Zoraki Evlilik

33K 693 37
                                    

Yolda susadım . Ve merte dönup "Mert , biyereden su alabilirmisin?" Dedigimde etrafa bakindi . Ilerde bi benzinlik vardi . "İlerde benzinlik var . Orda dururuz . Suda aliriz . Hemde arabanin benzinini doldururuz ." Dediginde 'tamam' anlaminda basimi salladm . Benzinlige dogru gitmeye basladik . Aklime Emirle Hakan geldi . Ne yaptilar acaba ? Gelcekler dimi ? Gelirler canim . Biz onlarla cocukluk arkadasiyiz sonucta . Ama bn yinede ariim bi su sapsallari xgxxgxx
ARANAN:Emir
Asimm ?
Eminemm?
Eee noldu niye aradin ?
Ya valla sey derlerdi ya...sey...hehh buldum . Insan yedisinde neyse yetmisindede odur diye , valla haklilarmis . Hala eski okuzlugun ustunde!
Hahahaa . Yine guldurdun benii ! Neyse . Hehh soyle asimm , ne oldu?
Ya sey diye aradim , nikah var bugun . Unutmadin insallah ?
Haa yok be unutmadim . Unuturmuyum ? Takim elbiselerm hazir giyinip cikicam birazdan .
Haa tamam hadi bayy...Emir bile unutmamissa Hakan kesin unutmamislar . Oyuzden aramaya gerek yok.
Benzinlige gelmistik . "Baska birsey istermisin karicigim?" Dedi siritarak . "Birazda cikolata alsan iyi olur kocaciim!" Dedim gulerk ve gozlerimi devirerek . "Tamam" dedi oda gulerek . Bir benzinci gelip arabayi doldurmaya basladi . Benzinin dolma sesi komigime gidiyordu . Niyemi? Hani boyle 'şşşş' diye doluyor yaa . Ondan . Seye benzetiyorm bu sesi...işemeye hxgzgzz . Mert arabaya dogru yaklasti . Benzinciye parayi verdi . Sonra arabaya bindi . "All" dedi gulerek . Aman allahimm !! En sevdigim cikolatalari almis . Caramio ve karamm!! "Teseekkur ederimm!" Diyip yanagina opucuk kondurdum . Birden gozleri portledi . Ben neyaptimm?! Aman ne olcak bee !! "Hmmm , sana her cikolata aldiginda beni boyle opceksen , ben sana hep cikolata alirm." Dedi gulerek . Bunlari soylerek arabayi calistirmis , yola cikmistik . "Hahahaa .! Sana bir an sevincime geldi . Cok beklersn seni zirt pirt opmemi!" Dedim gozlerimi devirerek . Siritti .
Eve yaklastigimizda telefonumdan saate baktim . Saat 08:10 du . Eve gelmemize 5 dakika falan vardi ....

Arabayi park edip inmem iciin kapimi acti . Kapiya dogru yuruduk . Kapiyi yaren acti . "Hadii cabuk olun . Daha hazirlanicaksinizz!!" Dedi ve beni elimden tutup odama dogru surukledi . Odama girdigimizde 4 tane baya bize bakiyordu . Yaren beni koltuga oturttu . Sonra iceri birileri girdi . Fatmayla Aleyna . "Ooo hosgeldiniz gelin hanimm" dedi aleyna gulere . "Hii hosbulduk . Sizde hosgeldiniz!" Dedim bnde gulerek . Onlarda koltuklara oturdu . Hepimize 1 kisi bakicakti . Kuafor bayan katalogu elime verip istedigim modeli gostermemi istedi . Bakiyorum .. Bakiyorum .. Bakiyorum . Ahaaa buldumm !! Gelinligim straplez dugu icin sacimi acik birakicaktim . Saclarimi kivircik yaptirip onden esit bir sekilde yanlardan sac alip arkada bol bir sekilde birlestiricektim . Birlestigi yerlerin aralarinada mavi sahte guller koydurcaktim . Cicegimde mavi oldugu icin cok uyumlu olcakti . Katalogdan istedigm modeli gosterdim . 'Tamam' anlaminda basini salladi . Modeli yapmaya basladi . Sagima donup kizlara baktim . Fatma istedigi modeli yaptirmaya baslamisti bile . Saclarini kestiriyordu . Aleynaya baktigimda istedigi modeli anlatiyordu . Yaren ise hala bisi bulamamisti . "Kafanizi sola dogru dondururmusunuz?" Dedi kuafor bayan . Kafami sola dondurdum....
1 saatin sonunda saclarim bitmisti . Kizlara donup bakmaya basladim . Fatma saclarini kestirip siyaha boyatmisti . Saclari arkadan bakildiginda kut , onden bakildiginda uzundu . Sacinin arkasini duzlestirmis , onlerinde azicik bukleler yaptrmisti . Cok yakisms bu model ona . "Olmusmu?" Dedi merakli gozlerle. "Cok guzel olmus erkek fatmamm!! Benim ki olmusmu?!" Dedim gulerek . "Dunyanin en guzl gelini olucagina adim kadar eminim!" Dedi bana sarilarak . Bende ona sarildim . Sonra elbisesini giymek icin kabine gitti . Aleynaya bamtigimda saclari bitmis , aynada kendine bakiyordu . Saclarina percem yaptirmis , arkadan ordurup orgulu dagink bir topuz yapmisti . Cok tatli olmustu . "Cok tatli olmussun kizz!" Dedim aleynanin yanina giderken . "Ayy saol asimmm sende cok guzl bir gelin olmussunn!" Dedi. Sarildik . Kuzenlerin bir tanesii....
Yarenin saci daha yeni bitmisti . Oda sacini duzgun bir topuz yapmisti . Sacinin onunu az kabartmisti . Oda cok guzel olmustu . Uc melek karsimda duruyordu sanki..Gozlerim doldu birden . Gozlerimn doldugunu gorunce bana saeildi ucu birden . Bende onlara sarildim . Gozlerimden yaslar akti . Allahtan daha makyajimi yapmamistim dggfffg. Sonra ayrildik . Ucu birden "Cok guzl bi gelin olmussun!!" Dediler . "Daha gelinligi giymedim . Buyuk oyun birazdan basliyacak!! " dedim gulerek . Gelinligi alip kabine gectim. Tek basima giyemeyecegm icin yarende bana yardimci olmak icin geldi . Elmise straplez oldugu icin saclarim bozulmadi asagi indikce zorlasiyordu giymek . Ama sonunda giyip kabinden ciktm . Butun gozler bnm uzerimdeydi . Uc melek hepberaber "COK GUZEL OLMUSSUN!" Dediler . "Evet , gercekten cok guzl olmussun!" Dedi iki tane erkek sesi . Arkami donup baktigimdaa...Hakanla Emirr ! Ayy cankardeslerim benimm ! Takim elbiseler icindede cok yakisikli olmuslar ibneler sdsdddss ! "Ayy yakisikli kardesleslerim benimm !" Diyip yavasca onlara yaklasip sarildim . "Cok guzel bi gelin olmussun !" Dedi Hakan . "Evet . Gercektn cok guzl bi gelin olmussun!" Dedi Emirde . "Tesekkur ederimm! Sizde cok yakisikli olmussunuz!" Diyip yeniden sarildim . "Bu kadar hasret giderme yeter ! Daha makyajini yapicaz !" Dedi aleyna gulerek . Makyaj koltuguna oturdum . Katologda gezinmeye basladim ... Biri cok hosuma gitti , boyle ... beyaz far yavasca griye donusuyo . Uzerinede eyeliner . Dudagimada rujj ! Cok guzel olucamm snsn !
Makyajimi yapmaya baslandi . Aleyna Fatma ve Yarende makyajlarini yapiyordu ... Makyajim bittiginda mukemmel gorunuyordum !! Ayaga kalktim . Yine beni bastan asagi suzduler . Saskin saskin bakiyorlardi . Uc melek birden " Cok guzel olmussunn!!" Dediler . "Yaa aglatcaksiniz ama benii!" Dedim gulerek ve sarildim ucune birden . Sonra odadan ciktilar . Boy aynasindan kendime bakiyordum ki iceri birileri girdi . 1 kiz ve 2 erkek . Tanimiyordum bunlari . "Meraba , ben Sude . Mertin kuzeniyim ." Dedi . "Meraba , bende Asena !" Dedim gulerek . "Bende Koray . Mertin kuzeniyim" dedi . "Meraba!" Dedim onada gulerek . "Bende Gökdeniz . Mertin arkadasiyim!" Dedi . "Meraba!" Dedim gulerek onada . "Cok guzel bi gelin olmussun " dedi sude . "Tesekkur ederim . Sende cok guzl olmussun" dedim . Gogus kismi tul , gogus bolgesi siyahla kaplanmis , bel bolgesi tul , etek kismi siyahla ve tulle kaplanmisti . Ust kismi dardi . Cok iddaliydi . Gozlerinde benimki gibi beyaz-siyah golgeli iddali bir makyaj vardi . Dudagindaysa hafif bir kirmizi ruj vardi . Koray lacivert takim elbise ,lacivert bir papyon, icine beyaz gomlek giymis , saarinida onune atmisti . Gokdenizse uzerine siyah bir takim elbise , icine beyaz gomlek , ve siyah bir papyon takmisti . Saclarinida hafif dikmisti . Sonra iceri biri daha girdi . Soluk solugaydi . "Gecmi kaldim?!" Dedi kiz. "Yoo hayir!" Dedi sude . "Meraba ben Açelya . Mertin kuzeniyim !" Ddi . "Meraba bende Asena" dedim . "Neyse biz kacalim . Nasil olsa daha bol bol gorusucez !" Dedi sude . "Gule gule!" Dedim bende . Ve odadan ciktilar . Tekrar boy anamin karsisina gectim . "Vayy be Asena Şimşek ! Gelin olmuş gidiyorsun!!" Dedim kendi kendime . Birden odaya annemle babam girdi :
Cok guzel olmussun kizimm!dedi babam
"Tesekkur ederim" dedim gulerek.
"Saat 11:30 oldu . 12:30 da evden cikicaz kizim . " dedi annem.
Tamam , ddim. Babam odadan cikti. Annemle tekbasimiza kaldik .
"Ah benim guzel kizim . Biliyorum , uzuluyosun . Ama birazda bizi dusun . Iflas ettik . Eger evlenmeseydin hel sıkındi cekicektik . Ve simdi evlenerek bizi ve kendini kurtariyorsun . Cok tesekkur ederim . Bizi affe..." lafini kestim .
"Onemli degil anne! Simdi bunu konusmayalim . Hem ben galiba....ben galibaa..Mertten hoslaniyorum " dedim
"Ahh bak kizim ne guzel . Insallah mutlu bir omur surersiniz!" Dedi
"Insallah!" Dedim . Sonra annem odadan cikti .

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin