AsErt

18.4K 493 14
                                    

-niye kavga ettin o kaşarla , dedi mert.

-neler dediğini duysan!

-neyse ya boşver ztn okula gitmek istemiyorum 1 ay tatill ohh raht ! dedi pis pis sırıtarak.

-ne tatili lan . ben tati bile olsa çalışıcam . sende çalıssan iyi edersin kocacığımm .! dedim

-sen iste yeterki karıcığımm .! dedi ve yanağıma öpücük kondurdu. yola devam ediyorduk. mert şarkı açtı . dinlemeye başladıkı . uzun süre dinledik . ama mert eve yaklaşırken müziği kapalttı.

-ya ben sana bişi sorcam. dedi mert

-sorr! dedim

-ya hani ben bi gece senin elinden telefonunu almıştımm , telefonun ekranında erkek resmi vardıı . o erkek kimdi ? dedi . şimdi sıçtım . ne dicem ben bunaaa . sensin o mu dicem .............(sessizlik)

-heyyy kime diyorum !! dedi mert.

-ya şe-sey . söyicem ama dalga gecen ne olsun ? dedim . elini top işareti yaptı . ya sabır .

-neyse tamam . o telefondaki erkeksendin . seni araştırıyordm . ve bi playboy olduğunu öğrendim .!! dediğimde kahhkaha attı . öküz ulan bu öküz. hani dalga gecçicektnn ??!

-yaa dalga gecmicektin ! topp olrsun bak! dediğimde gülmesini hafif kesti ama hala sırıtıyordu .

-tamam tamm. demek bni araştırıyordun hee ?! hahaahaaaaa !!!! diye güldü . bende omzuna vurdum .

.................................

eve gelir gelmez odama çıkıp geceliklerimi giydim . mertse aşağıda birileriule konuşuyordu . aşağı indiğimde koltukta oturuyordu . ayağıma çorap giymiştim ama ayağım üşümüştü . kapının yanındaki terlik dolabını açıp en sevdiğim hayvanlı terliklerimi giydimm. giydim giymesine ama içinde bişi vardı . ne olduğunu anlamnak için terliği elime alıp elimi içine attım . bi not vardı . açıp okumaya başadım .

' BUNDAN SONRA İKİNİZDE DİKKATLİ OLUN . BEN SİZİ UYARDIM . BEDEN DEMESİ !!'

not ve terlik elimden düştü . mert yanıma geldi 'aşkım noldu' dedi . notu yerden alıp eline verdim . biraz düşünceye daldı . sonra bnm elimden tutup koltuğa oturttu .

-iyimisin aşkım? dedi mert

-değilim , korkuyorum . kim bu . ne istiyo bizden ?? dedim

-bilmiyorum , ama sana söz veriyorum o kişiyi bulucam!! dedi mert

-nası-nasıl bulucaksın ?! ya sanada bişi yaparsa ??! dedim panikleyerek . beni sakinleştirmeye çalıştı .

-yapamicaklar , merak etme ! dedi ve kafamı göğüsüne yasladı . çok rahat burası . hep böyleduralım biz.

-hee aşkım bu arada yarın parise gidiyoruz ? dedi . neeeeeeee !!?

-nee ? dedim

-evet o yüzden kalkta hazırlan ! dedi. yamagına öpücük kondurdum .

-tamam hemen hazırlanıyorummm!! dedim ve odama çıktım . Dolabimi actigimda kendi kiyafetlerimle karsilasamadm. Yani kendi kiyafetlerm degildi . Baska kiyafetler vardi . Uzun seyler...aaaaaaaaaa. offf . Mertt ya !! Tabi oo !! "Mertt!!!!!!" Diye bi ciglik attim . Merdivenden gumbur gumbur cikma sesleri geliyodu . Odaya girer girmez "nolduu!!?" Dedi . "Yaa elbiselerime naptin!!?" Dedigmde bir oh cekti . Gulmeye basladi . "Hmm galiba!" Dedi gulerek . "Naptin lan!?" Dedim . "Yaktim!!" Dedi gulerek . Pislikk. Yaktm ne demek?!! "Yaa naptin naptin ?! Aferim iyi bo-!" Derken dudagima yapisti . Omuzlarmdan tutup beni kendine cekti . Sonra birakti . "Ben sana 'sen gorursun' demistim!" Dedi. Ah evet oyle demisti . "Ama onlar bnm hazinelermdii!" Dedim . "Bunlarla idare edicektn!" Dedi alnimi operek ve odadan cikti . Bende en kisalarini valize doldurdum . Birazda orda alusveris yaparim . Valizimi doldurdugnda asagi indim . Mert biriyle konusuyodu . Ben salona girince 'tamam sonra konusuruz' dedi ve telefonu kapaltti . "Hazirlandnmi askim?!" Dedi yanima gelerek. "Kimle konusuyodun?!" Dedim . "Mehmetle askm" dedi . "Ne konusuyodn?" Dedim . Duraksadi . "Yaa..sey...(kafasini kasidi) su notu anlattim . Bisiler dusundukk.." dedi . "Tamm!" Dedim . O yukari cikti . Bende televizyon izlemeye basladm . 30 dk sonra asagi indi valizlerimizide indirdi . Yanima geldi ve bacaklarini koltuga uzatti . Kafasini bacagima koydu . Bende saclariyla oynamaya basladm ...

-artik yatalimmi?dedm
-olur askm. Dedi mert. Koltuktan kalkip odamiza ciktik . Dolaptan geceliklerimi aldim . Banyoya dogru ilerliyodum ki arkadan ses geldi "bikerede bnm yanimda giyinsen ne olcak sanki??" Dedi . Yalvarma gibi bi ses tonu vardi . Geri dondum . Kopek yavrusu gibi bakiyo yaa . "Tamam be!" Dedim . Yatagimin onene glp uzerimi cikarttim . Ida uzerini cikartiyordu . Yataga uzandm . Oda yanima uzandi . Bana sarildi . Kendine cekti . Oylece uykuya daldik..

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin