Chapter 9

145 24 0
                                    

I poljubili se.To je bio predivan osjećaj čak bolji od našeg prvog poljubca. Bilo je to nešto predivno .
Ljubio me i ljubio. Onda se odmaknuo od mene i pogledao me i nasmiješio.
,,Hoćeš li mi biti cura? '' kada me to upitao ostala sam ukipljena, ali sam se brzo trgla.
,,Da.'' šapnula sam mu. On me zagrlio, a ja sam mu uzvratila. Poljubio me i rekao:
,, Volim te. ''
,, I ja tebe.'' rekla sam mu.
,, Sada moram ići. Laku noć. '' rekao mi je i još jednom poljubio.
,,Laku noć. '' rekla sam mu. On je otišao u auto, a ja u kuću. Brzo sam potrčala u sobu i nazvala Lizu. Rekla sam joj da sutra dođe kod mene i da ću joj sve reći. Nakon što sam ju nazvala otišla sam spavati.

Netko je pozvonio na vrata. To je sigurno Liza.
,,Bok.'' rekla sam joj.
,,Idemo u tvoju sobu.'' rekla mi je. Otišle smo u sobu.
,,Govori. '' rekla mi je.
,,Jučer poslije večere kada me odveo kući poljubili smo se. I pitao me za vezu, a ja sam odgovorila da.'' rekla sam joj, a ona se podigla sa kreveta i skoro počela vrištat da joj ja nisam stavila ruku na usne. Kada se smirila sjele smo zajedno na krevet i ja sam pomakla ruku s njezinih usana.
,,Znala sam, znala. Vi ste stvoreni jedan za drugog.'' rekla mi je Liza.
,,A sada moram ići, idem u grad.'' rekla mi je.
,,Dobro onda. Bok. '' rekla sam joj.
,,Bok. '' rekla mi je i otišla.

Nakon par sati došla mi je poruka od Nathana :

Doći ću po tebe za pola sata. Želim te odvesti na jedno posebno mjesto.

Ja: U redu.
Odgovorila sam. Imala sam još 25 minuta. Otišla sam odlučiti šta da odjenem. Odjenula sam moju najdražu majicu, traperice i tenisice.

Netko je pozvonio na vrata to je bio Nathan. Kada sam izašla iz kuće poljubio me. Otišli smo do auta on mi je otvorio vrata i ja sam ušla.
,,Gdje idemo? '' upitala sam ga kada smo krenuli.
,,Na jedno posebno mjesto. '' rekao mi je i nasmiješio. Vozili smo se i vozili. Ugasio je auto i izašao iz auta i otvorio moja vrata. Primio me za ruku i krenuli smo prema plaži. Već je bio sumrak. Šetali smo plažom. Bilo je predivno. Sjeli smo na pijesak i gledali zalazak sunca.
,,Ovo je predivno.'' rekla sam mu i poljubila ga u obraz. Gledali smo se oči u oči.

Bok svima nadam se da vam se i ovaj nastavak sviđao. Ako je votajte i komentirajte. I samo da znate ovo je predzadnji nastavak.

Bok :)

All over againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora