Ponieważ ostatnio zajrzałam na swoje stare fanfiction; Hush Hush, złapałam trochę dołka i postanowiłam ponownie napisać coś o tematyce gangów, czyli coś czego nie pisałam już dłuższy czas, a zaczęłam właśnie od tego. Mam sentyment do tej tematyki. Tak więc.. zapraszam Was na Like Crazy. Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu!
"A z Nim..? Różnie to bywa. Czasami jest taki czuły, a czasami to kawał skurwysyna.
Znacie ten typ chłopaka? Na pewno. Wyraz twarzy który od razu krzyczał 'nie podchodź do mnie, bo pożałujesz', ciemna skórzana kurtka zarzucona na ramiona i motor zaparkowany przed szkołą. Do tego opisu idealnie pasuje Zayn Malik. Każda, bądź każdy, do niego wzdycha jednak nikt nie ma odwagi zagadać.
A kojrzycie może tego? Okulary na nosie, książki przyciskane kurczowo do piersi i niepewny wyraz twarzy. Nie, Niall Horan taki nie był. Miał w sobie coś z pewności siebie ale jego skromność i dobre wychowanie hamowało wszystkie złe zachowania.Niall należał do szkolnej elity, wiecie, bogate dzieciaki. Zayn za to, należał do tych co prawdopodobnie za paręnaście lat będą oglądać świat zza krat.
Niegrzeczni i zbuntowani chłopcy, nie lubią tych grzecznych i bogatych. A może jednak?
To dopiero będzie trzęsienie ziemi, gdy Niall i Zayn zaczną ze sobą spędzać coraz więcej czasu."