AsErt

33K 612 103
                                    

Biri yanağımdan öpüyordu . Gözlerimi kirpastirip bakmaya calistim . Gunes isigi yuzume vurdu . Elimle gozume gunes gelmesini engelledim hafif dogruldum . "Yine mi erken kalktin sen askim bnm yaa?!" Dedim . "Evet, yine sana kahvalti hazirladim! Hadi asagi gell!!" Dedi . Yanagima opucuk kondurup odadan cikti . Dun aldigimiz gomlegi giymisti . Bendede aynisi olan gomlegi . Dolapi acip o onun gomleginin aynisininkinden alip giydim . Altimada tayt giydim . Ayakkabi dolabimi acip ayni ayakkabiyi aldim . Saclarimi dun duzlestirmistim . Biraz dalgali gibi duruyordu . Ama sadece taradim . Ve asagi indim . Indigimde karsimada mukemmel bir kahvaltu masasi verdi . Hemen oturdum . Mertde cayimi koydu . "Tesekkerler askimm!" Ddm . Yerine oturup "Afiyet olsun bitaneme!" Dedi gerek . Masada salata, domatez , peynir , krem peynir , ekmek , recel ve olmazsa olmaz nutella vardi . Yemegimiz yavas yavas bitmeye basladiginda "Bugun biyere gidiyomusun?" Ddi bana . "Hayir , evdeyim!" Dedim . "Hayir ! Ben bi program yaptim . Sen , ben , aleyna ve koray lunaparka gidicez!" Dediginde gozlerimi portlettim . "Oleyy bee!" Diyip masadan kalkip yanagina opucuk kondurdum . So ra ellerimi yikamaya gittm . Geldigimde evde degildi . Arabadadir nerde olcak . Ustume dericeket alip ciktim .

Aleynayi koray alicakti . Bende mertle gidicem tabiki . Onlarla lunaparkin onunde buluscaktk. Saat 11:37 idi . Lunaparka gedigimizde saate baktm . Saat 12:23 idi . Korayla aleynayi aramaya basladik . Etrafa biraz bakindiktan sonra..ahh oda ne ! Koray la aleyna karsilikli pamukseker yiyiyor . Hatta koray aleynaya yediriyor . Yanlarina gittigimizde "aa siz ne zmn geldiniz!" Dediler . "Simdi!" Dedik mertle ayni anda gulerek . Mertle yere oturduk . "Hadi bizede alin!" Dedi mert koraya . Koray almaya gitti . Bende telefonumdan camerayi acip aleynaya verdim . Fotografimizi cektik . Cok tatli ciktik . Ayni gomleer falan shshshsh .
Koray pamukşekerlerimizi getirdii . Benim yerken burnuma falanda surulmustu . Cantamdan islak mendil cikartip sildim . Mertede verdim . Pamuksekerimiz bitince lunaparka dogru yuruduk .
Mertle koray biletleri almaya gittiler . Bizde aleynayla basbasa kaldik . "Hayirdir?!Korayla!" Dedim gulerek . "Yok bisi ya!" Dedi . Ters ters baktim . Sonra meretle koray geldi . Etrafa bakindik neye binsek diye . "Gondola binelimm!!" Dedim ben . "Olur!!" Dedi Aleyna . Gondola dogru ilerledik . En arkanin bir onune oturduk . Onlerde dolunca yavas yavas hizlanmaya basladi . Hizlandiginda hava ruzgarli oldugundan suratimiza sert ruzgar carpiyordu . Ama bu cok hosuma gidiyordu . Hada da hizlandiginda ben ve aleyna ciglik atmaya basladik . Mert ve koraysa sakinligini koruyordu . Yavaslamaya basladigida bizde biraz sakinlestik . Asagi indigmzde "o neydi yaa!" Dedik aleynayla . "Hicte o kadar korkunc degildi!" Dedi mertle koray . "Siz erkeksiniz ! Biz kiziz!" Dedik bizde m sonra yine etrafa bakinmaya basladik . Hiz treni vardi . Biraz bakindim . "Hiz trenine binelim !" Dedim . Ucu bir anda "olur!" Dediler . Hiz trenine yurumeye basladik . Biletlerimizi verdip ikiserli yerlere gectik . Aleyna ve koray arkaya oturdu . Bir gorevli gelip kemerleri bagladi . Yavas yavass ilerledik .. ilerledik .. ilerledik .. hizlanmaya basladi . Daha da hizlandiginda mertkirktugumn farkina vardi ve elimi tuttu . Biraz kendimi guvende hissettim . Biraz yavasladi . Kapali olan gozlerimi actim . Ve hizlica asagi indik . Ciglik atiyordum . Yok boyle bir hiz !!! Anlatamam yani !! Yavaslayinca yeniden gozlerimi actim . Indigimzde "o neydi anasini satim lan ! Hayattan sogudum vallaha!!" Dedim . Hepsi kahkaha atti . "Cidden ya cok hizliydi . Hele asagi indiya..anlatam!!" Dedi aleynada . Sonra etrafa baktik neye binsek diye . "Hadi carpisan arabayaa!!" Dedi koray . Yurumeye basladik . Biletlerimizi alip ayri arabalara gectik . Mert sinsi sinsi guluyordu . Korkmaya basladim !! Baslamak icin siren sesi geldi . Surmeye basladim . Napsam....be etsem.. derken GUM!!! Mert hayvani bana carpti . Kendime gelince mertin ustune surmeye basladm . Oda bana dogru surmeye basladi . Ve sonra GUM!! Etrafa savrulduk . Kendime gelmeden bir kere daha ustune surdum GUM!!! Etrafa gitti . Bariyere carpinca aleynaya surmeye basladim . Oda korayi sıkıstirmisti . Aleynaya carptim ve yan yan yavruldu . Sonrs arkadan GUMM!!! Mert hayvanati!! Arkama bakim derken koray bey GUM!! yurek yemis sanki mubarekkk !!! Koraya vucakken mert GUMM diye arkadan vurdu . Bariyerlere sıkıştim . Ber cikmaya calistigmda bir kere daha vuruyordu mert okuzu . Ve dogal olarak cikamiyordum . Siren sesi caldi . Arabalardan ciktik . Mertin gogusune vurmaya basladim "Hayvanatt!!!" Dedim . Pis pis guluyordu .
"Hadi donmedolaba binelim!" Dedi mert . Donme dolaba yurumeye basladik . Biletleri verdik . Ben ve mert , aleynaylada koray ayri vagonlara bindik . Hava kararamaya baslamisti . Gun dogumunu izlemis olucaktik . Aslinda ben yuksekten cok korkardim . Ama soylemedim . Gerci aleyna biliyo ama oda caktirmadi .
Yavas yavas hizanmaya basladi . Az daha yukseldi . Cok guzel gorunuyordu . Yukseldi . Yukseldi . Yukseldi .... En tepeye geldiginde durdu . Birden korktum . "Niye durdu !!" Dedim korkarak . "Korkma ! Seyretmek icin durduruyorlar !" Dediginde sbiraz sakinlestm . Bana bakiyordu . Bende ona . Birden dudagima yapisti . Ona eslik ediyordum . Belimden tuttu . Ellerimi onun saclarinda gezdirdim ...k i asagidan bagiris sesleri gelmeye basladi . Asagi baktik . Makinenin motorundan dumanlar cikiyordu . Gorevli bagirarak telefonla konusuyordu . "Noldu . Niye durdu . Diye devam etmiyo . Niye motordan duman cikiyo ?!!" Dedim . "Korkma itvahiyeye aramislardir !" Desi beni sakinlestirmek icin . "Yaa korkmam normal . Benim yukseklik fobim var !!" Dedim bagirarak ve korkarak . "Ne diye biniyosun o zamn ?!! Neyse tamam , sakin oll!" Dedignde kafami alip gogusune yasladi ..... siren sesleri gelmeye basladi . Biraz sakinlesmstm . Once motoru sondurduler . Sonra itfahiye aracinin uzun vagonlu merdivenleriyle insanlari teker teker indirdiler . Biz en yukarda oldugumuz icin en son bizi aldilar . Asagi indigimizde basin coktan gelmisti . Sorular sordular . Cevap vermeden oradan ciktik .

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin