Chapter 5

185 22 0
                                    

I poljubi me.Ja sam mu to dopustila. To je bio najčarobniji poljubac u mom životu i ako ih nisam imala mnogo. Nakon par sekundi brzo sam se odmara i potrčala. Otišla sam do Lize i primila ju za ruku i povukla van sve do auta. Ušle smo unutra.

,,Što se dogodilo? '' upitala me.
,,Poljubi me. '' rekla sam joj direktno.
,,OMG!'' rekla je i stavila ruku na usne.
,,Znam.'' rekla sam joj. Ona je još imala ruku na usnama i gledala me sa raširenim očima.
,,Što ti je rekao?'' upitala me.
,,Ništa, pobjegla sam.'' rekla sam joj. Sada me još čudnije gledala.
,,Zašto? '' upitala me. U glasu joj se čula zainteresiranost.
,,Ne znam. '' rekla sam joj. Ona više nije pričala pa nisam ni ja. Parkirala sam auto ispred moje kuće.

,,Bok. '' rekla sam joj.
,, Bok. '' rekla mi je imahnula.
,,Kako je bilo? '' upitala me mama kada sam ušla u kuću.
,,Dobro. '' rekla sam joj i ako nije bila istina bilo je dosadno, a i nisam joj htjela reći o poljubcu.

Otišla sam u sobu odjenula sam pidžamu,oprala zube i otišla u krevet, ali nisam uspjela zaspat. Cjelini sam vrijeme razmišljala o poljubcu. Ali onda sam napokon uspjela zaspati.

PONEDJELJAK

Probudio me alarm. Ustala sam i odjenula sam plave uske hlače i crvenu košulju. Otišla sam u kuhinju u dnevnom boravku me čeka Liza.
,,Dobro jutro spavanko. '' rekla mi je sa osmjehom na licu.
,,Dobro jutro i tebi.'' rekla sam joj i ja sa smiješkom.
,,Pojedi doručak pa da krenemo. '' rekla mi je. Otišla sam u kuhinji i počela jesti.
,,Hoćeš li i ti doručkovati samnom?'' upitala sam ju.
,,Ne hvala. Ja sam već doručkovala.'' rekla mi je.
Kada sam završila brzo smo otišle u školu.

Kada smo stigle u školu sve je bilo normalno. Mislila sam da je netko saznao i svima ispričao.
Prvi sat sam imala matematiku.

Cijeli dan u školi mi se Nathan nije približavao što je dobro.

Kada sam stigla kući moje mame nije bilo sigurno je na poslu. Ovaj tjedan radi popodne. Ona radi u školi kao profesorica engleskog. Kada sam krenula u svoju sobu netko je pozvonio. Kada sam ih otvorila tamo je stajala.....

Bok svima nadam se da vam se peto poglavlje sviđalo. Nisam ga uspjela objaviti ranije zbog toga što sam morala učiti. Ako vam se sviđa votajte i komentirajte i hvala svima koji su do sada votali nadam se da čete nastaviti votati.

Bok :)

All over againWhere stories live. Discover now