Zoraki Evlilik

32.1K 745 86
                                    

BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
"Asena kapalt alarmii!"
"Off yaa tamam!!" Diyip alarmi kapalttim . Mert hala yatiyordu . Itikledim kalksin diye . Ama kalkmadi . "Mertt !!!!. Kalk hadi ya !!" Dedim . "Tamam ya tamam" diye soylenip kalkti . O kalkinca bende kalktim . Dolabi acip ne giysem dige baktim . Hava düne göre soğuktu . Bu yüzden siyah dizleri yirtik bir pantolon alip üstümede bordo yarim bir kazak aldim . Ayagimada siyah kalin topuklu bilekte bot alip banyoya gectim . Ustumu giyinmeye basladim. Giyindikten sonra kucuk çişimin geldigini fark edip tuvaletimi yaptim . Ciktigimda Mert odada yoktu . Aynanin karsisina gecip makyajimi yapmaya basladim . Suratima kople bir makyaj surdum . Eyeliner cekmedim . Rimel surdum . Ten rengi rujumuda surdummu tamamdim . Deri cegetimide ustume gecirdikten sonra asagi indim . Mert tost yapmiyordu . "Banada yaparmisin?" Dedim . "Yaparim"dedi . 10 dakika sonra tostum hazirdi . Dolaptan meyvesuyumu da alip bardaga koydum . Mertde yemeye baslamisyi . Onada meyvesuyu doldurdm . Yemegimiz bittikten sonra cikmak icin kalktigimizda beni asagidan yukari suzdu . Suratima ters ters bakinca "Yine ne oldu yaa?!!" Dedim . "Fazla dar degilmi?!" Dedi . "Hayir degil!" Diyip ilerliyordum ki kolumu tutup beni cekti "Evlendigimizde bu kadar rahat olamayacaksin kucuk hanim!" Dedi . Gozlerinin icine baktigmda ates cikiyordu . "Görcez" diyip kolumu cekmeye calistim . Ama gucum onun gucunun yarisi bile degildi . Kendimi kurtarmaya calisirken birden birakti geri sendeledim "Okuzmusun ya niye habersiz birakiyosun" dedigimde "Ham ettin" diyip evden cikti . Bende pesinden geldim . Arabaya binip yola ciktik . Birden telefonum caldi :

Nerdesiniz kizim? Arayan annemdi.
Geliyoruz anne,ciktik yoldayiz.
Tamam , dedi ve telefonu kapatti .

Saat 08:30 idi . Mertlerin evine gelmistik . Geldigimizde inmem icn kapimi acti . Indim . Beraber evin kapisina dogru yuruduk . Mert zili caldi . Hulya annem kapiyi acti . ( mertin annesinin adi hulya ) "Hosgeldiniz cocular,buyrun iceri geli " dedi . Iceride annem , babam ve yaren vardi . Ha bide tanimadigim biri vardi . Acaba mertin abisimiydi ? Annem babam ve yarenle saridk falan . O tanimadigim kisiye geldi sira . "Bu kim?" Dedim merte donup . "Abim." Dedi gulerek . "Aa meraba , bende Asena" dedim . Onlada sarildik selamlastik . Ayakta kalinca hulya annem "Otursanaza ayakta kaldiniz" dedi . Oturduk . Onlarda kahvalti yapms . Kahveler geldi . Ictik . Bitince ben , annem , hulya annem , yaren , mert ve mertin arkadasi mehmetle yola ciktik . Iki arabayla gidiyorduk . Mertin arabasinda ben mehmet ve yaren . Annen ve hulya annede soforle gittiler . Ben one surucu koltugunun yani oturdum , yarenle mehmetle arkaya oturdu . Hulya anne bize bize bi gelinlikciyle damatlikci adresi vermisti . Zaten magzalar yan yanaydi . Ilk once gelinlikciye girdik . Bursuru gelinlik vardi . Ama gozume birtanesi carpti yanina gittim . Mert yaren annem hulya annem ve mehmetde arkamdan geliyordu . Gelinlik; balik modelindeydi , sıtraplezdi . Dizlerimin alti tul ve kabarikti . Cok guzel bi modeldi . "Bunu denemek istiyorum!!" Dedim heycanli bir sekilde . "Tamam " dedi mert . Yaren bir gorevliyi cagirdi . Ve bana uygun bedeni getirdilr . Soyunma odasina girip giyinmeye calistim . Yarende benim girmeme yadimci oluyordu . Icime degisik bir ic camasir verdiler . Korse gibi birseydi . Zar zor gelinligi giydim . Disari ciktigimda butun goer benm uzerimdeydi . Mertin gozleri dusari firlamisti . Gelinlik cok yakismsti . "C-co-cok guzel olmussun" dedi mert kekeleyerek . Tebessumle karsilik verdm . "Evet kizim , cok guzel bir gelin olmussun" dedi hulya annem . Onada tebessumle karsilik verdim . Annemse ahh !! Agliyirdu . Anina gidip sarildim . Kulagima"Dunyanin en guzl gelini olmussun melegmm! " dedi . Gozlerm doldu . Hayir aglamamaliydm !! Gozlerimi akmadan sildim . Tekrar kabinin onune gecip " Bunu alalim o zmn " dedim . "Tamam" dedi mert. Ustumu cikartmak icin tekrar kabi e girdik . Yaren yine yardmci oluyordu . Cikartmasi daha zor olmustu . Ama ne demisler 'zor seyler hep guzeldir ' . Kabi den cikip gelinligi verdik . Aldilar . Gelinlikcide yaren bir elbise gordu . Ama buna elbise demek suc !! Bu bir hazine . Elbiseyi alip kabine girdi . Elbise ; kirmizi , kirmizi pullu , sirt dekoltesi acik bir elbiseydi . Miniydi . Yaren uzun oldugu icin ona cok yakisacagindan adim kadar emindim . Ve birden kabinden cikti . Cok guzel olmustu . Birden bi ses geldi "C-coo-cok yakismis . Cok guzel olmussun ." Bunu diyen mehmetti . Vayy vayyy ! Mehmete bak sen !! Yarene yavşıyoo !! sjjjsj "Tesekkur ederim!" Dedi yarende . "Ben bunu aliyorum!" Dedi yeren . Kabine girdi . Cikti ve gelinlikle elbiseyi aldik . Sonra damatlikciya girdik . Iceri girdigimizde girer girmez Mertle benim gozum bir damatliga cartpmisti . Damatligin yanina gittik . "Bunu denesene!" Dedim . "Tamam." Ve kabine girdi . Kabinnden ciktiginda...Ahh cok yakisikli!!! Yakisıkli demek az yahu! Tas bu tass!!! Allahim sen bnm akloma mukayet ol !! "C-cok yakisms!" Dedim . Birden tum gozler bana bakti . Ama ben Merte bakiyordm . "Sana layik bir damat olmaya calisiyorum" dedi . Tebessum ederek karsilik verdim . Soyunma odasina girdigimde gozume bisey takildi . Yarenle Mehmet , mehmete dagmatlik bakiyorlar ! Bunlarin arasinda kesin birsey varr !!! Mert ciktiktan sonra mehmet kabine girdi . Kabinden cimtigi da hepimiz ona bakitik . Gercekten cekici duruyordu . Yarene donup baktim . Kizin agzi sulanmis amk sjjsjs "Cok yakisikli olmussun" dedi yaren . "Tesekkurler kirmizi baslikli kiz" dedi mehmet . Yarenin yanaklari kizardi . Bunlarin arasi da birsey varr !!!.. Damatliklari alip damatlikcidan ciktik . Arabalara bindik . Yine ben surucu komtugunda , yarenle mehmetde arkada yan yana oturuyodu .

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin