Zoraki Evlilik

27K 571 58
                                    

Alarm sesini duydum. Gozlerimi uyku sersemi acamadim . Sonra alarm birden sustu . Gozumu acip etrafa baktim . Mert alarmi kapaltmisti . "Askim,kalk hadi!" Dedi yanama opucuk kondurarak . "Tamam!" Dedim mirildanarak . Yavasca kalktim . Dolaptan kiyafetlerimi alip banyoya gittim . Kisa bir dus alip ciktim . Saclarimi tarayip kuruttum . Uzerime siyah kazak bir mini elbise giyip altina opak corap giydim . Boynuma visne curugu renginde bir boyunluk takicaktim . Kafamada siyah bur sapka . Banyodanciktigimda saclarini duzeltiyordu . Uzerine visne curugu bir kazak giymis , altinada ne koyu ne acik bir kot giymisti . Saclarini yana almisti bu gun . Bende aynanin onune gectm . Suratima ful fondoten surdum . Dudagima visne curugu bir ruj surup kirpiklerime rimel surdum . Dolaptan montumu ve siyah bilekte yanlari zimbali botlarimi alip giyindim . Aynada kendime bakarken mertin bana baktigini fark ettim . "Elbise biraz kisa olmus m ama corap giydigin iyi . Ama...dudagin cok abarti!" Dedi . "Ya mert!" Dedigimde ters ters bakti . "Sen gorursun merti!" Dediginde odadan cikti . Napcaktiki? Aman bosver. Asagi indim . Kapida bekliyordu . "Kahvalti?!" Dedim mutfagi gondererek . "Disarsa yalicaz!" Dedi ve elimden tutup beni disaricikartti . Kapimi acti . Oturdum . Oda kendi kapisina gelip oturdu . Arabayi calistirip evden uzaklastik .

"Nerden esti kahvaltiya cikmak?!" Dedim . "Gecen gun bizimkilerle cikicaktik ya hani! Cikamadik . Bende beraber cikalim dedim" dedi gulerek . Yaklasip yanagina opucuk kondurdum . "Her kahvaltiya ciktigimizda beni opceksen , hep cikariz!" Ddi pis pis gulerek . Okuz iki dakkada keyfimin icine sicti . "Bugun icin gecerliydi oo!" Dedim gozlerimi devirerek . Yoldan gozlerini ayirmadn yanagima opucuk kondurdu . Bu hosuma gitmisti . Ben yolu seyrederken gelmistik bile . Arabadan indi . Kapimi acti . Elimden tuttu . Yurumekte biraz zorlaniyordum . Kolundan destek alarak ilerliyorduk . Iceri girdigimzde bizi garsonlar karsiladi . Yer gosterdiler . Ve elimize nazik bir sekilde elimize verdiler . Baktiktan sonra
Mert "ben kahvalti tabagi istiyorum . Bu hanimada sebze corbasi!" Dedi . Niye bn sebze corbasi yiyorum !! "Niye ben çorba yiyorm!" Dedim . "Doktor oyle soyledi cunku!" Dedi . "Yaa bananee ! (Garsona donup) Ben kre-" sozumu kesti . "Siz bnm dedikerimi getirin!" Dedi ve garson gitti . Arkasindan bakakaldm . Niye mertin dedigi oluyo ?!! Merte ters ters bakinca camdan disari baktim . "Ne tribi ya sabah sabah?! Ben senin icin onlari istedm !!" Dedi . "Tamam yaa neyse . Keyfimize bakalim!" Diyip ona dondum . Elimi tuttu . Guluyordu . Allahim yarappim . Cok tatli okuzz!.

Yemegimiz geldiginde yavas yavas yemeye basladm. Ama mert cok hizli yiyordu . Sanki bi acelesi varmis gibi . "Yavas yesene." Dedm . "Bugun cok keyifliyim , karisma bana!" Dedi ve yemeye devam etti . Yemegi bitti biticek ki bn daha tabagmn yarisini yedim . "Yardim etsene bana!" Dedm . Israr etmedn yardim etmeye basladi . Okuz yaa asdss .
Tabak bitince Mert garsonu cagirdi . "Ben sekerli turk kahvesi alicam . (Elimi tutup) sen ne istersin?" Dedi bana . "Bende latte alim!" Dedim ve Garson gitti . Yuzume bakiyordu . Sanki bisi demek istiyo gibi ama diyemiyo gibi . Tuttugu ellerimi alip optu . Gulumsedm . Oda bana gulumsuyordu . Kahvelerimiz geldiginde icmeye basladik .
Kahvesinden yudun alip konusma pozisyonuna gecti . (Konusma pozisyinu derken dogruldu ve ciddilesti agsvsv) "Asena ben sana bisey soylicem" dedi . Hehh allaha sukur . "Soyle bakalim!" Dedigmde biraz duraksadi....."Ben bebek istiyorum" . Bunu derken kahvenden yudum almistim . Kii bunu soylemesiyle sasirdim ce birden yutamadim . Yutamayinca nefessiz kaldim . Yavasca yuttum..."Nee!" Dedim. Herkes bize bakmsti . Sonra onlerine donduler. Ama umrumda degildi . "Evet . Sey . Sert biri olabilirim ama ben bebekleri cok severim . Yani dolayisiyla cocugum olmasini istiyorum . Sevdigim kadindan ve benden bir parca olsun istiyorum ..." Dedi . Agzm acik kaldi. "Kac tane istiyosun bakalim " ddm dalga gecr bi sesle. Arkasina yaslanip siritarak "iki kiz iki erkek . Yani 4 tane" dedi . Ebenin ami . Neremle dogurcam ben onlari . "Azdinmi mert ?! Ne 4 cocugu!" Dedigmde kahkaha atti . Gene butun gozler bizdeydi . Siktir ett! Suan kocam benden cocuk istiyo! "Evet , dort cocuk!" Dedi siritarak . "Off ya kahveni icde kalkalim!" Dedim . Kahvelerimizden birkac yudum aldik. Bitii . Mert kasaya gitti . Bende arabaya . Arabada merti beklerken msj geldi . Gizli numaraydi .

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin