-hadii size iyi geceler , gerci sizn yapcaginiz isler vardir! Diyn mehmetti . Hayvan . Mert pis pis siritti .
-var var olmazmii?! Dedi mert . Ayy of utandiriyo benii.
-iyi geceler o zmn! Dedi yaren . Mert kapiyi kapaltti . Beni kucagina aldi . Napiyo bu . Odamiza cikartiyo beni . Yokk canim . Bisi yapmicaz tabii .Beni yavaşça yatağa yatırdı . Uzerindeki t-shirtunu cikartti . Yatagn yanina firlatti . Uzerime dogru uzandi . Birden dudagima yapisti . Aniden oldugu icin nefessiz kaldim . Zar zor merti ittim . Hizli hizli nefes aldim . Boynumdan opmeye basladi . Dudaklari buz kesiyordu . Ama bu cok hosuma gidiyordu . Yani opmesii..
Boyle devam ederken mertin eli atletime gitti . Yukari dogre cekiyordu . Ne yapmaliydim ? Onu engellemelimiydim ?! Bilmiyormmm. Ne yapicam ben ?! En iyisi engellemiyim .
Ben boyle dusunuruken mert atletimi cikartmisti bile . Vucuduma bakiyordu . Utandim .
Birden goguslerime baktigini fark ettim . Ellerini sirtimin altina gecirdi . Sutyenimin iliklerini acti ve sutyenimi cikartti . Yatagin yanina atti . Goguslerime bakiyordu . Birden dudaklarini gogusumn arasina koydu . Opmeye basladi . Cok tuhaf hissediyordm . Cok tuhaff.Birden ellerini geceligimn altina koydu . Asagi cekistirmeye basladi . Bende ona yardince oldum . Asagi geldignde ayagimla yardimlasarak ayaklarmdan cikarttim . Ellerini kilotuma koydu asagi indirmeye basladi . Asagi indinde uzerimden dogrulup kilotumu ayagimdan cikartti . Ellerini yataga yasladi . Vucuduma bakiyordu . Off inanamiyorm . Suan ciplagm . Uzerime dogru yatti . Bir yandn boynmdan opup bir yandan esoflanini cikartmaya calisiyordu . Esofmanini cikartmasina yardmci oldm . Bian yuznde gulumseme olustu . Ibneee jsjxjsjs.
Esofmanini cikartim uzerime dogruldu . Yuzume bakti . Guldu . Dudagima yapisti....yaklasik 5 dakka araliksiz opustuk . Ikimzde nefessiz kalmstk . Hizli hizli ve kisik kisik nefes aliyordk. Kendimize gelince "hazirmisn?" Dedi . "Ya,sey. Biraz korkuyorm" dedm . Siritti . "Korkmana gerek yok . Guven bana!" Dedi . "Tamam!" Dedim . Elini seyine goturdu . Biseyler yapti . Ben bunlari dusunurken birden kasiklarmda bi agri hissettim . Ahhh! Bu ne amk . Sanarsin igne batiyo . Offf! Mert dalga gecmesin diye bagirmadm . Sadece inledm . Siritti . Niye?!! Galiba suratimdaki ifadeden . Suratimda nasi bi ifademi var?!burusmus ve aci ceken bir ifade var .
Gittikce daha da hizlandi . Ama aci yoktu , zevk vardi. "Ah,ahh,ahh". Boyle devam ederken. Boynumdan opmeye basladi. Aciyi siktir ettim . Ve bu anin tadini cikarttim.
.................
Sabah gunes isiklariyla uyandim . Elimi gozume goturdum . Yavasca dogrulup yanimdaki komedyondan telefonumu alip saate baktm . Saat 8.23 idi . Telefonu tekrar yerine biraktm . Yavasca dogrulcaktmki..ciglik attim . Bu ne!! Yatak kan!!
"No-no-noldu?!!!" Dedi mert herseyden habersz . Yataga bakiyodm . Benm baktigm yere bakti . "Bunun olmasi normal,ilk yaptiginda gelir!" Dedi ve dudagima opucuk konurdu . Ve yerine yatti. Okuz ya!! Odun!!! Ben ne kadar kirjtum sen biliyomusun lan?!! Yorgani belime bagladm . Ve yataktan kalktim . Mertin ustu acik kaldi . Uzerime kiyafetlerimi alip banyoya gectm . Arkadan mertin sesleri geliyordu . Ic cmasirlarimi giydm . Uzerime yarim , omuzlari yirtik bi kazak aldm . Mor renk . Altimada gri bi trenckot gitdm . Ayagimada beyaz konverss. Tamammim . Yorgani kirliligr attim . Makyaj aynamin onune geldm. Rimel surdm . Dudagimada mor rujj. Bitti . Saclarimida yukardan hafif daginik bi topuz yaptm . Ve bitti . Asagiya indim . Mert mutfakta yoktu . Diger banyodaydi sanirm . Asagi inip patates kizarttim . Mertin merdivenden inme sesleri geliyordu . Belimden sarilip beni kendine cekti . "Yaa mert patatesleri yakicam!" Dedim . Yanagima opucuk kondurdu . "Tamam tamam!" Dedi gukerek ve geri cekildi ..............
"Asena cabuk hazirlan yoksa seni beklemem!" Dedi mert. Hemen odaya ciktim . Hava soguk dugu icin uzerime siyah dar dizlerimin biraz uzernde bogazli bi kazak alip giydm . Saclarimi napsam..napsam.... Buldum yukardan bagliyim . Sacimi hapinca sira makyaja geldi . Gozume ince az kuyruklu bi eyeliner cektm . Bordo bir mont aldim ve uzerime giydim . Ayagimada bilegmde bir siyah bit gecirdim ve hemen evden ciktm . Asagi indigmde mert yoktu . Tabi arabasida yoktu . Aaa gercektn gittimi ya?! Off mert off!!
ARANAN:AŞKIM
Alo?
Alo? Mert nerdesin?!
Kapinin onunde! Dedi gulerek
Haa gitmedin yani dimii!? Neyse ben geliyorm! Diyip tel.nu yuzune kapalttim . Arabada bekliyordu ve pis pis siritiyordu . Arabaya bindigimde soluk solugaydm cunku kosturmstum . Arabayi surmeye basladi.Okula yaklasmstik . Nerdeyse 1 haftadir gelmiyorduk. "Ceza verirlermi sence?" Dedi mert. "Bilmemki!" Dedimbende.
Okula geldigimzde kapimi acti . Elinden tutup ciktm . Butun gozler bizdeydi . Ama bu bakis dikkatimi cekdi . Ilayda orospusu! Oyle bi bakiyorduki ?!sanarsin uzerimize atlicak kasar!!
Sinifa geldigmzde dersin baslamasina 15 dk vardi . Tam oturacakken melis (siniftan bi kiz) "mudur sizi cagiriyo!" (Onlarda bzm sinifta)Dedi . Biz mertle birbirimize baktik . Tam arkamizi donmus gidiyordukki "hakan emir mehmet gokdeniz sizde!" Dedi . Onlarda arkamizdan geldi .
Tik tik tik
Gir?(iceri girdik ve girdigimzde omer ibnesi icerdeydi)
Bizi cagirmissinz hocam. Dedi hakan.
Evet cocuklar , ne zamandir gelmiyordunuz. Bugune denk geldi . Dedi mudur bey.
Niye cagirdiniz bizi ? Dedi mert . Havali bi sekilde soylemistiv. Kolumla durttum . Hoca derin bir nefes aldi.
Gecen haftalarda kavga ettiniz mâlum , hepiniz gelmediginz icin cezanizi veremedim . Ve simdi vericem! Dedi mudur .
Neymis cezamiz verinde gidelm o zmn!? Dedi mert .
Siniflariniz degisecek ! Mert hakan emir gokdeniz ve mehmet , siz 'a' subesine gidiceksiniz . Omer sende 'b' ye . Dedi .
Tamam ! Dedi mert . Elimden tutup cekti . Tam odadan cikicakken mudur;
Durun daha bitmedi!!dedi ve biz yine yerimize geldik . Mert oflayip puglayatak ;
Ne var be hoca?!
Hepiniz uyari cezasi yiceksiniz , dedi.
Tamam ! Dedi mert .
Kizim Asena sen nasil oldun?!
Iyiyim hocam saolun!Mudurn odasndan ciktigmzda hepimze bakiyorduk . "Hadi artik siniflara cikalim!" Dedm ben . Mert yaklasim dudagima opucuk kondurdu . "Kendine dikkat ett!"dedi mert . "Tamam!" Dedim bende . Sinifima gitmeye basladim . Sinifa girdigmde hoca gelmisti . Hocaya bisi demeden yerime gectim . Sinifta bi degisiklik vardi . Ilayda !! Orospu bzm sinifa gelmis . Yaren onu gordugumy fark edince "kavga etmis, sinifini degistirmis mudurde" desi kisik bi sesle . Yaninda en yakin arkadasi Masal da vardi . Ona bamtigimi gorunce oda bana bakmaya basladi . Dalmistm . Sert bi bakis atip yarenin durtmesiyle onume dondum . Hocanin sesi geldi . "Niye derse gec geldin asena?!" Dedi hoca . "Mudurun yanindaydim hocam !" Ddim . Arkalardan bi ses geldi . "Gene ne bok yedin ?!" Dedi . Kim olcak ilayda kasari . "Senin yedigin turden bi bok degil merak etme!" Dedim bende . Birden butun sinif "oooooo!!" Yapti . Ilayda susmustu . Bisi diyemedi . Ee herkes onun ne mal oldugunu biliyo . "Duzgun konusun!" Dedi hoca .
Dersde hocanin yazdigi bi soruyu cozmeye calisiyordum . Hocanin basima dikildiginin farkinda degilim . "Biraz daha calistir beynini!" Dedi hoca . Salak sey ! "Olmayan sey nasil calissinki hocam!? " dedi ilayda . Aminakodumun orospusu ! Kahpe evladi !! "Seni az sikmisler heralde ilayda , biraz daha siksinlerde aklin basina gelsin hee!!" Dedim . Butun sinif yine "ooooo!!!" Dedi . Hocaya baktigimda cok sert baktigini gordum "susun artik !!' Dedi .
Fen dersindeydik . Hoca insaarda uremeyi anlatiyordu . Dersi pur dikkat dinliyordum . Taki arka siramdaki ilaydadan ses gelene kadar "hocam bence bize bunu asena anlatsin , nede olsa bi playboyla evlendi . Elbet sikmistir bunu Mert!" Dedi ilayda. Simdi siktim seni . Arkami donum sirasinin uzerine cikip ilaydanin uzerine atladim . Uzerine atlamamla siraya yatirdim . Saclarindan tutup siraya siraya vurmaya basladim . Ciglik atiyordu . Herkes bizi izliyordu . Masal put kesilmisti . Sesi cikmiyordu . Ilaydanin kasina yumruk attim . Karninada.. sacindan tutup ayaga kaldirdim . Bagiriyirdu . Kasi patlamisti . Kafasi kaniyordu . Burnuda . Hala bagiriyordu . Ayaga kaldirip "bana bulasicaskmsn?!!!!" Dedim bagirarak . "Evet!!!" Dedi . Göt ya . Sesimiz sinifin duvarlarnda yankilaniyordu . "Bulasicakmisin!!!?" Dedim . "Evet!!!" Dedi . Sen gorursun . Dizimle karnina tekme attim . Oksurmeye basladi . "Bulasicakmisin?!!" Ddim . "Ha-hayur!!" Dedi . Hala okusruyordu . Kafasini alip siraya vurdum . Agzindn kan gelmeye basladi . Sinifa baktigimda diger siniflar gelmisti sinifa . Hoca amblansi aradi . Mudur yardimcisi kolumdan tutup cekmeye basladi . Siniftan beni surukliyerek cikartti . "Birak lan!!" Dedim sinirle. "Yuru!!" Dedi . Hala kolumdan tutup beni cekistiriyordu . Ileriden mert mehmet gokdeniz hakan ve emir geliyordu . Bide yaren . Mert kolumu hocadan kurtarip hocaya kafa atti . Hocanin burnu kanamaya basladi . Ileriden baska mudur yardimcilari gelip bizi mudurun odasina goturdu .
Ne yaptiginizi saniyorsunuz siz?!! Hadi mert neyse , sana noldu asena . Onceden kavga ederdin ama bu kadari olmamisti !! Kizin agziyla burnu yer degistirmis !!! Dedi mudur .
Bana neler dedigini duysaydiniz sizd-(lafimi kesti)
Onun ne dedigi umrumda degil , ikinizde uzaklastirma alicaksiniz!!!! Dedi . Bilgusayardan bisiler yapti . Sonra bnm ve mertin eline kagit verdi . Kagidi okudum 1 ay uzaklastirma vermislerdi . Yuh ebesinin ami lan ! 1 ay ne ?!!
Hocak 1 ay ne ?!! Ddm ben
Anca aklinz basiniza gelir! Defolun simdi!! Dedi mudur .
Odani gotune sok lan !! Dedi mert ve elimden tutup beni odadan cikartti . Arkadan hocanin bagirma sesleri geliyordu . Mere bi hisin okulun kapisina geldik . Ambulans gelmisti . Arabaya atlayip okuldn ciktik ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
General FictionTanımadığınız biriyle evlenmk nedir bilirmisiniz ? Bakalım hikayemizin kahramanları neler yaşayacak ...