24

368 25 0
                                    

Samuel slaat meteen een arm om me heen en we draaien allebei om. Samuel loopt meteen dreigend naar voren en wil hem een klap geven. Ik pak de arm van Samuel vast en ga achter hem staan. 'Cassius' fluister ik boos. 'He lieverd, hoe is het' grijnzend kijkt hij me aan. 'Haak die lelijke grijns van je smoel af.' Roept Samuel boos. 'Wat doe je hier' 'ik dacht ik ga even kijken hoe het met mijn meisje is. Hebben jullie nu een relatie?' 'Ja en het is mijn meisje dus waag het om ideeën in je hoofd te halen of om aan haar te zitten.' Sam houd mijn handen vast. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en leg mijn handen op zijn buik. 'Sam rustig' fluister ik. 'Linda mag ik je even spreken' zegt Cassius rustig. 'NEE, waag het om met haar te praten.' 'Samuel rustig' ik maak me los en loop naar Cassius. 'We gaan aan het einde van de straat staan en als hij iets doet dan kom je naar ons oke? Samuel kijkt strak naar Cassius. 'Oke?!' Samuel knikt en ik trek aan Cassius arm. Hij slaat een arm om me heen en geeft een kus op mijn wang. 'CASSIUS!' Roept Sam. 'Samuel rustig' Ik duw Cassius weg en ga een meter naast hem lopen. Bij de hoek van de straat stoppen we. 'Nou wat wou je zeggen?'

'Linda luister' Ik kijk Cassius aan. 'Ja ik luister' 'Samuel is niet wie je denkt dat hij is. Je kent hem niet goed genoeg om nu al een relatie te beginnen.' 'Cassius' onderbreek ik hem. 'Je gaat me nu niet vertellen met wie ik wel en niet om moet gaan. Als je dat van plan bent ben ik hier weg' zeg ik geïrriteerd. Hij pakt mijn pols vast en gaat verder. 'Hij is een verkeerde jongen Linda, hij is verkeerd. Hij laat het lijken dat je het meisje bent voor hem, maar dan slaat hij toe. Hij gaat je slaan, niet goed voor je zorgen. Hij wil je alleen maar om te neuken Linda.' Ik kijk boos naar Cassius. Hoe durft hij, hoe durft hij zo over Samuel te praten. Mijn Samuel, mijn vriendje. 'Nee Cassius, zo is hij niet. Dat kan niet!' Roep ik. Ik ruk mijn pols los en loop boos weg. 'Oja en Cassius, vergeet het maar dat ik jou ooit leuk ga vinden. Ik ben en blijf van Samuel'

Pov Samuel
Ze lopen weg en Cassius slaat en arm om haar heen en geeft haar een kus op haar wang. 'CASSIUS!' Ik wil lopen maar Linda roept dat ik rustig aan moet doen. Verdomme. Als hij gaat zeggen dat ik slecht voor haar ben dan doe ik hem iets. Ik kijk naar Cassius en Linda en zie dat Linda boos is. Waar zouden ze het over hebben? Linda wil weg lopen, maar Cassius trekt haar terug. Hij gaat door met praten. Linda begint te schreeuwen. Wat weet ik niet, maar ik zie wel dat ze boos is. Ze komt aan lopen. Verdomme ze huilt. Waar heeft die kerel het over gehad. Ze loopt tegen me aan en ik sla een arm om haar heen. 'Waar ging dat over?'

'Over jou'

Vote & comment
Ik heb bijna de duizend jongens, dankjewel❤️

Samuel leijten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu