Sabah kalktigimda yatakta degildi . Asagidan catal bicak sesleri geliyordu . Kalkip ustume biseyler almak icin dolabi actim . Siyah kot , bacaklari basenden asagiya kadar ayri ayri yirtik modelli bir pantolon aldim . Uzerime uzun kollu , kirmizi siyah kareli bir gomlek ve bir sutyen alip giyinmeye basladim . Sirtimi kapiya dondum ve geceligimi cikarttim . Pantolonu ustume cektim . Sutyeni kollarimdan gecirdim . Arkasini baglamya calisiyordum . Ama. Hayir. Takamadim bir turlu ! "Yardim edeyimmi?" Diye bir ses geldi . Tabiki mert ! "Olur" dedim. Mert siritiyordu . Sutyenimin kollarini eline alip birlestirdi . Ellerinin soguklugunu tenimde hissettim . Ellerini kollarima koyup saclarimdan optu . Ona donup "niye erken kalktin?" Ddim. "Askima kahvalti hazirlayayim dedim!" Dedi. Oyy bana askim dedii!! "Hmm , askina demek!" Diyip dudagina opucuk kondurdum . Bu opucuk uzun bir opucuk degildi . Kisaydi . Siritmaya basladi . "Ee ozaman sogumasin dimi! Hadi ustunu giyinde asagi gell!!" Diyip odadan cikti . Okuz ya . Vallaha okuz . Cok seviyorum bu okuzu!!. Gomlegimi ustume giyip belimi bagladim . Kollarimi siyirdim . Bu gomlegin aynisindan mertdede oldugunu fark ettim . Ve dolaptan alip onunla asagi indim . Ahh ! Tam odadan cikiyordum ki ayakkabilarimi giymedigimi fark ettim . Dolaptan konverslerimi alip ayagima gecirdim . Gomlegide alip asagi indim . Indigimde kahvalti tabagini masaya koyuyordu . "O benim gomlegm degilmiydi yavv?" Dedi gulerek . "Evet senin . Aynisi bendede var . Bugun bunu giyiceksin ve gezmeye cikicaz senle " dedim gulerek . "Hmm ayni giyincez yani!" Dedi gulerek . "Evett!" Dedm bende gulerek . Veyaz kaslarini belli eden t-shirtunu cikartti . Allahim yarappimya !! O baklavalar ye ye bitmez! Neysr snnsns. Gomlegini giyince telefonunu alip camerayi acti yanina gittim . Yanagindan operken bir fotograf cekindik . Birde ikimizinde guldugu bjr fotograf..sonra sofraya gectik . Yemeye basladik . "Ee bugunki planin neymis bakalim?" Ddi . "Bugun yaren bn sen ve mehmet alisverise cikicaz!" Dedigmdd yuzu burustu . "Ya ben gelmiyim!" Ddi . "Hayirr olmaz!! Bak kisa seyler alirim sonra !" Ddim tehtir ederek . "Hii alirsin ! Neyse tamam gelirim!" Dedi . Sonra birden kapi calmaya basladi .
GÜM!
GÜM!
GÜM!
GÜM!
GÜM!
Bu neydi ya boyle sabah kahvaltimizin icine sican !! Kapiyi mert acti . Yaren ve mehmetti . Ellerinde gazeteyle iceri girdiler . Yaren gazeteyi onume atti . "Hic mi gazeteye bakmiyosun kardesim sen?!" Ddi yaren bagirarak . Agzimda yemek gazeteye baktim . Ohaa ! Bizim dugun resmimiz!! "Abi sende her zaman bakarsin , zirt pirt tweter da dolasirsin ! Bugun mu bakmadin anasini satim?!!" Dedi mehmette merte bagirarak . Agzimdaki yemekle oksurmeye basladim . Suyumu elime alip ictim . Mert Mehmetls kapinin onune cikip birkac kisiyle gorusme yaptilar . Sonra iceri girip "aksam basin toplantisi olucak . Sende geliceksin!" Dddi bana . 'Tamam anlamnda basimi salladm . Yemegim bittignde yarenle sofrayi kaldirdik . Sonra evden ciktik . Yaren ve mehmet mehmetin arabasiyla gidiyorlardi . Gomleklerimizle cok tatliydik . Saat 09:30 idi ... saat 10:00 oldugunda alisveris merkezine gelmistik . Arabalari part edip otoparktan ciktik . Mehmetle yaren yanyana ve el ele , benle Mertde el ele yuruyorduk . Insanlarin seslerini duyabiliyordum .Bir magza hosumuza gitti ve girdik . Birsuru mini elbise vardi . 2-3 tane elbise alip digerlerinin yanina gittim . "Ben bunlari denicem!" Dedim . Yareninde elinde birkac tane elbise vardi . "Bende bunlari denicem!" Dedi . Ve kabine dogru yuruduk . Kabime girdigimde bir tanesini elime aldim . Ince askili gogus ve bel kismi siyah ve fermuarli , alt kismi bol ve acik pembe tonlarinda dantelli elbiseyi giyip disari ciktim . Mert bana bakti . "Fazla acik!" Ddi . "Yok artik mert ya!" Ddim . "Guzel olmus ama fazla acik . Boyun kismi falan ." Dedi . "Ben bunu alicam !" Dedigimde gozlerini devirdi . Bende yine kabine girdim . Lacivert kalem etek bir elbise denedim ve kabinden ciktim . "Buda olmamis!" Ddi mert . "Bencede olmadi . Yani .. nebilim biraz tuhaf oldu ." Dedim ve yine kabine girdim . Yilan derimsi bi gorunumlu , sirt ve gogus dekolteli bir elbise denedim ve cimtim . Fizigim guzel oldugu icin cok yakismisti . "Bunuda alicamm!" Dedim . "Buda cok acik ! Sen beni katil ediceksn galina!" Dedi . "Ya bak mert , ben seni seviyorum . Sadece seni ! Digerleri benim umrumda degil ! Bu yuzden bu kiskancligini birak artik !" Dedigmde ayaga kalkip dudagima yapisti . Kendimi cekmeye calistim ama izin vermedi . Biraz ona eslik edince beni birakti . "Senin ne dusunecegini biliyorum . Sana guveniyorum . Ama disarda o kadar piç varki! Sana bakmalarindan bile kiskaniyorum!" Dedi . "Ben hep senin yaninda olucagm icin bana zarar veremezler!" Diyip tekrar ustumu giyindim . Ilk ve son giyindigimi alicaktim . Yarende birseyler alicakmis . Kasaya ilerleyip hesabi odedik . Ve o magzadan ciktik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
General FictionTanımadığınız biriyle evlenmk nedir bilirmisiniz ? Bakalım hikayemizin kahramanları neler yaşayacak ...