7.

494 27 1
                                    


-Harry el fogunk késni, ha ennyire lassú vagy basszus! - ordibáltam fel az emeletre a barátomnak, aki még a haját csinálta korán reggel. Ha így halad elkésünk a suliból. 

-Nyugi már, itt vagyok! - lépett ki a fürdőszobából, és leigyekezett a lépcsőn. Csizmáját felvette, majd elindultunk az iskolába, kézen-fogva. 

3 hónap telt el a bál óta, azóta zökkenőmentesen éljük a mindennapjainkat együtt, Harryvel. A többiek nagyon örülnek nekünk, az iskolában is megbékéltek vele már az emberek, bár Harry rajongótábora ölni tudna engem. Taylort a bál óta nem láttam, aminek örülök. Mikor anyáék hazajöttek, Harryvel elmondtuk a szüleinknek, hogy együtt vagyunk. Örültek nekünk, nagyon hálás voltam az égnek, hogy apa nem akadt ki, mivel kedvelte Harryt, örült, hogy boldog voltam vele.

Szombaton Harrynek szülinapja van, ma pedig szerda van. Niallékkel már megterveztünk a göndörkének egy meglepetés bulit, amire már az emberek is meg voltak hívva. Nagyon remélem, hogy nem kotyogja ki senki sem Harrynek, mert azt esküszöm megölöm. Az agyalásból a barátom hangja zökkentett ki. 

-Ma elmegyünk valahova, vagy van valamilyen dolga a hercegnőnek? - nézett rám vigyorogva, mire elmosolyodtam. Elég sok helyre megyünk már együtt, van olyan, hogy egész héten együtt vagyunk. Ezalatt a három hónap alatt elválaszthatatlanok lettünk. 

-Nem, nincs dolgom. Hova megyünk? - Mosolyogtam, közben zöld szemeiben elvesztem. Ekkor Harry megállt, és hátrabiccentett. Tudtam, hogy mit akar, így ráugrottam a hátára. 

-Még nem tudom, majd kitalálom a suliban. Ha nem találok ki semmit, akkor meg otthon maradunk, és lazulunk. - válaszolt a kérdésemre. Tudtam, hogy már kitalált valamit, nem tud átverni. Nagyon titkos lehet, ha már el sem mondja. Azért remélem nem egy sztriptízbárba visz. 

Még kicsit beszélgettünk a délutánról, utána leszálltam Harry válláról, mivel beértünk a suliba. Kézen-fogva folytattuk tovább utunkat, amikor megálltunk a szekrényemnél. Harry csak a szekrényeknek dőlt, és úgy nézte, hogy kiveszem a cuccaimat. Ekkor mondani akartam valamit, de helyette a hasamat hallhattuk. Éhes voltam, mivel nem reggeliztünk. Becsuktam a szekrényt, és Harryt magammal húzva indultam el a büfébe. Lusták voltunk kiállni a sort, mikor előretörtünk megláttuk Nialléket, akik épp veszekednek a vásárláson. Niall sosem tudta eldönteni, hogy mit vegyen elsőre. Beálltunk melléjük, mire kikértem egy szendvicset, és két kávét. Harry kifizette, pedig nem mondtam neki, hogy az övé lesz a másik ébresztő ital. Most már mindegy. Niall is kiválasztotta végre a kajáját, és elindultunk a szokásos helyünkre. Leültünk a suliban lévő egyik padra, ott pedig faggatni kezdtek minket a többiek a tegnapi napról. 

-Ti most komolyan otthagytatok minket tegnap a plázában? Azért remélem védekeztetek. - kezdett bele Liam, mire mindenki felnevetett. 

-Nem dugtunk, te nyomi. - nevettem el magamat, mire Harry durcizni kezdett. 

-De azért jó lett volna. - nézett rám lebiggyesztett ajkakkal. Mire én egy sajnálom nézéssel válaszoltam. Még mindig féltem az első alkalomtól.

-Ti még komolyan nem feküdtetek le? Baszki, három hónapja vagytok együtt, és még nem volt köztetek semmi komoly? - nézett ránk Niall kikerekedett szemekkel, mire én elszégyelve magamat, lehajtottam a fejemet. Harry a mutatóujját az állam alá helyezte, és felemelte a fejemet, majd adott egy csókot. 

-Ruthra ezer évet is várnék. - mondta a szemembe nézve, mire elmosolyodtam. Niall felfogta a dolgot. 

-Ó, értem. Szóval első alkalom lett volna? Jaj Ruth nem annyira gáz. - Kezdte el Niall, mire Dotti felháborodva beleszólt. 

-Már bocsánat, de nem neked nyomják be a kurva nagy férfiasságot egy eléggé szűk helyre. - mondta eléggé hangosan Niallnak, amit szerintem az egész iskola hallott. Niall egyből befogta a száját, tudta, hogy igaza van Dottinak. A lány hozzáfordult, és folytatta. - Ruth, nem annyira gáz, csak az elején. Miután megszokod nem gáz, a fájdalom élvezet lesz. 

-Jézusom, ne mondjatok már ilyeneket, így is félek tőle. - kezdtem el dadogva, elpirult arccal. Niall értetlenül nézett rám. 

-Én tudod mit nem értek még? Azt, hogy, hogyan vagy te még szűz. Eléggé jól nézel ki, én ezt nem értem. - értetlenkedett Niall, mire Harrynek a szemöldöke felszökött az égbe. 

-Haver, az én barátnőm. - emelte fel hangját Harry, mire mindenkiből kitört a nevetés. A két srác csak összeöklözött, majd becsöngettek. Dottival rohanni kezdtünk bioszra, de nem volt értelme, mivel így is késett a tanárúr. 

-Na gyerekek, a mai órán osztályozni fogok, így a munkafüzetben lévő feladatokat kell megoldanotok óra végéig. Utána pár gyereknek beszedem a munkafüzetét. - adta ki a feladatot Mr.Fallon, mire az osztály, egy sóhajtással nekikezdett a feladatoknak. Jól haladtam vele, így kész lettem az óra végére. Persze a biosz tanár nem annyira szeretett, így tudtam, hogy beszedi az enyémet. Igazam lett. Dottiét is beszedte, aki nem lett kész egy feladattal, de nem annyira érdekelte, mikor kicsöngettek egyből kirohant, hogy találkozzon Liammel. Én csak a szekrényemhez mentem ki, ahol kivettem a következő órához a cuccaimat. Mikor matattam a fizika cuccomat keresve, két kéz karolta át a derekamat. Becsuktam a szekrényemet, és mosolyogva fordultam a kéz gazdái felé. Elvette kezeit a derekamról, majd nekinyomott a szekrényeknek. Ajkát az enyémekre tapasztotta. Elkezdtük falni egymást, mire Niall közbeszólt. 

-Le ne nyeljétek már egymást, úristen. - undorodott el szőke barátunk, mi pedig csak elkezdtünk nevetni. 



Eléggé ratyi rész, bocsánat, de nincs nagyon ötletem:( A következő kedden jön, ha minden igaz, addig jók legyetek<3 xoxo -V.

Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Where stories live. Discover now