Hol vannak a részek?

363 7 1
                                    

Sziasztok, igen, itt vagyok!:) Már több hónapja nincs új rész. Ez nem azért van, mert nem tudom folytatni, hanem azért, mert mikor elkezdem az írást, akkor az ötödik szó után elfelejtem a gondolataimat a rész megírásáról, vagy mi, és így nem jutok egyről a kettőre. Az előző hetet és a mostanit Romániában töltöm nyaralásképpen a rokonaimnál. Jövőhéten érkezek nektek új résszel, szeretnék legalább három részt megírni a héten, mert eléggé le vagyok maradva a történettel.
Amint hazaérek a nyaralásról, ezerrel fogok wattpadozni, ugyanis már hónapok óta tervezem, hogy több történetet is elkezdek.
Mik is ezek? Nézzük csak!:
- Individual |Tania Safi|: két lány egymásba szeret az egyetemen. Igen, ez egy lbgt történet, most kérdezhetitek, hogy vagyok miért írok ilyeneket. Aki követ engem a fanprofilomon (Facebook: Tania styles, Instagram:Taniaismyqueen), az tudja, hogy oda meg vissza vagyok Taniaért. Imádom a Buzzfeedet, és mivel Tania is a BZ tagja, így azt találtam ki, hogy a BZ ausztrál és az amerikai (Los Angeles) csapatból is lehetnének mellékszereplők. Első rész: Aug. 10-én.
- Camouflage |Harry Styles| Harry egy tanár, aki matematikát tanít. Tanár-diák szerelem. Első rész: Aug. 13-án.

*Mikor lesznek új részek?*
A történetek most nyáron kettő-három naponta lesznek folytatva, viszont az iskola kezdete után hetente egy rész. Szeptembertől kezdve NEM mindhárom történet lesz folytatva. Egy héten kettő lesz folytatva. Mutatok egy példát: Szeptember első hete: Individual és Kisajátítva folytatás; második hét: Kisajátítva és Camouflage, harmadik hét: Individual és Camouflage.
EZ EGY TERV, NEM BIZTOS, HOGY ÍGY LESZNEK A RÉSZEK, LEHET KÉTHETENTE.

Szóval. Most itt tartunk, remélem velem fogtok lenni a következő két történetben is, Kisajátítva folytatás pedig aug. 9-én!
Legyetek jók addig, és jó olvasást előre is!:) xoxo -V.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Where stories live. Discover now