Alarm sesiyle uyanmistm . Alarmi kapaltip merte baktim . Gozlerini ugusluyordu . Yanagina bi opucuk kondurup yataktan kalktm . Bnm kalkmamla oda kalkti. Dolaptan belimde tos pembe bi kazak aldim . Altimada gri pantalon . Uzerimi cikarttim . Kiyafetlerimi elime gecirip uzerime yigyim . Dolaptan ayagima sade bir siyah bot cikarttim . Aynanin karsisina gectim . Saclarimi duzlestirip aralarindn bagzilarini kivircik yaptm . Suratima fondoten surdum . Goz altima kalem cektm . Alt ve ust kirpiklerime rimel surdum . Dudagimada parlatici...taamaam. mertde saclarini yapiyordu . Asagi inip patates kizartdim . Asagi indignde sofrayi suzdu. "Ya bi ara baska seyler yalmayi ogrensen he askim?" Dedi pis pis gulerek . Tezgahtaki tostlari elime alip arkami dondum. "Beyenmediysen git baska yerde ye canisii!" Dedim bende . "Tamam be kizma!" Ddi gulerek . Sofraya oturup yemegimizi yemeye basladik.
......
"Ben arabaya geciyorum asena!" Dedi mert. Bende uzerime ceketimi gecirip asagi indim . Botlarimi ayagima gecirip evden ciktim . Evden ciktigmda valizleri arabaya Yerlestiriyodu . Arabaya gectikten 2-3 dk sonra oda arabaya bindi . Ben on koltuga gecmstm . Kapimi acti "biz arkaya binicez" ddi arabadn indim. Arkaya bindik . Biz arakaya bini ce arabanin on soför koltuguna oturdu . "Bizi Hamit bey birakicak . Kendisi babamin soforu olur" ddi mert. "Mereba efendim ben hamit" dedi ikiz aynasindan bakarak . "Mereba bende asena!" Dedim bnde. Hava limanina dogru yola ciktik .
......
"Lutfen kemerlerinizi takin,ucagimz havalanmak uzeredir.!" Dedi bir gorevli . Hemen kemerlerimizi taktik . Kemerlerimizi taktiktan 10 dk sonta yavas yavas ucak havalanmaya basladi . Cok sık ucaga binmstm ama korkuyordm .
Midem kalkar gibi oldu .Ucak havalandiktam 20 dk sonra kendime gelir gibi oldum . Mert muzik dinliyordu. Biran midem bulandi . Agzimi tutarak ayaga kalktim . "Noldu.....noldu....noldu?" diyordu mert . Lavaboya girdim ve icimde ne varsa bosalttim . Rahatladim bian . Ciktigimda mert terler icindeydi . Ellerimi tutup "iyimisin? Biseyin yok dimi?" Ddi . "Sakin ol iyiyim ben " dedim . Yerlerimize gecip oturduk ......
Gorevliler bavullarimizi arabaya koydular. Bizd arabaya bindik. Otele dogru ilerlemeye basladik . Sofor gencti . Yakisikliya benziyordu . Etrafa bakmaya basladim arabadan . Sonra soforun beni seyrettigini farkettim . Bi yola bi vana.bakiyordu . Serefsiz . Mert gorse siker belasini . Bian irkildim . "Iyimisin?" Dedi mert . Basimi sallayarak karsilik verdim . Sonra mertin biyere odaklandigini gordum . Sofore bakiyordu . Off farketmis !! "Sen neye bakiyon lan?!" Dedi mert . "Hicbiseye efendim " dedi sofor . "Agzina sictigimin gavati...!!!" Demesiyle sofore.yumruk atmasi bir oldu . Cok korltum adam kafasini direksiyona vurdu . Kafasi kaniyordu . Mert arabadan indi . Adami surucu koltugundan indirdi . Bi yumruk daha atti ve adam yre dustu . Mert surucu koltuguna binip kapiyi kapaltti . Ve arabayi surmeye basladii . "M-mert naptin sen ?!" Urkek cikmisti sesim . "O dua etsin kafasini gozunu kirmadim!!!" dedi . Cok hizli kullniyordu . "Mert korkuyorum!!" Diye bagirdigimda birden firen yapti . Geri dondu bana.bakti "ozur dilerim " dedi . Bian rahatladim cunku sakinlesmisti . Otele yaklasmistik . Bian once varsakta su yorgunluk gitse....
"Buyrun beyfendi?" Dedi gorevli . "Kral dairesinin anahtarini alabilirmiyim ?" Dedi mert . "Siz mert sipahi olmalisiniz,buyrun " dedi ve anahtari verdi . "Tesekkurler " dedi mert . Elimden tutup cekti ve odaya ciktik . Oda cok buyuktu . Etrafa bakarken gorevliler valizlerimizi getirdi . Hemen dusa girdim . Valizimide yanimda getirdim . Bornozum geceliklerimi ve ic camasirlarimi cikarttim . Kuveti doldurup icine girdim . 30 dk boyunca icinde durduktan sonra bornozumu uzerime gecirdim . Aynanin karsisina gecip.kendime baktim . Baktim ... baktim ..... sonra saclarimi taradin ve uzerime kiyafetlerimi giydim . Odadan ciktigimda mert mutfaktaydi . Yemek yapiyordu galiba okuzum hsjsbb . Mutfaga girdigimde tost yaptigini gordim . Tabaktakilerden bitane aldim . Yedim . Ama midem bulandi . Kosa kosa lavanoya gittim . Icimi disimi bosalttim . Mert kapidaydi . " bu ucuncu oldu hazirlan doktora gidiyoruz" dedi . Ne kadar israr etsemde ikna.edemedin gitmemeye . Ama nafile . Uzerime etek ve gomlek cekip disari ciktim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
General FictionTanımadığınız biriyle evlenmk nedir bilirmisiniz ? Bakalım hikayemizin kahramanları neler yaşayacak ...