Preživjavanje Part 4

85 9 0
                                    

Cijelim putem nisu ništa pricali,samo su šutjeli.Alma,jer je bila iznervirana na Selima,a Selim,jer je imao svojih briga.Kada su stigli do grada,Alma shvati da je i u drugom gradu,cak u drugoj državi.Bila je vecer,Alma je bila uplašena.Pokušala je ostati pribrana,ali joj to nije polazilo za rukom.Pocela se znojiti,jako se pocela znojiti.Ruke su joj drhtale,i vlažile se.Selim je na trenutak skrenuo pogled sa ceste i pogladao nju.Gledao ju je nekoliko sekundi,na licu mu se pokaza žalost.Bilo je ocito,da mu je žao,ali nije željeo to odavati."Stigli smo",izgovori jedva Selim."Dobro,ovdje ću izaci",izgovori ona.Polako otvara vrata,izlazi desna,pa zatim lijeva noga.I dalje strahuje,ali ne želi ništa priznati."Cekaj",izgovori Selim,a zatim iz novcanika vadi par novcanica."Izvoli,i nemoj se puno ponositi.Nemaš ništa,uzmi ovo",izgovori Selim.Iako je izgledalo,kako Alma neće uzeti novac,u zadnje momenat ga uze.Klimnu kao znak zahvalnost,a zatim ode.Selim je ostao u autu i gledao za njom.Bila je krhka mlada djevojka,naivna,iako je imala devetnaest godina.

Nakon 5-6 minuta.Alma ulazi u jedan kafic,jedini otvoren.Na ulazu je primijetila mnoge pervezne osobe,željela je otici,ali bila je žedna kao i gladna.Prilazi jedinom slobodnom stolu i sjeda.Nitko nije krio poglede,jer su svi pogledi bili usmjeri ka njoj."Konobar",zovni Alma.Kada je konobar primijetio da ga djevojka zove,odlucno ode do nje:"Izvolite". „Da li imate nešto za pice i hranu",zapita Alma."Da,za pice imamo kafu i vodu,a za hranu imamo jedino pecivo"."Uredu,donesite vodu i pecivo",odgovori ona.Nakon nekoliko minuta,kada je jela i popila vodu,Alma se zahvali i plati,a zatim izađe.Sada je trebala nešto za prenociti,ali gdje nije znala.Dugo je hodala,a zatim je iznenada stala.Nalazila se ispred jednog „Motela",ali bio je zatvoren."Da li tražiš prenocište",zapita neko.Alma se prvo okrenula,a zatim rekla :„Da".Nije vidjela covjeka,bio je u mraku,ali je znala da je muškarac i to stariji muškarac ,po glasu."Da li znate,gdje ima?",upita."Da,i to kod mene!"izgovori covjek polako,a zatim se poceo približavati Almi."Lijepa si,a i mlada",nastavi on,a zatim ju primi oko struka."Ostavite meeeeeee",glasno je vikala,jer se nadala kako ce ju neko cuti.Pokušava se osloboditi,ali nije moguce.Nastavlja zvati nekoga.No,ništa.


Život poslije smrtiWhere stories live. Discover now