Sljedeće dane Liza i ja dosta smo se družile. Danas je petak. Došla sam do mog ormara i otvorila ga. Unutra sam pronašla pismo i otvorila ga. Unutra je bio listić sa pozivom za zabavu kod Stivena. Došla je Liza.
,,I ti si isto dobila pozivnicu '' rekla mi je.
,,Da'' rekla sam joj.
,,Hoćeš li ići? '' upitala me.
,,Ne.'' rekla sam joj.
,,A zašto? '' upitala me.
,,Pa ja ti baš i ne idem na zabave.'' odgovorila sam joj.
,,Pa ja bi išla, ali molim te dođi i ti.'' rekla mi je.
,,Ne znam.'' rekla sam joj.
,,Molim te. '' rekla mi je.
,,Dobro. '' rekla sam joj.
,,Super. '' rekla mi je.
,,Doći ću po tebe u osam.'' rekla mi je.
,,Dobro.'' rekla sam joj.Za zabavu sam stavila crnu haljinu, bila je duga do ispod koljena. Dobila sam ju za moj šesnaesti rođendan od mame.
,,Adalyn, došla je Liza. '' rekla mi je mama.
Uzela sam moju torbicu isto crna. I otišla u dnevni boravak do Lize.
Ona je imala zelenu dugu haljinu i tenisice, baš kao i ja. Bila je lijepa.,,Idemo?'' upitala me Liza.
,,Idemo.'' odgovorila sam joj.
Išle smo mojim autom. Cijelim putem nismo pričale. Kada smo stigle bilo je mnogo tinejdžera. Liza i ja bile smo zajedno. Nismo ništa radile samo smo bile tamo i gledale.,,Nismo trebale doći.'' rekla sam joj.
,,Istina, dosadno je. '' rekla mi je.
,,Hoćemo li kući?'' upitala sam ju.
,,Još malo,ne da mi se kući.'' rekla mi je.
,,Dobro. '' rekla sam joj
Tada sam vidjela Nathana. On mene nije vidio. Brzo sam se okrenula da me ne vidi,ali mislim da me vidio.,,Bok.'' rekao mi je netko iza mene. Kada sam se okrenula vidjela sam Nathana,približavao mi se
,,Bok. '' rekla sam mu.
,,Nisam znao da ćeš doći. '' rekao mi je.
,,Pa, eto me. '' rekla sam mu.
,,Kako si? '' upitao me.
,,Dobro. '' odgovorila sam mu.
,,Hoćeš li molim te doči nešto sa mnom.'' rekao mi je.
,,Dobro. '' rekla sam mu.
,,Liza odmah se vraćam.'' rekla sam joj. Ona je samo kimnula.I otišla sam sa njim u neku sobu. On mi se približio i...
Bok svima. Žao mi je što nisam jučer objavila četvrto poglavlje, ali nisam imala vremena. Nadam se da vam se sviđa ako je votajte i komentirajte.
Bok :)
YOU ARE READING
All over again
RomanceNormalna cura koja nema prijatelja zbog prošlosti. Ali onda upoznaje najbolju prijateljicu Lizu i ljubav svog života. Sve ide dobro dokako se ne dogodi nešto loše. Ali onda će sve počet iz početka.