,,Dobar dan. Ja sam Sheril ovo je moj muž Liam i naša kćer Liza.Vi ste naši novi susjedi,pa smo vas htjeli upoznati.'' rekla je Sheril.
,,Dobar dan, ja sam Adalyn,a ovo je moja mama Carla. '' rekla sam im.
,,Uđite. '' rekla sam im.Ušli su i sjeli za stol u kuhinji. Svi smo se upoznali i ručkovali.
,,Adalyn zašto ti i Liza ne biste išle u,, tvoju sobu.'' rekla mi je mama.
,,Može.'' rekla sam joj.
Liza i ja otišle smo u moju sobu.,,Soba ti je ljepa.'' rekla mi je.
,, Hvala. '' rekla sam joj.
,,Mogu li te nešto pitati? '' upitala me.
,,Možeš.'' rekla sam joj.
,,Zašto se ti ne družiš s nikim?'' upitala me.
,,A zašto to tebe zanima?'' upitala sam ju.
,,Pa vidjela sam da se svi zajedno druže,pa me zanima zašto ti ne.'' rekla mi je.
,,Ako ne želiš ne trebaš mi reći. '' rekla mi je.
,,Kada sam bila u osnovnoj imala sam prijateljice i njima sam sve govorila. Jednog jutra kada sam došla u školu svi su mi se smijali i rugali. Saznala sam da su moje prijateljice svima rekle moje tajine. Odlučila sam da više neću imati prijateljica. I poslije nekoliko mjeseci prestali su i pustili me na miru. A ja se nisam s nikim družili.'' ispričala sam joj.,,Žao mi je.'' rekla mi je.
,,Liza dođi idemo kući.'' pozvala ju je mama.
,,Evo me.'' rekla joj je Liza.
,,Hoćemo li zajedno u školu? '' upitala me.
,,Može.'' odgovorila sam joj.
Kada su otišli cjelokupni sam vrijeme razmišljala da sam možda pronašla prijateljicu koja me ne će izdati.Bok svima nadam se da vam se drugo poglavlje sviđalo, ako je votajte i komentirajte.
Bok :)
YOU ARE READING
All over again
RomanceNormalna cura koja nema prijatelja zbog prošlosti. Ali onda upoznaje najbolju prijateljicu Lizu i ljubav svog života. Sve ide dobro dokako se ne dogodi nešto loše. Ali onda će sve počet iz početka.