Chapter 3

241 25 0
                                    

Ujutro me Liza došla uzeti.
,,Kako si?'' upitala me dokako smo bile u autu i vozile se prema školi.
,,Dobro. '' odgovorila sam joj.

Kada smo došle u školu zajedno smo otišle u razred i sjela jedna pokraj druge. Nismo ništa pričali, ali bile smo zajedno.

U marendarni sam sjedila sama kao i inače, ali onda je došla Liza.
,,Mogu li sjesti? '' upitala me.
,,Naravno.'' odgovorila sam joj.

Jele smo u tišini nekih dvije minute.
,,Zašto se ti ne družiš sa ostalim curama?'' upitala sam ju.
,,Probala sam, ali one me niti ne primjećuju. Valjda zato što sam nova. '' odgovorila mi je.
,,A zašto si uvijek sa mnom? '' upitala sam ju.
,,Nemam s kime biti,a čini mi se da to tebi ne smeta. '' odgovorila mi je.
Ja nisam ništa rekla samo sam nastavila jesti.
,,Hoćeš li poslije podne doći kod mene možemo gledati neki film?'' upitala me.
,,Može. '' odgovorila sam joj.

Poslije par sekundi pogledala sam po marendarni i potražila Nathana.
On je sjedio sa ostalim dečkima. Okrenuo se i vidimo me. Osjetila sam leptiriće u trbuhu i brzo se okrenula.

,,U koliko ćeš doći? '' upitala me Liza.
,,Može u sedam? '' upitala sam ju.
,,Može. '' odgovorila mi je.

Poslije škole otišle smo u trgovinu po slatkiše. Tamo je bio Nathan. Približio mi se.
,,Bok ja sam Nathan. '' rekao mi je. Ja sam opet osjećaj leptiriće u trbuhu.
,,Bok ja sam Adalyn. '' rekla sam mu.
Pružio mi je ruku i rukovali smo se.
Tada je došla Liza i upoznala se sa Nathanom i on je onda otišao.

Došlo je sedam sati i ja sam otišla kod Lize. Njezini roditelji otišli su u grad.

,,Tebi se sviđa Nathan, zar ne. Vidjela sam te u marendarni kako si ga gledala,a i danas u trgovini ti si bila crvena.'' kada mi je to rekla ukipila sam se. Ništa nisam govorila, a ona je mene cjelo vrijeme gledala.
,,Dobro ne trebaš mi reći. '' rekla mi je.
,,Hoćeš li mi biti prijateljica? Neću te izdati.'' upitala me smješkajući se.
,, Može. '' odgovorila sam joj i smješkala joj se.
Na odlasku zagrlite smo se. I ja sam otišla.

Bok svima nadam se da vam se treće poglavlje sviđalo, ako je votajte i komentirajte. Četvrto ću poglavlje možda sutra objaviti.

Bok :)

All over againWhere stories live. Discover now