Alarmımın çalmasıyla istemeyerekte olsa uyandım. Kalktım ve banyoya gittim. Rutin işleri yaptıktan sonra okul için hazırlandım. Annem emreder bir biçimde;
- Işıl kahvaltı hazır buraya gel. Mutfağa gittim. Kahvaltı masasına oturur oturmaz annem söylenmeye başladı.- Coğrafya sınavından 85'i nasıl aldığını merak ediyorum doğrusu. 5 puan kaybetsen neyse diyicemde 15 puan, sen ciddiyetin farkında değilsin daha. Bir an önce farkına varsan iyi olur.
Kainat Kolejine boşuna para ödemiyorum ben. Üniversite sınavında iyi bir yer kazan istiyorum. Sende emeklerimin karşılığını vermek zorundasın.Kafamı sallayıp çıktım. Arkadaşlarım 50 alınca sevinirken ben 85 alsamda yaranamıyordum.
Annem emeğin sadece birşeylere para vermek olduğunu sanıyordu. Şu ana kadar sadece aldığım notlarla ilgilenmişti. Kulaklığımı taktım ve servisi bekliyordum.Ilık rüzgar saçlarımı uçuşturuyordu. Servis gelmişti. Boş yere oturdum. Benimle sadece soru çözdürmek için konuşurlardı. Bende kimseyle pek muhattap olmazdım. Sonunda okula gelmiştik.
Servisten inip sınıfa gittim. Sırama oturdum. İlk dersin boş olduğunu öğrendim. Test çözmeye karar verdim. Sınıftaki bir kaç kişi kitap okuyordu diğerleride sohbet ediyorlardı. Başım ağrımıştı sesten. Lavaboya gitmeye karar verdim.
Suyu açtım yüzümü iyice yıkıdıktan sonra kapatıp aynada kendime baktım.Kimsenin umursamadığı sadece işi düştüğünde konuştukları biriydim. Bundan ve daha birçok şeyden çok ama çok sıkılmıştım. Buna nasıl son verebileceğimi düşündüm.
Kaçmak istiyordum annemin ve babamın baskısından. Sınıfımdakilerdense nefret ediyordum.
Sonra tuvalet kabinlerinden birinden bir ses geldi. İçerdeki ses hıçkırıklarla ağlıyordu. Tam ne olduğunu ve nasıl olduğunu sorup sakinleştirmeye çalışacaktım ki bir anda bağırmaya başladı;
-Yeter rahat bırakın beni!! Şaşırmıştım.
BÖLÜM SONU
Merhaba arkadaşlar :) Bu wattpaddeki ikinci paylaştığım hikaye ama ilkini kaldırdım. Acemice hatalarım olabilir .İlk bölüm biraz kısa olmuş olabilir. Diğer bölümü uzun yazmaya çalışacağım. Yorum yapmayı ve vote vermeyı unutmayın lütfen. Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ RUHLAR
Teen FictionRuhumu özgür bırakmak için çok çabaladım belkide. Adımlarımı atarken ılık rüzgarı hissetmek ve kalbimin güm güm diye hızla atmasıydı belki de ruhumu arındırmak. Sonsuzluğu hissetmek. İnsanların gereksiz duygularından saçma düşüncelerinden kurtulmak...