,,Adalyn probudi se moraš u školu. '' rekla mi je mama.
,,Ali mama meni se neda.'' rekla sam joj.
,,Probudi se odmah!'' počela mi je vikati.
,,Dobro,dobro stižem.'' rekla sam joj.Danas je bio prvi dan škole. Ja mrzim školu. Kada sam sišla u kuhinju za doručak je bila moja najdraža poslastica palačinke. Poslije doručka otišla sam u školu.
Prvi sat sam imala fiziku. Ušla sam u razred i sjela u zadnju klupu. Tada je u učionicu ušao jedan predivan dečko. Osjetila sam leptiriće u trbuhu. Bio je visok,imao je kratku crnu kosu i smeđe oči. Bio je to najljepši dečko kojega sam ikada vidjela. Bila je to ljubav na prvi pogled. On je otišao do drugih učenika. Malo poslije njega ušla je jedna cura i sjela pokraj mene.
,,Bok, ja sam Liza.'' rekla mi je.
Nisam joj odgovorila samo sam se okrenula.U marendarni sam sjedila sama kao i inače. Tada je došla Liza. Ona koja je sjedila pokraj mene na fizici. Bila je doista lijepa imala je dugu crnu kosu i plave oči. Sjela je sa suprotne strane mene.
,,Bok.'' rekla mi je.
Ja joj nisam odgovarala samo sam nastavila jesti.,,Primijetila sam da se ne družiš s nikim,znaš ni ja se ne družiš s nikim. Sve misle samo na sebe, a meni se to ne sviđa. Hoćeš li mi pokazati školu,a i možemo se družiti poslije škole.'' rekla mi je. Ja sam samo otišla.
Nakon škole otišla sam u trgovinu da si kupim neke slatkiše. Kada sam ušla tamo je bio onaj novi dečko koji mi se jako sviđa. Brzo sam uzela par slatkiša,platila i otišla. Kada sam stigla do auta on je izašao iz trgovine.
,,Hej,ja sam Nathan! '' povikao mi je.
Brzo sam uskočila u autu i otišla kući.Mama me čekala u kuhinji sa ručkom, bila je tjestenina sa umakom.
,,Bok,kako je bilo u školi? '' upitala me.
,,Dobro, došli su neki novi učenici u moj razred.'' odgovorila sam joj.
,,Znaš jučer smo dobili nove susjede.'' rekla mi je.
,,Super. '' rekla sam joj i ako me nije interesiralo.
,,Hoćeš li ići sa mnom posjetiti ih?'' upitala me.
,,Ne bi. '' odgovorila sam joj.Zvono je zazvonilo. Otišla sam otvoriti vrata. A ispred mene je stajala Liza sa najvjerojatnije svojim roditeljima.
Bok svima nadam se da vam se prvo poglavlje sviđalo,ako je votajte i komentirajte. Ubrzo će doći i drugo.
Bok :)
YOU ARE READING
All over again
RomanceNormalna cura koja nema prijatelja zbog prošlosti. Ali onda upoznaje najbolju prijateljicu Lizu i ljubav svog života. Sve ide dobro dokako se ne dogodi nešto loše. Ali onda će sve počet iz početka.