6.

555 28 0
                                    

-Sziasztok bogárkáim! Hogy-hogy itt vagytok? - köszönt Taylor, majd úgy tett, mintha meglepődött volna, hogy itt vagyunk. 

-Öhm, ide járunk suliba?! - néztem rá kérdően. Tényleg ennyire buta ez a lány? 

-Most miért vagy ilyen Ruth? Csak köszönni jöttem a barátaimnak. - nézett rám szomorúan. Látszott rajta, hogy csak tetteti az egészet. Már a hangja is idegesít. Mikor nyitottam volna a számat a válaszra, Danielle unottan válaszolt helyettem. Vagyis inkább visszakérdezett. 

-Ki mondta, hogy a barátaid vagyunk életem? Senki. Na akkor menj csak vissza a szépséges popóddal a kis izmos csávódhoz, mert épp valami nőt fűz. Öröm volt látni! - szólt közbe Danielle, amire Taylor egy kikerekedett szemmel csak bemutatott neki egyet, és visszafordult egy olyan forgással, amely miatt a feneke kilátszott a ruhából. Mindenki felnevetett, mire megöleltem Danit, aki mosolyogva engedett karjai közé. 

Még kicsit beszélgettünk, amikor jött a mosdó ügy. Túl sokat ittam. 

-Lányok kísérjen ki valaki a mosdóbaaaaaa! Nagyon keeeeeell! - hisztiztem a lányoknak, mire Danielle és Dotti is felpattant, és futottak velem a mosdóig. 

-Ruth, mennyit ittál? Eléggé sok ideje vagy már bent. Mindjárt kezdődik a srácok fellépése! Nem akarok leghátul állni. - ordibált be nekem Dani, Dotti pedig egy igennel egyetértett.

-Isten ments, hogy lekéssük! Kész vagyok, csak még megigazítom magamat! - gyorsan cselekedtem, hogy el ne késsünk. Igen, a srácok felléptek a bálon. Pár éve már bandát alkotnak így négyen, és eléggé jól játszanak. Imádom a hangjukat hallgatni. 

Mikor visszaértünk a srácok pont indultak elkészülni, mert már csak pár percük volt kezdésig. Mi is mentünk utánuk, hogy az első sorban álljunk. Szerencsére még oldalt volt helyünk, így oda álltunk be. A srácok nagyon jól énekeltek, a suliban is sokszor felléptek, így a diákok kívülről tudták a dalokat. Harry sokszor nézett felém, mire én vagy elpirultam, vagy elmosolyodtam. Az egyik alkalommal odaszóltam Harrynek, mivel épp szólója volt Louisnak. 

-Harry szívet mutogatnak neked ott elől! - néztem rá a lányokra, akik Harryvel akartak flörtölni. Harry nem válaszolt, csak kinyújtotta a nyelvét. Nem tudtam máshogy reagálni, így bemutattam egyet a göndörnek vigyorogva. Hazza felállt, ahogy a srácok is, és dobott egyet a haján az irányomba. Elnevettem magamat tettén, mire Dotti és Dani csak vigyorogtak egymásra. Na ebből nagy beszélgetés lesz. 

Mikor a fiúk végeztek, egyből odajöttek hozzánk. Louis és Liam egy csókkal köszöntötte barátnőjét. Hazza is megcsókolt, eléggé szenvedélyesen, több percig tartó volt. Egyszer csak éreztem, hogy a derekamról vándorol lefelé a fenekemig a keze, és belemarkol a hátsómba. Nem annyira volt gyengéd, így megharaptam alsó ajkát, mire felmordult. 

-Csak érjünk haza, kapsz te még tőlem az este folyamán. - Nézett rám csillogó szemekkel, mire vigyorogva ellenkeztem vele. 

-El akarsz verni? És mi van, ha bezárom előtted az ajtómat? - kérdeztem tőle, mire megjelentek gödröcskéi. 

-Betöröm az ajtót. Érted képes lennék rá. - elpirultam a válaszától, így belefúrtam az arcomat a nyakába, hogy ne lássa a tűzvörös arcomat. Kuncogott egyet, mire én felemeltem a fejemet, és visszavezettem az asztalunkhoz. Egyszer csak az egyik DÖK-ös srác miatt leállt a zene. Bejelentés következett. 

-Figyelem emberek! Most két órán keresztül karaoke partyt tartunk, ha valaki akar jelentkezni, írja fel nevét a lapra, és fel fogjuk hívni a színpadra. A dalt majd a DJ-nél kell kiválasztani. Jó szórakozást, a lap az asztalokon át körbe fog menni, így mikor visszakerül, felhívjuk az első embert. - az emberek szemei csillogni kezdtek, én pedig Harryt faggattam, hogy menjen fel, és énekeljen. 

Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Where stories live. Discover now