#24

1.8K 106 2
                                    

"Tak ja idem, ahoj Lara! Ahoj John"! Bolo mi to také trápne, tak som ho ani nepobozkala. "Počkaj Spencer! Neodchádzaj, prosím ťa"! Jeho sestra práve išla odložiť svoju tašku a vybaliť sa do vedľajšej izby. "A čo tu mám robiť"?
"Mohli by ste sa spoznať, má 19 rokov, možno by ste si rozumeli"!
"Aha, a vie ona že som tvoja žiačka"? Ak jej John niečo povedal potom nemám žiadne výčitky svedomia. "Nie nič nevie, ale ak si to povedala bratovi tak to môžem povedať aj ja sestre"! "John"! Bože, neverím že tu nechcem byť už ani len sekundu.
"Čo je"? Spýta sa naštvane keď sa vraca jeho sestra.

Pohľad Lary:
Znova som sa pohádala s mamou kôli môjmu priateľovi Harrymu. On je pre ňu ako boh, núti ma s ním chodiť len preto že je: krásny, bohatý... Ale je to debil. No tento krát ma vyhodila z domu. Hneď som išla za bratom, neboli dobre zatvorené dvere tak som vošla.
Potom som otvorila ústa, sedel tam s nejakým dievčaťom a olizovali sa. Keď sa tá baba otočila bola mi sympatická ale vyzerala trochu mladšie od Johna.
............
............
Pohľad Johna:
Je mi veľmi ľúto že nemôžem byť konečne so Spencer sám, ale vlastnú sestru nevyhodím, milujem Spencer a chcem aby zostala. "Je všetko v poriadku"? Spýtala sa moja sestra, zaujatím výrazom. Spencer ešte mala bundu, topánky...
"John, idem vonku s kamoškou, nechám vás samých ale prídem o 23:58 najskôr"! Moja sestra je poklad, aspoň budeme chvíľu sami.
"Ahojte"! Zakričí Lara a odchádza. "Tak predca sme sami".

Môj krásny, mladý učiteľTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang