12.

432 20 3
                                    

*2 hónappal később*

Bármikor hazajöhet. A konyha hideg csempéjén vagyok összekuporodva, és sírom ki fájdalmamat. Mióta visszatért csak ordibál velem, veszekedünk, volt már rá példa, hogy meg is vert. Megváltozott. Tönkretették őt. Ő nem az, akit én megismertem. Gondolataimból az ajtó becsapódása ránt ki, majd szembe találom magammal a páromat, akinek szemeiben csak üresség látszódik. 

-Állj fel. Nem foglak megütni. Beszélgessünk el a dolgokról. - mondta komolyan, érzelemmentes hangon. 

-Nem. Nem akarok veled beszélgetni. - mondtam még jobban összekuporodva, majd Harry megragadta a kezemet, és felrántott. 

-Ülj le a kanapéra. - azonnal megtettem, nem akartam, hogy bármi rossz történjen. - Ma átjönnek a fiúk, és ha megtudom, hogy bármit is elmondasz nekik a két hónapunkról, akkor esküszöm tönkreteszlek. Ne kelts feltűnést, ne kezdj el sírni. Könyörgöm. Próbálok megváltozni, de nem sikerül. De próbálkozni fogok. Nem akarok neked bajt. Utállak sírni látni. Szeretlek. 

-Nem szeretsz. Harry, ha szeretnél már rég nem itt tartanánk. Egyfolytában ordibálsz velem, erőszakoskodsz. Ez nem szeretet. Ha ezt folytatod nem fogsz megváltozni. - álltam fel, de a derekamnál fogva két kéz megakadályozta távozásom lehetőségét. 

-De szeretlek. Sajnálom, Ruth. Tudom, hogy rossz, amit teszek. Fáj nekem is, de ígérem, ha ma nem csapsz balhét a fiúk előtt, akkor tervezek valamit, amitől jobban lehetsz. Kisujjeskü? 

-Kisujjeskü. - mosolyogtunk egymásra, majd megcsókolt.

***

-Niall ne edd már meg az összes kaját! - kezdte el ütögetni Dorothy Niall vállát, aki csak tömte magába a pizzaszeleteket. 

-Egye csak, rendelünk másikat maximum. - nevettem, majd a telefonhoz nyúltam, és tárcsáztam a pizzázót. - Fél óra múlva hozzák, addig valamit csináljunk. 

-ÜVEGEZZÜNK! - ordította be Niall és Louis, Dani pedig csak fogta a fejét. Tudta, hogy ebből baj lesz. 

-Rendben, Harry kezd. - Mondta Liam, majd körbe ültünk, és Harryhez került az üres sörösüveg. 

Niallre mutatott az üveg szája, a feladata pedig az volt, hogy két percen keresztül egy dobozba volt zárva.

Miután letelt a két perc Niall megkönnyebbülve szállt ki a dobozból, majd megpörgette az üveget, ami Harryre mutatott

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Miután letelt a két perc Niall megkönnyebbülve szállt ki a dobozból, majd megpörgette az üveget, ami Harryre mutatott. 

-Én nem tudok semmit se kérdezni, valaki! - Nézett ránk Niall, mire Dani rögtön kérdezett.

-Mi az a dolog, amit örökre elfelejtenél, mert megbántad? - Nézett rá Dani komolyan, majd a jókedv el is szállt. Harry tudta, hogy bajban van. 

-Azt, hogy elmentem apámmal.- Mondta ki. Nem merte elmondani a srácoknak a két hónapunkat. Persze, hogy nem. Félt a reakciójuktól. 

-Pörgess, Harold. - Louis hangjára egyből pörgetni kezdett Harry, majd az üveg szája rám mutatva megállt. 

Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant