Mertin Ağzından
Arabada fazla bağırmıştım sanırım , ürkmüştü biraz . Yüz ifadesinden belliydi . Korkmuştu . Ama bağırmakta , kızmakta halkıyım . Ulan sen kimsinde benim karıma sarkıyosun !! Aa ne ? Yok artik ! Be-ben az önce Asenaya karım mi dedim ?! Yok canım ! Ne oluyo bana ? Aşıkmı oluyorum ? Ha-hayır olmuyorum !!
Eve gelir gelmez odamıza çıkmıştı . Bende televizyona bakmaya başladım . Aslında merak ediyordum , ne yaptığını . Gitsemmiki ? Baksammı o maviş gözlerine ? Çıkim bakalim ne yapiyo benim hatun . Merdivenlerden çikarken kalbim hizlanmaya basladi . Odanin kapisini actim..Yatıyormuydu? Ah hayir . Yatagin içinde telefonuna bakiyordu . Neye bakiyordu o ? Dikkatini vermis bir sekilde neye bakiyordu o ? Gelgimi bile farketmedi yavv !
-Neye bakiyosun , dedigimde birden yerinde hopladi . Gulmemle sinir oldugu belliydi .
-Sanane be hayvanatt !! Hayvanat mı dedi o ? Hayvanat ne demek ??
-Ha?
-Öküzmüsün ya ?
-Hayvanat ne demek ?
-Sana özel bi kelime cinim , dedi gulerek . Sen görürsün şimdi !!! Yatağa oturup t-shirtümü çıkartmamla gözlerini pörtletmesi bir oldu . Yatağa uzanıt kollarımı başımın altında birleştirdim , gözlerimle yatağı isaret ettim . "Gelsene cinim" dedim gozumu kirparak . Buna sinir oldugunu biliyordum sjsjsnns . "Sen uyu,ben biseye bakiyorm" dedi . Neye bakiyodu ya o . Benden onemli ne olabilirki ? Birden telefonu elinden cektim ekrana tam bakiyodum ki telefonun ekran kilidine basti . Tekrar tuskilidine basip ekrani acmak istedigimdeyse sifreyle karsilastim "Şifre ne ?!!" Dedim kizarak . Cunku telefonu aldigimda bir erkek resmi vardi . Kimdi o erkek ulan kim !! "Söylemiyorum Allah Allah" dedi . "Kimdi o çocuk?" dedigimde "Hangi cocuk?" Diye karsilik verdi . "Hangi cocuk olcak resmine baka baka icine gircegin cocuk !! Kimdi o resimdeki ?!" Dedim . "Sanane , kimse kim . Ayrica sen beni kiskaniyomusun ? " dedi pis pis gulerek . "Evet , kiskaniyorum . Seni baskalarindan kiskaniyorum !!" Dedigimde sustu...Asenanın Ağzından
Heyy allam bu ne tatliliktir !! Yani insan bu kadar tattli olurmu ?! Ya Mert niye bu kadar tatlisin ??!!! Ay bu cocuk beni oldu..."Neye bakiyosun" dedi biri birden . Aa Mert odadaymis ! Acaba ne zamandir odada ?! "Sanane be hayvanat !! "Ha?" Dedi birden "Öküzmüsün ya ?"dedim. "Hayvanat ne demek?" Dedi birden . Ne dememi bekliyosunuz , ben sana lakap taktim kendimce sana hayvanat diyorum dememi beklemiyosunuz heralde?!"Sana özel bi kelime cinim " dedim siritarak . Sonra birden yanima oturdu . T-shirtunu cikardi . Aman allahim yaa ! Bu ne yakisiklilik bu tatlilik nedir ?!!! O yumusak goğusunde uyumak icin neler vermezdim .. "Gelsene cinim" dedi gozunu kirparak . Allahim ya sinir sey !! "Sen uyu , ben biseye bakiyorum" dedim . Birden telefonu elimden almazmi sana !! Ekrandada Mertin fotografi var bakiyordum .!. Simdi SICTIK.. Telefonumu elinden alamicami bildigm icin ekran kilidi tusuna bastim . "Şifre ne!!" Dedi . "Söylemiyorum Allah Allah." Dedim. "Kim o çocuk?!" Dedi . İşte simdi gote geldim . Ne dicektim ?!! En azindan kendisi oldugunu anlamadi ssjsns . "Hangi çocuk?"dedim anlamamış gibi yaparak . "Hangi çocuk cak fotografina baka baka içine gireceğin çocuk !! Kimdi o resimdeki?!" Dedi . "Sanane kimse kim . Ayrica sen beni kiskaniyomusun ?" Dedim gulerek . "Evet kiskaniyorum . Seni başkalarindan kiskaniyorum!! " dediginde sustum . Beni kiskandigini itiraf etti . Kesin benden hosalniyoo sjjsjsjs . Telefonumu alip sayfadan çiktim . Bu gecelik aksiyona gerek yok . Hem yarin yine okul var . Uyumam lazim . Mert desen zaten uyudu uyucak . Bende uyuyim ....
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!
BANG!!."Alarmi kapalt Asenaa !!" Dedi mert . "Haa?! Noluyo lan?!!!" Dedim "Alarmi kapalt diyorum!" Dedi mert . Telefonu alip alarmi kapalttim . Derin bir nefes aldim . O neydi ya?! "Deprem oluyo sandim valla ya " dedi mert . Bu uykulu hali cok tatliydi . Saclari daginik , uykulu , masum ... "Hadi kalk okul var ! Mert ! Heyyy ! Kime diyorum yaa ?!" Dedim merti kakalayarak . "Okula gitmesek" dedi . "Hee oldu canim , hadi kalksana yaaa.." dedim merti bir kes daha ittim ve GUM!.. Yeri boyladi . "Hahhahahaa.." kocaman bir kahkaha atarken birden GUM.!.Bende yeri boyladim . Nasilmi ? Nasil olcak , mert hayvanti beni asagi cekti . Bu sefer ben onun ustune dusmustum . Kalp atislarimin sesini kulagimda duyabiliyordum . Taaki dudagini dudagima yapistirana kadar . Dünya durdu . Bu sefer kendimi cekmicektim . Ona ayak uydurmaya calisgim . Çektiğindeyse gözlerinin içinde kaybolmustum . Sonra yavasca ustunden kalktim . Oda kalkti . Dolaptan kiyafetlerimi alip banyoya girdim . Üzerime parlament mavisi dizlerimin üzerinde boynu hafif açık yarim kollu bir elbise giydim . Elbisenin üst kismi dar , alt kismi hafif boldu . Ayagıma siyah dolgu topuk bilekten baglamali parmak ucu acik bir ayakkabi aldim . Ciktigimda bide ne gorim?! Mert t-shirtunu giymemis . O baklavalar , o kaslar . Allahim yaa oldurcek bu cocuk beni !! Ona baktigimi gorunce "Daha fazla kesmesen diyorum" dedi siritarak " Allah allah bakarim goz benim gozum sana mi sorcam " dedim gozlerimi devirerek . Ayanin karsisina gecip saclarimi yapmaya basladim . "Bak canim ben bakmami diyorum" dedi gulerek . Kupelerimi takarken ters ters baktim "tamam be " dedi . Saclarimin uçlarini kivircik yaptim . Saclarim kollarimin dirseklerinde oldugu icin bu model bana cok yakisiyordu . Gözume eyeliner cekip rimel surdum . Dudagima ten kahverengimsi ruj surdum . Ayagi kalkip boy aynasina bakarken Mertin bana baktigini fark ettim . "Ne?!" Diyim Merte baktim . "Hiç giymeseydin!!" Dedi . "Off mert ya ne var bundaa ?!! " dedim . "Ne yokki ? Pantolon falan giyemiyomusun sen ?" Dedi . "Yoo giyiyorum havalar biraz daha sogusun giyerim canim sen merak etme" dedil sırıtarak . Çok sert bakiyodu bana . Oyle baktigini gorunce gulmeyi kestim . "Ben hazirim" diyip odadan ciktim . Mertde arkamdan geldi . Anahtari alip evden ciktim . Mert arabasina bindi . Bnede bindim . Ve okula yolculuk başlasin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
General FictionTanımadığınız biriyle evlenmk nedir bilirmisiniz ? Bakalım hikayemizin kahramanları neler yaşayacak ...