13.

267 14 0
                                    

*Harry szemszöge*

-Haver, mi történt? - kérdezte Niall aggódóan, mire én csak vállatrántva folytattam a teám iszogatását. - Hogy a picsába engedhetted meg neki, hogy elmenjen? Ha az apjának beszél arról, hogy többször is veszekedtek, és verted őt, felakaszt. Kellett ez neked, Hazz? De most őszintén. Mi a faszért volt ez jó? Csak tönkretesze...

-Fejezd be Horan. Kurvára megértettem elsőre is. Igen veszekedünk. Minden pár szokott, nem? - csaptam az asztalra idegesen. Tudom, hogy elrontottam. 

-Harry. Megverted őt. 

-Tudom, ho...

-Akkor mit kapod fel a vizet?! Te voltál az, aki elengedte őt! Te voltál az, aki az egészet elbaszta. - nézett rám idegesen Liam, mire egyből elhallgattam inkább. 

-Srácok. Ruth nem az apjánál van. Már azóta tervezte, hogy elutazik, amióta betért hozzánk azon az éjszakán. Ollyhoz akart menni, de meggondolta magát, beszélni akart az anyával. -Nyögte ki Louis, mire mindenkiben megakadt a szó. 

-Louis miért nem mondtad hamarabb? Rohadt nagy bajban van az anyjánál! Ha elmond neki bármit az anyja, nekem végem van! - Ordibáltam, amikor rájöttem, hogy a fiúk még nem tudtak a dologról. 

-Miről beszélsz Hazz? - kérdezte Dorothy, aki pár perce tért vissza Liam szobájából.

-Semmiről. -szerettem volna témát terelni, de már hiába. 

-Harry! Beszélj, a legjobb barátnőmről van szó, és ha tökreteszed őt azzal, hogy kussolsz én verem ki belőled a szuszt. - mondta összeszorított öklökkel Dorothy, mire mindenki szemöldöke az égben kötött ki. 

-Doro... - kezdett bele Liam. 

-Nem! Harry, mondj el mindent. És az igazat. - Vágott közbe, majd átadta nekem a szót. 

-Hát... Mikor eltűntem hónapokig, akkor az azért volt, mert apámnak kellett segítenem egy ügyben. Ugye tudjátok, hogy Des kém. Apának el kellett volna kapnia Ruth anyját, mert elcsábította apa társát, viszont George eltűnt, Ruth anyja pedig úgy tett mintha semmi sem történt volna. Azt állította, hogy összevesztek, és azóta nem látta George-ot. Ezért apa megkért, hogy segítsek neki, és csábítsam el Carolt (Ruth anyja), majd szedjem ki belőle, hogy hol van George. Carol nem tudta, hogy Des az apám, és nem érdekelte, hogy Ruth-tal együtt vagyok. Egyből bevált a terv, ugyanis az ujjaim közé csavartam őt. Viszont a végén rájött a trükkre, de George már előkerült, Carolt pedig elfogták. Két hétig börtönben volt emberrablásért, ugyanis George szétverve volt a pincében, de megszökött a börtönből, és álnéven tartózkodik Alaskában. Azt mondta, hogy bosszút fog rajtam állni, és tönkreteszi az életemet. Megcsaltam vele Ruth-ot. A saját anyjával, aki most minden bizonnyal kitálal neki mindenről. Tennünk kell valamit srácok, most azonnal. - tálaltam ki. 

*Ruth szemszöge*

-Ruth, sajnálom. - sírta ki magát anya. Szörnyű volt hallani, hogy megcsalta apát valamilyen Georgeval. Nem hittem a fülemnek, hogy az anyám tényleg képes erre. - Nem akartam ezt az egészet. Hülye voltam, rosszul cselekedtem. Szeretnélek visszakapni téged, Olivert és apádat. 

-Anya ez nem fog megtörténni. Tönkretetted a családot. 

-Mindennel azon leszek, hogy visszaszerezzelek titeket. Hidd el, sikerülni fog. Mindent elérek, amit akarok. 

-Hát van egy dolog, amit sohasem fogsz többé elérni. A volt családodat. - Álltam fel az asztaltól, és egyenesen az ajtómhoz vettem az irányt, majd teljes erőből becsapva az ajtót elhagytam a házat, ahol az életem egyik legjelentősebb személye tartózkodik. 

***

-Ruth? 

-Olly, hadd maradjak is estére, kérlek. - engedtem ki könnyeimet, amelyek kipirosodott arcomon nedves vonalakat hagytak maguk után. 

-Miért nem vagy anyánál? - ölelt át szorosan, hogy szeretetét ezzel kimutassa volna, de inkább ne tette volna meg. 

-Mert nem akarok vele lenni azok  után, amiket csinált apával. Tényleg, apa hol van? 

- A szobájában alszik, gyere odavezetlek. - fogta meg csuklómat, majd mutatóujját a szájára tette, jelezve nekem, hogy csendben kell lennem.

Apát meglátva lefagytam. Arca fehér volt, mint a fal. Szemei alatt táskák. Leültem mellé az ágyba, és csak hallgattam szuszogását. Szörnyű volt így látni őt. Kezemet az övére tettem, és egy aprót szorított a kezemen, majd felkelt. Szemeiben csillagok jelentek meg, mikor meglátott. Mosolyt csalt arcára a jelenlétem, de lelkileg össze volt törve. 

30 éves házasság, amely egy hét alatt tönkrement. A nőt nem érdekelte a dolog, de a férfit annál inkább. 


ÚJ RÉSZ ÚRISTEN 
Fél 12 van, de kész vagyok, megígértem, szóval itt van! Nem olyan hosszú, de jövőhéten hozok új részt, holnap pedig az Individual prológusát rakom ki, remélem az is tetszeni fog nektek:) 
Jó olvasást, holnap jelentkezek! xoxo -V. 

Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*Where stories live. Discover now