9

434 26 1
                                    

Kevin rent naar Cassius toe en max vloert Cassius. 'Jongens, stop! Ik wil niet dat er nog een gevochten wordt.' Roep ik. Ik raak in paniek. 'KEVIN!!' Ik ren naar Kevin en duw hem weg. 'Kev niet doen!' Keven duet me hard weg zodat ik tegen de muur aan bots. Au m'n arm. Cassius en max liggen op elkaar en blijven maar slaan. Kaj en dioni die lopen met Noortje naar boven. Jai springt tussen de vechtende jongens in. 'He kappen. Cassius heeft nog niks gedaan, hij heeft al wat gedronken. Hij weer niet wat hij zegt.' Roept Jai hopeloos. Cassius slaat een kreet en ik zie dat Kevin hem tegen de muur drukt. Dit gaat helemaal fout. Net als Max zich ook Nog op Cassius stord en ik op de jongens afren om ze te stoppen word ik beet gepakt bij m'n heupen. 'Laat me los.' Roep ik door mijn tranen heen. 'Dalijk vermoorden ze Cassius nog.'

Pov Samuel
Wat? Wat zei Cassius nou? Dat Linda van hem is? Hebben ze verkering? Voor dat ik er verder over na kan denken stormen Kevin en Max al op hem af. Het is een bende. Ik zie dat Kaj en Dioni, Noortje en Jenske naar boven gaan. Linda word tegen de muur aan geduwd en ik zie dat ze pijn heeft. Haar gezichts uitdrukking zegt al genoeg. De jongens moeten nu echt stoppen want het kan zo niet. Linda raakt in paniek en wil naar de jongens toe rennen, maar als ze dat doet doen ze haar iets. Ik ren naar haar toe. 'Laat me los.' Roept ze. 'Dalijk vermoorden ze Cassius nog.' Bij die woorden til ik haar op en leg ik haar over mijn schouder. Ik loop de trap op en ga naar de eerste kamer die ik zie en zet Linda op het bed. 'Linda rustig.' Ze begint heel hard te huilen. Ik ga naast haar zitten en leg een arm om haar heen. Ze kruipt in m'n armen. 'Samuel waarom gebeurd dit allemaal? Wat heb ik fout gedaan waarom dit gebeurd? Ik snap het allemaal niet meer.' Ik duw haar kin omhoog en kijk in haar mooie bruine ogen. 'Jij hebt niks fout gedaan lieverd.' Ik hoor geschreeuw en spring omhoog. 'Schag jij blijft hier of gaat naar Noortje en Jenske, maar kom niet naar beneden oke?'

'Oke.'

Samuel leijten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu