Kapitola 69....to číslo stojí za to 😂
Pohľad JOHNA
Dnes má Spencer narodeniny. Dvadsaťjeden rokov už dýcha bez matkinej pomoci. A ja budem mať o týždeň dvadsaťštyri rokov, tak sme sa dohodli že to spojíme a spravíme veľkú oslavu keď sa vrátime z Paríža. Som zvedavý ako budú reagovať priatelia a Spencerinina rodina na naše zásnuby. Sme na to ešte v skutku mladý tak počkáme niekoľko rokov a vezmeme sa. Zajtra už odchádzame znovu do New Yorku. Čo je pre mňa trochu na hovno? To že ide teraz Spencer na 4 dni k rodičom, len preto aby sa znovu trochu zblížili.
Spencer je teraz dole v kuchyni a robí raňajky. Mama ešte spí a ja sa práve obliekam.
Zrazu som počul ako mi zvoní mobil.
-John?
-Áno? Kto je tam?
-Tu Tobias. Počuj Kevin mi volal, že má s Larou problémi. Lara niekde zmizla a nieviem ju nájsť.
-Lara? To nemyslíš vážne. Veď je tehotná a má priateľa, ako len tak mohla zmiznúť?
-Ja neviem John.
-Pohádali sa?
-Nie všetko bolo v poriadku. Vraj sa večer spolu ešte smiali a ráno bola preč. Kevin je z toho dosť na nič.
-Toto Lare len tak neprejde. Čaká dieťa! Myslel som že už sa spamätala, ale vidím že nie."Čo sa deje"? Zrazu vošla Spencer.
-Dobre musím končiť.
-Ahoj."Lara ušla. Vieš o tom niečo"? Záporne prikívla hlavou.
"Ako si to mohla dovoliť? Je normálna"!
"Zrejme nie! My to riešiť nebudeme. Kevin už zavolal políciu, všetko by sa malo vyriešiť".
"Tvoja mama o tom niečo može vedieť".
"Je to možné". Hneď som išiel za mamou. Nie je predca normálne aby utiekla len tak tehotná žena.Klop, klop
"Ďaleej"! Zkrikla a ja som otvoril dvere. Mama plakala.
"Čo sa deje"? Pozrela sa mi do očí.
"Lara je mŕtva".
"Čooo? To nie je možné. Mami, mami. Čo sa stalo"? Mal som pocit akoby všetko prestalo fungovať. Moja sestrička už nebola medzi živími.
"Nie som si istá, ale mám zlý pocit". V tej chvíli som sa zasekol. Tak mama mi najprv oznámi že je Lara mŕtva a potom mi povie, že to tak len cíti?
"No včera večer som si otvorila záznamník od Lary, že musí odísť a nevie či sa vráti. Povedala že sa bojí o svoje dieťa a o svoj život a ak si nevybaví veci z mladosti tak môže byť v riadnej kaši. Zrejme už ju zabili".
"Bože ty si fakt sprostá mami". Mama sa zarazila a postavila sa z postele. "Lara nie je v nebezpečenstve. Len odišla na dovolenku s kamoškami". Zrazu sa zjavila Spencer.
"Ako to myslíš"? Spýtala sa jej mama. "Teraz volal Kevin, málokto byť prekvapenie, no vybil sa jej mobil a nemala dať ako vedieť. Je všetko v poriadku a tie staré účty z mladosti si už vyriešila dávno. Mali by ste pozerať záznamu skôr ako už je neskoro". Usmiala sa a odišla. Mne odľahlo a mal som pocit že celá ta vec s Larou bola trápna. Úplne ako z nepodareného filmu....
Budem rada keď zanecháte komentár...a vyjadrite sa v ňom prosím. Ďakujem...jednoznačne budem rada ak dáte vote a môj príbeh budete zdieľať...
Malé info:
1. Ak by chcel niekto spraviť cover, jednoznačne môžete. Napíšte mi do správ a dohodneme sa.
2. Ak chcete venovanú časť píšte do komentárov ❤️
3. Ak chcete vedieť viac o mne a o mojich storkách, môžete si ma pridať na snapchate: sabinqa0 alebo na insta kde sa volám úplne rovnako. Jednoznačne mi na wattpad profile hoďte follow, alebo si moju story dajte do knižnice ❤️❤️
4. Prijímam otázky, ktoré píšte do komentárov. Opýtajte sa buď na postavy alebo na mňa 👌😍😊😂
5. Ak máte záujem o spoluprácu píšte ❤️😂☺️😊😊Sabinqa0
ESTÁS LEYENDO
Môj krásny, mladý učiteľ
RomanceVolám sa Spencer a mám 18 rokov, žila som nudný život, ktorý ešte nemal žiaden cieľ, no teraz je všetko inak vďaka Johnovy. Je praktikant na našej škole. Vybrala som si cestu v ktorej John chýbať nebude, budú ma čakať rôzne prekážky ale hlavne dobro...