Merhaba, benim adım Teoman.18 yaşındayım. O hatırlamak bile istemediğim berbat gün okuldan yeni çıkmıştım. Eve doğru giderken annem aradı ve iki tane ekmek almamı istedi. Ben de annemin ricasını geri çevirmeyip kabul ettim ve ara sokakta bulunan bakkala girdim. Bakkalda iğrenç bir koku vardı. Burnumu kapatarak iceri girdim.Girer girmez bakkalın arka tarafından gürültü geldi.
Hemen o tarafa doğru koştum. Adamın biri kapıyı yumrukluyordu. Ve bu berbat koku bu adamdan geliyordu. İçerideki kişi bağıra bağıra yardım istiyordu. Ne olduğunu anlayamadım. Kapıyı yumruklayan adama uzaktan seslendim ve bana doğru döndü.
O an beynimden vurulmuşa döndüm. Çünkü adamın heryeri çürümüş, gözleri renksizleşip bembeyaz olmuş ve adamın ağzından kan akıyordu. O an korkudan ne yapacağımı bilemedim. Çünkü bu her zaman filmlerde gördüğümüz "ZOMBİ" idi. İlk başta kamera şakası sandım. Ama o iğrenç adam üstüme gelmeye başladı. Kapıdan hızla çıkarken bir zombiye çarpıp yere düştüm. O zombi üstüme atladı. Zombinin kafasını tutmaya başladım. O kadar iğrençti ki tuttuğum yerin derisi yüzülmeye başladı.
- İşte herşey bitti. Bu lanet yerde hic kimse yok.
Dedikten sonra zombinin kafasını tutmayı bıraktım. Tam omzumdan büyük bir parça alacakken kulağımı çınlatan o ses duyuldu ve büyük bir acıyla bayıldım.ARKADAŞLAR BU BENİM ILK KİTAP DENEYIMIM O YÜZDEN SIKICI OLABİLİR. AMA KITABIMI OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN . IYI EĞLENCELER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİLERLE SAVAŞ
Mystery / ThrillerEğer gerçek bir aksiyon ve kalite dolu bir zombi kitabı okumak istiyorsanız hikayem bir göz atın