Od kaderníka som šla rovno do baru, nemala som chuť trčač sama doma a ísť ku Johnovy? No tak na to som veru odvahu nemala. Viem že keď je človek smutný nemá sa hneď utápať v slzách a zapíjať to alkoholom, ale ja sa na nič iné nezmôžem.
"Dobrý, poprosím panáka, pivo a jeden cigarety, ďakujem". Som blbá že miešam rôzne druhý alkoholu ale čo už. Potrebujem sa odreagovať.
Nechce sa mi piť samej, zavolám Carlene. Anna je teraz chorá a aj tak nepije, no Carlena je riadny živel.-Carlena?
-Ahoj Spencer? Čo potrebuješ?!
-poď sa so mnou ožrať!
-Zlatíčko, zajtra je škola!
-Jebem! Musím sa odreagovať, ak mi zajtra povie John že je koniec kôli tej puse, tak som v poriadnej kaši.
- Čo? Kto je John? No a aká pusa? A niekoho máš? Vieš čo aj ja to kašlem idem sa ožrať s tebou toto ma zaujíma.
- Super, ponáhľaj sa som v Bernole.
-Už bežím Spencer!Zložila som telefón a objednávala som už aj Carlene.
O 3 hodiny neskôr 23:49
"To si robíš srandu? Prečo si mi nič nepovedala"? Carlena sa začala rehotať a ja tiež, máme v sebe už niekoľko promile."Ja neviem, nevie to skoro nikto, ale už mi je to jedno John už nieje praktikant či čo vlastne bol". Stále sa smejeme.
"A čo Eliot? A Tobias"?
"Viečka čo serem na nich! A na všetko ideme piť ďalej! Poprosím ešte troch panákov"!
"Troch"? Opýta sa Carlena, moja milá Carlena
"Ja si dávam za dvoch, no a ten tretí je pre teba". Rehlíme sa, ten čašník musí byť zdesení čo sa so mnou stalo po troch hodinách.
02:27
"Carlena"?
"Áno"?
"Som už unavená, asi by som mala ísť domov".
"Jasné poď zavoláme si taxík, ale kým príde dáme si ešte jednu slivovičku".
"Beriem".
Po 30 minutách som sa konečne dotrepala taxíkom domov. Mobil som mala vypnutý a ako vidím volala mi 8krát mama.
"Som doma"! Zakričali som na celý barák, no a stále som sa smiala.
"Spencer"? Pribehol ku mne Kevin.
"Ty- ty si pila"?
"To je tak vidno"?
"Nemáš zajtra školu? Poď uložím ťa do postele". Este predtým som utekala na wc, polovicu alkoholu som vyzvracala. Ale opitá som bola že fest.Ráno...
Zobudila som sa na neuveriteľnú bolesť hlavy, bolo mi zle, vydela som rôzne farby no a hlava sa mi točila ako o dušu.
"Ááa". Kričala som na celú izbu, presnejšie zobudil ma budík. Dnes je škola, ale na tu sa musím vyprdnúť, asi by som tam odpadla."Spencer? Prepáč že ruším, ale musíš ísť za každú cenu do školy".
"Prečo? Kevin nevidíš ako sa cítim"?
"Nemala si piť, dnes máte prípravu na maturitu, prídu k Vám odborníci a musíš počuť aspoň niečo".
Doriti, na to som ůplne zabudla, ach to je blbé. Netuším čo a ako, asi pôjdem do tej školy, ale iba kôli maturite.CÍTIM SA AKO MŔTVOLA 😪😪😪
Povinne prečítať, je to podstate na vás ako zvolíte, tak bude pokračovať osud celej story!!!
Je tu ďalšia časť! OÚ yeah 😂💋
Dúfam že sa páčila, a že to bolo konečne niečo iné, dúfam.
Daľšía časť bude megááá, aspoň podľa mňa, no ak sa jej chcete dožiť DAJTE VOTE A KOMENT ináč ďalšia NEBUDEEEE
Strašne klesá, rýchlosť sledovanosti, vote a celkovo ide story dole vodou, ak to takto pôjde ďalej, vykašlem sa na toooooo!Sabinqa0
YOU ARE READING
Môj krásny, mladý učiteľ
RomanceVolám sa Spencer a mám 18 rokov, žila som nudný život, ktorý ešte nemal žiaden cieľ, no teraz je všetko inak vďaka Johnovy. Je praktikant na našej škole. Vybrala som si cestu v ktorej John chýbať nebude, budú ma čakať rôzne prekážky ale hlavne dobro...