Hátrafordultam remegve, és megláttam smaragdzöld szemeit. Mosolygott. De nem szólalt meg. Csak ott állt, és nézett engem. Egyből a karjaiba borultam. Illatát megérezve már tudtam, hogy nem csak képzelődök. Tényleg itt van. Erős karjai között tartott, nem akart elveszíteni. Miután elváltunk egymástól ajkait az enyémekre tette, és gyengéden megcsókolt. Mindenki ujjongott körülöttünk, és mikor újra elváltunk egymástól ránéztünk a nagy tömegre körülöttünk. Mindenki csak mosolygott, örültek Harry visszatérésének.
-Épp itt volt az ideje, hogy visszatérj, haver! -köszöntötte Niall, akinek csak fülig ért a szája.
-Remélem pont jókor jöttem. -nevetett Harry, majd odament Liamékhez és egyenként megölelt mindenkit. Én csak mosolyogni tudtam, mint a tejbe tök. Végre itt van. Velem. Velünk.
-Ha most megbocsájtotok nekem, elrabolnám egy pár pillanatra azt, aki miatt jöttem. -kulcsolta össze kezeinket, majd elkezdett egy csendesebb helyre vezetni. Az udvarra.
-Har... -kezdtem volna bele, amikor a göndörség mutatóujját a számra tette.
-Előbb hadd mondjak én valamit. Tudom, hogy fájt, hogy nem szóltam semmiről sem. Meg hogy elmentem egy szó nélkül. Sajnálom. De idővel rá fogsz jönni, hogy miért tettem. Most megígérek valamit. Nem megyek el többet. Itt maradok veled. -csókolt meg.
-Harry. Ezt kellett tenned. Fájt, de az a lényeg, hogy most már itt vagy velem. -mosolyogtam rá, mire magához húzott.
-Szeretlek. Mindennél jobban. -szorított magához.
-Én is téged.
-Menjünk vissza a többiekhez. Még a végén azt fogják hinni, hogy elmentünk. -nevetett fel.
Mikor visszamentünk leültünk a többiekkel együtt az asztalunkhoz, és viccelődtünk, beszélgettünk. A fiúk nem faggatták Harryt, nem szerették volna ezzel elrontani az estét. Jól éreztük magunkat a többiekkel, de eljött az az idő is, amikor a szórakozóhely bezárt. Ekkor Harry felajánlotta, hogy elmehetünk az új házába, ahol már egyedül lakik, így nem zavarnánk senkit. Egyből el is indultunk, de Olly már nem tartott velünk, ő inkább hazament aludni, mivel eléggé sokat ivott Harry jövetele után.
-Köszöntelek titeket az új otthonotokban! - mondta vigyorogva. A ház gyönyörű volt. Hatalmas volt, nem értettük, hogy Harry minek vett egy ekkora házat, mivel egyedül lakott.
-Hazza, minek egy akkora ház, amikor egyedül laksz? - kérdezte meglepődve a ház láttán Liam.
-Azért, mert nem csak én fogok benne lakni. - vigyorgott tovább. Kikerekedett szemekkel kérdeztük meg tőle, hogy ki fog még itt lakni. Furcsáltuk a dolgot, ugyanis még kettő embernek is baromi nagy lenne ez a ház.
-Természetesen a barátnőmmel. Ez lesz a második otthona. - húzott magához, én csak mellkasába fúrtam a fejemet. Végre egy hely, ahol csak ketten lehetünk.
-Harry ezt nem mi döntjük el ugye tudod? Apának is bele kell egyeznie ebbe, őt pedig tudod, hogy nehéz belevinni ilyen dolgokba. - néztem rá kicsit elkeseredve.
-Elintézve. Beszéltem vele, és mivel nemsokára vissza kell menniük a bátyáddal, ezért megengedte, hogy velem legyél, és hozzám költözz ilyenkor. - Mondta végig a szemembe nézve.
Nem hittem el egyszerűen. Apa komolyan belement? Ki kell faggatnom, ha hazaérek. Miután Harry kijelentette mondanivalóját szorosan megöleltem, majd leültünk a többiekkel a nappaliban beszélgetni.
Körülbelül hajnali három lehetett, amikor a többiek elköszöntek, és hazamentek. Én Harrynél maradtam, ugyanis az éjszakai órákban nem szerettem volna egyedül mászkálni. Nem voltunk részegek, de volt bennünk egy kis alkohol.
-Harry le kéne tusolnom. Niall leöltött picit sörrel, nem akarok így aludni. - néztem könyörgően a barátomra. Rettentően ragadtam az italtól.
-Gyere megmutatom hol van a fürdőszoba. Majd viszek be én neked ruhát. - fogta meg a kezemet, és vezetett fel a fürdőbe.
Már pár perce álltam a tusoló alatt, amikor a gondolataimból két tenyér rángatott ki, amelyek a derekamat érintették.
-Csodálatos vagy még mindig. Nem értem, hogy hogyan tudtalak elengedni. - jelentette ki lehangoltan.
Hangja tele volt fájdalommal, megváltozott. Közel simult hozzám, hátamat mellkasa érintette, hátsó fertályomhoz pedig a férfiassága simult, így rá lehetett jönni, hogy meztelen. Kezemet simogatni kezdte sajátjaival, mézédes ajkait pedig édesen a nyakamra vetette, majd ott csókolt, ahol csak tudott. Minden egyes csók után melegség töltött el azon a területen, bizseregtem mindenhol, sohasem éreztem még ilyet. Először fura volt az érzés, de pár perc után már csak élvezni tudtam. Egyszer csak arra kaptam magamat, hogy magával szembe fordít, és megcsókol. Felszisszenek, ugyanis a csempe hátamhoz ér, és a hideg átáramlik az egész testemet. Harry megáll, smaragd szemeivel arcomat fürkészte, majd aggódással teli hangon kérdezett meg problémámról.
-Mi történt? - szemei végig rajtam voltak, egyszer sem vette le.
-Csak a csempe hideg volt. - mosolyogtam rá, mire ő viszonozta, majd ajkait az enyémnek nyomta.
Körülbelül húsz perce voltunk a meleg víz alatt, amikor a hideg megcsapta a testemet, Harry is kezdett fázni, így inkább az ágyon folytattuk szenvedélyes játékunkat testünk szárítgatása után.
***
-Mehet? - kérdezte Harry felettem ágaskodva. Bólintottam egy aprót. Első ilyen estém, eléggé féltem tőle, de belevágtam. Most már nincs vissza út. Bólintásom után a testemet fájdalom töltötte el, ordítani tudtam volna a fájdalomtól, de az érzést felváltotta az élvezet.
***
-Legalább túl vagyunk rajta, látod? - vigyorgott felkönyökölve az ágyon.
-Azt hittem rosszabb lesz az első, köszönöm. - csókoltam meg mosolyogva.
-Szeretlek.
-Én is téged. -ölelt meg hátulról, majd mosolyogva álomba szenderültem.
Azt hittem innentől boldog leszek, és minden egyes napomat vele tölthetem el. De nem így lett. Nem voltam többé boldog.
BUUUUUUMM ÚJ RÉSZ!
Rettentően rég voltam, tudom:( SAJNÁLOM TÉNYLEG
De most a tanulásra összpontosítok, mert javítanom kell. Remélem tetszett nektek az új rész, próbálok a héten még hozni, vagy a jövőhéten, de nem mondhatok biztosra semmit.:l
IMÁDLAK TITEKET, ÉS KÖSZÖNÖM 2490+ MEGTEKINTÉST, FANTASZTIKUSAK VAGYTOK, ILYSM💖💖💖💖💖💖
xoxo -V.UI: Sietek a következővel, és köszönöm az eddigi aktivitásotokat, remélem maradtok velem sokáig💖
UIUI: Nyáron egy új történetet fogok elkezdeni, amelyben elvileg Harry tanár lesz. Még ez nem biztos, de új történet biztos, hogy lesz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*
Fiksi PenggemarRuth jóban van a felsőbb éves szőkeséggel, Niall Horannel, akinek baráti társaságában tartózkodik a gimnázium macsója, Harry Styles. Ki nem állhatják egymást, egészen addig, ameddig rájönnek, hogy utálatuk igazából románc volt mindvégig. Szerelmüket...