Pohľad Spencer:
Začala som sa smiať. "No áno je preč". John sa smial tiež.
"Mám pre teba smutnú správu". John sa tváril naozaj divne, som zvedavá čo povie.
"Došli kondómi, takže nič nebude". Neviem prečo ale zasa som sa začala smiať ako sprostá, nedivím sa že sa John na mňa pozerá ako na debil.
"Tebe to je vtipné Spencer"? Vidím že Johnovi nieje päť krát do smiechu.
"No aj kus hej"! Priznám sa Johnovi.
"Tak si tu bundu už vyzleč"! Zavelí John a ja ihneď poslúchnem, ešte si vyzujem topánky a kráčam do obývačky. "Načo ti je štvorizbový byt"?
"Sám neviem, asi preto že si ho môžem dovoliť". "Aha, Ok". Približujeme sa k sebe a naše pery sa spoja. Milujem ten pocit keď sme na sebe nalepený.
Celý večer sme sa zhovárali bolo 23:00 a brat mi poslal SMS:
Kevin- Vravela si že prídeš o 22:00, kde do riti si? 😡
SMS som ukázala Johnovi, vyzeral nasrato tak zobral môja mobil a začal mu písať.
Spencer- Tu je John, Spencer je u mňa a aj tu prespí, buď pokojný posledný kondóm sme využili minule. Dobrú noc prajem."Vyriešené láska"! Prekvapene som sa pozrela na Johna a zobrala mu mobil z ruky. "Si ty normálny miláčik"? "Tak čo povieš na tú správu"? Zasa sa začnem smiať a poviem.
"Že tu spať nemôžem lebo nesom pripravená do školy a že sa bojím pozrieť svojmu bratovi do očí lebo by ma za tú správu asi zabil. Ale ja ťa veľmi milujem takže na brata teraz nemyslím"! "Aj ja ťa veľmi milujem a zajtra máš školu až na druhú hodinu, takže to v pohode stihneš, chcem aby si zostala láska". Posadil sa na gaučouku a ja som si sadla lonom na ňho. Začal ma bozkávať na krku a postupne na perách. Znova pri bozkávaní prišla Lara. "Ahojte, nenechajte sa rušiť, idem si ľahnúť trochu som to prehnala s alkoholom"! Len sme na ňu zízali, než sme stihli urobiť čokoľvek, vrátila sa a hodila do mňa sáčok v ktorom niečo bolo, potom len dodala "Užite si noc"!
Pozrela som sa do šáčku a začala sa smiať. "Čo tam je"? John sa tiež pozrel. "Kondómi, ideme ich využiť"? Začervenala som sa. "Láska prepáč ale hneď vedľa je tvoja sestra, nedokázala som sa uvoľniť. Mrzí ma to". Po smiechu sa mi vtlačili slzy do očí.
"V pohode, neplač prosím ťa! Chápem ťa takto som nad tým nerozmýšľal, milujem ťa"!
Ja som sa usmiala "Aj ja teba"! Objala ho a zaspala na jeho hrudi.
YOU ARE READING
Môj krásny, mladý učiteľ
RomanceVolám sa Spencer a mám 18 rokov, žila som nudný život, ktorý ešte nemal žiaden cieľ, no teraz je všetko inak vďaka Johnovy. Je praktikant na našej škole. Vybrala som si cestu v ktorej John chýbať nebude, budú ma čakať rôzne prekážky ale hlavne dobro...