Chapter 7

171 25 0
                                    

,,Stvarno?'' upitao me. Glas mu je bio veseo.
,,Naj stvarnije.'' rekla sam mu otvoreno, nisam ga mogla gledati pa sam gledala u pod.
,,Hoćeš li izaći sa mnom na spoj. '' kada me to upitao nisam znala što da kažem pogledala sam ga u očima mu se vidjela radost.
,,Razumjeli ću ako odbiješ, sigurno imaš dečka.'' rekao mi je nekako sa tužnom facom.
,,Nemam dečka. Može.'' rekla sam mu i pogledala ga on mi se nasmiješio pa sam i ja njemu .
,,Javiti ću ti kada i gdje. Može. '' rekao mi je.
,,Može.'' rekla sam mu.
,,Ja sada moram ići. '' rekao mi je i otišao. Brzo sam otrčala u sobu i nazvala Lizu i rekla joj da odmah mora doći.
,,Stižem.'' rekla mi je i prekinula.

Nakon par minuta netko je pozvonio na vrata to je bila Liza.
,,Idi u moju sobu odmah dolazim.'' rekla sam joj, ona je projurila u moju sobu, a ja sam uzela grickalice i sok i otišla u sobu.

,,Što se dogodilo? '' upitala me Liza koja je sjedila na mojem krevetu. Ja sam sjela pokraj nje.
,,Danas je kod mene bio Nathan i razgovarali smo o suboti. Pitao me hoću li izaći s njim na spoj?''
,,O moj Bože! '' prekinula me Liza.
,,I šta si ti rekla?'' upitala me.
,,Može. '' odgovorila sam joj sa osmjehom.
,,To,to,to!'' počela je vikati i skakati po krevetu.
,,Kada?'' upitala me.
,, Ne znam. Javiti će mi.'' rekla sam joj smirenim glasom. I tako smo nastavile pričati do trenutka kada je Liza morala otići.
,,Bok. '' rekla mi je i uputila se van.
,,Bok. '' pozdravila sam ju.

Ponedjeljak

Ah, škola mislila sam si. Od Nathana nisam dobila ništa,a da se on nije možda kladio s dečkima da me pozove. Ne vjerujemo bio je vrlo iskren u petak. Bio je predzadnji sat aleluja! Otvorila sam moj ormarić. U njemu je bilo pismo pisalo je Za Adalyn. Kada sam ga otvorila bio je još jedan papirić na kojemu je pisalo:
U subotu u osam. Doći ću po tebe.
Nathan
Bila sam toliko sretna. Odlučila sam odgovoriti mu. Uzela sam papir i napisala:
Može
Adalyn
Stavila ga i umetnula u njegov ormarić. Kada je završila škola sve sam ispričala Lizi i ona je bila sretna koliko i ja.

Bok svima nadam se da vam se sedmo poglavlje sviđalo. Napisala sam ga šta sam prije mogla. Žao mi je što nisam ranije. Votajte i komentirajte.

Bok :)

All over againWhere stories live. Discover now