Chapter 8

160 22 0
                                    

Bila je subota šest sati poslije podne. Netko je pozvonio na to je sigurno Liza dogovorile smo se da će doći kod mene i pomoći mi se spremiti.
,,Bok. '' rekla mi je.
,,Ej.'' rekla sam joj.
,, Idemo u moju sobu. '' dodala sam.
Ušle smo u sobu, ja sam stavila neku pjesmu i počele smo se dogovarati šta ću odjenuti. Odlučile smo se za plavu haljinu do koljena i s naramenicama i crne Lizine štikle. Ja ih baš i ne nosim.
Bilo je pet do sedam kada je Liza otišla.

Neko je pozvonio kada sam otvorila vrata i tamo je stojao Nathan.
,,Wow. Ti si..... predivna.'' rekao mi je i gledao od glave do pete.
,,Hvala. '' rekla sam mu. Svidjelo mi se to što je rekao.
,,Ovo je za tebe.'' rekao mi je i dao crvene ruže. Bile su predivne.
,,Prelijepe su.'' rekla sam i stavila ruže u vazu i na ormar.
,,Idemo?'' upitala sam ga.
,,Idemo. '' rekao mi je. Došli smo do auta otvorio mi je suvozačka vrata i ja sam ušla. On je ušao i krenuli smo.
,,Gdje idemo?'' upitala sam
,,Vidjet ćeš.'' rekao je.

Nakon nekog vremena stigli smo ispred jednog restorana. Otvorio je suvozačka vrata i ja sam izašla. Restoran je bio predivan.
Bio je velik, od kamena sa slikama prirode na zidovima. Imao je otprilike dvadeset stolova praznih. Tome sam se začudila. Nathan me povukao i sjeli smo za stol pored prozora. Stol je bio za dvije osobe, bio je opremljen priborom za jelo i s vazom punom ruža.

,,Mi smo ovdje jedini?'' upitala sam ga gledajući ga u oči on mi se nasmiješio.
,,Moj otac je vlasnik, pa sam ga zamolio da večeras budemo sami. '' rekao mi je.
,,To je stvarno lijepo.'' rekla sam.
,,Mile!'' povikao je Nathan. I onda je iz kuhinji došao gospodin srednjih godina to je sigurno konobar.
,,Adalyn šta hočeš?'' upitao me Nathan. Brzo sam pogledala menu.
,, Špagete.'' rekla sam ja ih obožavam.
,,Dvije porcije špageta i šampanjac. '' rekao je Nathan.
,,Odmah stiže.'' rekao je Mile i otišao.
,,Kaži mi nešto o tebi.'' rekao mi je.

Nakon šta smo pričali o svojim životima i pojeli špagete. Došlo je vrijeme da odemo kući.
,,Bilo mi je stvarno lijepo večeras. '' rekla sam mu.
,, I meni isto.'' rekao mi je i nasmiješio se i ja sam. Otpratio me do vrata. Okrenuli su smo se jedan prema drugome i.......


Bok svima nadam se da niste mnogo čekali, ali bila sam prezauzeta. Ako vam se sviđao nastavak votajte i komentirajte. Potrudit ću se brzo napisati novi nastavak.

Bok :)

All over againWhere stories live. Discover now