubi kcerku..Zbog toga je odustao.No,godinama.Njegova mržnja je rasla,te,kada mu je kcerka umrla.Mržnja mu se još više poveca..Tada je opet željeo otici u prošlost,ali nije mogao,jer ima po,pola srca.Pitala si me,zašto djevojka.Druga polovina srca živi,jer je to njegova supruga i kcerka."."Izvinite,ali..ako je on besmrtan.Zar,njegova djeca"."Oni nisu besmrtni.Oni su smrtnici,kao i svi ostali.On ima moć,ali nema toliku.Nema mogucnost,upravljanja životom.On je besmrtan,ne stari.Ali,kako sada ima pola srca,poceo je stariti.Druga polovina,živi,i svakih 100 godina završi u drugoj djevojci.Svakih 100 godina,uspjeli smo ubiti djevojke,ali nikada nismo ubili ta srca.Još ne znamo nacin.Naša,gospodarica smatra,kako će to srca umrijeti,kada i Zli.No,proci ce dosta vremena."."Ali..to i dalje ne objašnjava,zašto vi mene ne želite ubiti."."Svaka djevojka,koje smo godinama ubijali.Dobile bi cisto i nevino srce...No,kasnije ga pokvare.Kada bi se Zli,docepao toga srca,bio bi upotpunjen.Imao bi tacno jedno tmurno srce,mogao bi uciniti mnoge grozote,a to nije dobro.Naša gospodarica,predvidi,gdje se nalazi ta druga polovina,pa nas pošalje.Zli,također predvidi,gdje je njegova druga polovina,pa i on krece u akciju.No,svaki put smo bili brži.Razlog,zašto tebe nismo mogli ubiti,je taj..Kako si se mogla,oduprijeti,našim naredbama.Ne znam kako,ali nitko nije mogao.Od toga trenutka,mi više ne možemo da te kontrolišemo.Kako imaš dobro srce,zli te ne može primijetiti,ali sigurni smo kako će uskoro."."Joj..ništa ne razumijem.Gledala sam po netu,kako sve djevojku umru s devetnaest godina.Zašto s devetnaest."."Zato,jer tada..prvi put iskoriste svoju moc.I sve na ,pa na loš nacin iskoriste.I,ti si to ucinila.Mogla si umrijeti,ali si se odlucila da odeš u drugo vrijeme.Kada smo shvatili,tko je naša sledeca žrtva,primijetili smo,kako i ti imaš pola lošeg,a pola dobrog srca.No,nakon nekog vremena,shvatili smo,kako sada imaš cistokrvo srce."."Ali..kako se to..desilo.Da li to ima neke veze sa porodicom ili.."."Poljubac,ljubav."."ljubav,kakva ljubav.A,uostalom,nikada nikoga nisam poljubila..Cak ni majku,mrzim poljubce,cak sam majci rekla da me ne ljubi."."A..Selim.Da li je on,kako ti kažeš?Ništa?"."To je,druga prica.To je bilo iz milostinje..A uostalom,kada sam cula,da ću umrijeti,poželi da vidim,kakav je poljubac"zacrvenje se Alma. Iako,je to tvr dila,Almino srce je tvrdilo,nešto drugo."Dobro..kako ti kažeš.Mi nemamo,toliku moc,da vidim,tko kakve simpatije dalje prema nekome.No,trebala bi znati,ako Zli..uzme tvoje srce umrijeti ćeš.Toliko od mene,samo ti želim,pomoci.Za,par sati,do tebe će doci Sticen60.On je pocetnik,i dosta je mali.Biti će tu,kako bi ti pomagao.No,moraš znati,kako ga samo ti vidiš.Toliko za sada".povika,a zatim,htjede da nestane."Stanite.Imam još jedno pitanje.Zašto je Bilal,ovakav?Da li sam ja uzrok tome?"upita."Da,jesi!".Alma se zgrozi na tu spoznaju.Kada je Sticenik1,vidio izraz Almina lica,nasmija se i rece:"Pazi,šta radiš u svakoj godini.Kada budeš putovala,jer će se sudbina mnogih mijenjati.Zbog tebe je promijenjen život Bilala,jer prije 18 godina.Selim je potrošio sav novac,tražeci roditelje,jer nije mogao da se pomiri s cinjenicom.Dakle,jednom se pojavio jedan detektiv,koji je tvrdio kako samo on zna,gdje su njegovi roditelji.No,kako mora dati veliku sumu novca.Iznos,koji je detektiv tražio,Selim nije imao.U međuvremenu Bulma je umrla,imala je infakt.Nesretna djevojka,pokušala je godinama da spasi Selima,ali nije uspjela.No,da nastavim.Kako je godinama tražio roditelje,jer je bio usamjen.Selim nije imao dovoljno novca,da plati detektivu.Kada je detektiv cuo razlog,predloži Selimu,da opljackaju banku u Parizu.To je i ucinio,no..Tada mu se jedan covjek,našao na putu.A, ta osoba je sam Mensur,a ti znaš tko je on.".Alma ga pogleda,pomisli,kako to nije istina,jer je Mensur,Bilalov otac."Dakle,Selim je ubio Mensura i završio u zatvoru.Bilal je bio dobar,jer je imao malo novca i ,jer nije imao oca.No,kada si ti poljubila Selima.Selim se promijenio,sve ove godine,posvetio se ucenju i postao je netko veoma važan.Nije osjecao usamjenost,jer je imao sestru,ali i tebe u mislima.Kao što ti je obecao,nije te zaboravio.Godinama je mislio na tebe,dan ,danas misli.A,sada me izvini.Jako žurim"rece Šticenik1,kada je pogledao sat,koji je imao oko vrata.

Život poslije smrtiWhere stories live. Discover now